Blue Mill Media har sammen med Soft Order AS fått i oppdrag å etablere salgs og supportorganisasjonen for et konglomerat av internasjonale markedsføringsbyråer som ønsker å etablere en sterk tilstedeværelse i det skandinaviske markedet. Vi er nå i ferd med å opprette avdelingskontorer i Oslo, Bergen og Trondheim, samtidig som vi rekrutterer selgere og rådgivere i flere av landets fylker. Navnet på mediebyrået vil være Obour (*synonymt med tapper), og den digitale kompetansen vil være svært høy.
Om vi føler at du er rett person er vi villig til å etablere kontor i andre områder, eller gi deg mulighet til å jobbe 100% fra hjemmekontor. Vi kan videre se på ulike typer stillingsprosenter og eventuell innleie dersom du i dag jobber som konsulent på freelance basis.
Lukrativ salgsjobb med solide karrieremuligheter!
- Vi ser etter deg som er ambisiøs med vinnermentalitet og guts! Du har høy arbeidsmoral og du er sulten på å tjene godt. Som selger hos Obour vil du selge tjenester med lav konkurranse til bedriftsmarkedet i ditt nærområde. Tjenestene du skal tilby har høy nytteverdi, og inntektspotensialet ligger helt i toppskiktet.
- Leverer du gode resultater kan du i løpet av 1-2 år forvente å ligge innfor topp 1-prosent inntektsmessig sett mot bransjestandarden.
Arbeidsoppgaver
- Oppsøkende salg mot bedriftsmarkedet via telefon og digitale presentasjonsverktøy
- Du vil få ansvar for hele salgsprosessen fra innledende kontakt til signering av kontrakten og on-boarding av kunden
- Oppfølging av leads frembrakt av markedsavdelingen
- En typisk hverdag vil bestå av booking av møter og holde salgspresentasjoner via Zoom/Teams o.l.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 1 år salgserfaring med dokumenterte resultater
- Utdanning utover Vg3 salgsfag, eksempelvis innenfor salgsledelse kan veie opp for manglende erfaring.
- Om du ikke har salgserfaring eller utdannelse innenfor salg/salgsledelse, men er overbevist om at du har det som skal til for å bli en god selger – så søk! Om vi velger å satse på deg vil du få solid kursing og opplæring.
Egenskaper:
- Du er initiativrik og har en utpreget positiv holdning.
- Du er målrettet, resultatorientert og strukturert.
- Du jobber godt selvstendig og i team.
- Du er sulten og har høy integritet.
Vi tilbyr:
- Individuelt tilpasse lønnsmodeller (fastlønn/provisjon, provisjon, bonuser)
- Mulighet for avansement til KAM, teamleder og salgssjef
- Sterk fokus på faglig utvikling
- Firmaturer
- Deltagelse på fagseminarer i inn og utland
Arbeidstid:
- Kjernetiden er mandag til fredag fra 08:00 til 16:00
- Det er mulighet for stor grad av fleksibilitet i forhold til arbeidstid siden resultatene som skapes er viktigst. Med andre ord; klarer du å innfri budsjettet ved å jobbe "deltid" så er det helt fint.
Tiltredelse:
- Kandidater vurderes fortløpende med oppstart mars/april 2023 eller etter avtale.
Spørsmål:
- Har du spørsmål til stillingen vennligst send epost til: hr@bluemill.no
Søknad:
- Bruk søknadsskjemaet hvor du svarer på noen enkle spørsmål samtidig som du skriver en kort fritekst søknad: https://www.bluemillmedia.com/hiring
NB: Du trenger ikke å tenke på innsending av CV eller referanser på dette stadiet. Det vil vi komme tilbake til om vi finner at du er en god kandidat til stillingen.