Kontor: Jessheim og Kongsvinger

Hvem er vi?

BDO er et selskap i sterk vekst, og med over 2000 medarbeidere ønsker vi å gjøre en positiv forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi vil være en reell bidragsyter i arbeidet for å realisere FNs bærekraftsmål, og med våre 40 000 kunder både kan og vil vi påvirke!

BDO Business Services leverer alt en økonomifunksjon har behov for. Dette tjenestespekteret har vokst de siste årene hvor vi nå har automatiserte verktøy, og støtter oss på teknologi til å utføre en stor del av det som tidligere ble håndtert manuelt. I Business Services tilbyr vi et komplett kompetansemiljø som også bidrar med en merverdi gjennom kjennskap til lokalt næringsliv.

Tjenesteområdet Business Services er delt inn i tre hovedområder:

  • Regnskap
  • Digital
  • CFO-støtte

Hva gjør denne stillingen så spennende?

  1. Du vil ha prosjektledelse med ansvar for prosjektøkonomi, kundetilfredshet og personalledelse
  2. Du vil ha ansvar for å etablere og vedlikeholde ett tett samarbeid med kundene
  3. Du blir en del av et kompetansemiljø på 500 ansatte i Business Services på tvers av BDO i Norge

Hva kan vi tilby deg?

Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:

  • Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, månedlige lønningsaktiviteter og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
  • Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dypdykke ned i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
  • Fleksibiliteten. Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid.
  • Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess.

I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger.

Hvem er du?

Vi tror du har noen års relevant arbeidserfaring og utdanning innen økonomi eller regnskap. Liker du å jobbe med systemer og er interessert i teknologi, vil du trives hos oss. Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel at du trives med å kommunisere og samarbeide med andre. Det vil også telle positivt om du er autorisert regnskapsfører, men dette er ikke et absolutt krav for å søke på stillingen.

Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!

Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Om du er usikker på om du kvalifiserer til stillingen, oppfordrer vi deg likevel til å søke!

Hvordan søker du?

Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår. Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen.

Søknadsfrist: 15. april 2024

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.

Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.