Sommervikar søkes til Würth butikk i Kongsvinger

Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for sammenstilling av data tillates ikke uten eksplisitt, skriftlig tillatelse fra FINN.no.

©
1996–2024
FINN.no AS

Apotekpersonell (farmasøyt/apotektekniker)

Ved Sykehusapoteket Ahus, Kongsvinger har vi ledig et 100 % vikariat for farmasøyt, eventuelt apotektekniker. Ønsket tiltredelse er snarest mulig. Varighet ut august 2024.

Sykehusapoteket Ahus, Kongsvinger leverer en komplett farmasifaglig tjeneste til Akershus Universitetssykehus, Kongsvinger. Dette inkluderer rådgivning og legemiddelleveranser til inneliggende og utskrevne pasienter. Vårt arbeid bidrar daglig til økt pasientsikkerhet.

I denne stillingen vil du arbeide i vår publikumsavdeling. Sykehusapoteket leverer legemidler og andre varer til pasienter som utskrives fra sykehuset, pasienter ved sykehusets poliklinikker, ansatte ved sykehuset og andre som henvender seg til apoteket. Apoteket har stort selvvalg og direkteresepturer. Vi forsyner sykehuset med legemidler og bidrar med rådgivning til sykehusets avdelinger. Ved apoteket arbeider det 5 farmasøyter, 3 apotekteknikere og 1 sykepleier.

Arbeidsoppgaver

Farmasøytoppgaver i publikumsavdelingen

Apotekteknikeroppgaver i publikumsavdelingen

Ekspedisjon av resepter

Kundemøter i selvvalget

Rådgivning knyttet til bruk og øvrig legemiddelhåndtering

Skape og vedlikeholde gode kunderelasjoner

Kvalifikasjoner

Provisorfarmasøyt, reseptarfarmasøyt eller apotektekniker

Erfaring fra FarmaPro og eResept

Meget gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Erfaring fra apotek er ønskelig

Personlige egenskaper

Evne til å arbeide effektivt og være fleksibel i en travel hverdag

Resultatorientert, opptatt av å få til gode kundemøter

Faglig engasjert med gode kommunikasjonsferdigheter

Søker må kunne identifisere seg med våre verdier: kunnskapsrik, ansvarsbevisst og raus

Vi tilbyr

Spennende arbeidsoppgaver i et sykehusapotek i utvikling

En arbeidsplass med gode muligheter for både faglig og personlig utvikling

Kompetanseutvikling innen sykehusfarmasi

Lønn etter avtale

Pensjonsforsikring og andre forsikringsordninger

Er du en person som blir motivert av operasjonelt lederskap og har en kommersiell tankegang?

Nå har du muligheten til å bli leder for Adecco Kongsvinger! Som leder i Adecco vil du støtte og inspirere dyktige og kompetente medarbeidere som brenner for å utgjøre en forskjell, hver dag. Du vil jobbe med våre strategiske viktige kunder i markedet og være fanebæreren spesielt for salgsarbeidet.

I et konkurransepreget marked har vi tro på at samarbeid og kommersiell teft vil skape oss et konkurransefortrinn. Adecco Kongsvinger er et lite og veletablert team som samarbeider mye for å lykkes og vi håper at du ønsker å videreutvikle kontoret sammen med oss!

Hva kan vi tilby?

Vi har troen på å gi mennesker en plattform hvor de kan få muligheten til å utvikle seg. Her vil du få friheten til å gjøre dette, både personlig og faglig. Du vil bli leder i et av Norges største rekrutterings- og bemanningsbyråer og vi håper du kan bidra til å ta Adecco Kongsvinger til nye høyder. Vi i Adecco vil tilby deg alle verktøyene og støtten du måtte trenge for å oppnå suksess hos oss. Adecco Kongsvinger er et relativt lite team, så du vil få muligheten til å virkelig være en viktig brikke for å videreføre en suksessfull avdeling. 

Ved å jobbe hos oss blir du en del av et fantastisk, kompetent og inkluderende lederteam for region sør. Vi setter faglig kompetanse høyt, og vi er opptatt av å utvikle våre ansatte. Adecco er et stort selskap med mange muligheter, og vi investerer i våre ansatte gjennom opplæring, kurs, sertifiseringer og faglige fora.

Vi forstår at suksess og et godt arbeidsmiljø har en sterk kobling. Vi har derfor et stort fokus på at man skal glede seg til å dra på jobb og trives i sin arbeidshverdag. Vi kan derfor tilby deg et arbeidsmiljø med fokus på kompetanse, humor, takhøyde og utvikling.

Hvordan vil din arbeidsuke se ut?

Din arbeidsuke vil være svært variert. Du vil lede og drifte en avdeling som har spesialisert seg innenfor ulike fagområder, men alle arbeider mot samme mål, og det er å bli den foretrukne samarbeidspartneren for kundene i området. Dette betyr at du vil ha personalansvar for avdelingen og ansvar for budsjett, salg og oppfølgingen av spesielt strategisk viktige kunder og ikke minst kandidater.

I tillegg til dette arbeidet, vil det være viktig at du holder deg oppdatert på utviklingen i ditt lokale marked og være i salgsøyemed hos våre strategiske viktige kunder. samt arbeider selv operativt med å etablerer gode relasjoner og skape deg et nettverk til kundene og kandidatmarkedet.

Hvem er du?

Du er en person som liker å arbeide operasjonelt og ha ansvar for en avdeling med mye aktivitet. Det vil være viktig at du er flink til å skape gode relasjoner og være strukturert, fordi du vil ha mange baller i luften.

For å oppnå suksess i denne rollen mener vi at du bør ha tidligere ledererfaring, eller at du har flere års erfaring fra rekruttering- og bemanningsbransjen. Det vil være en fordel om du også har erfaring med salg, da du vil være med på kundemøter og ha salgsansvar for avdelingen.

Det vil også være viktig at du er en person som evner å forstå det operasjonelle og prosessene vi anvender. Dette for å kunne videreutvikle avdelingen i riktig retning.

Våre verdier skinner gjennom i arbeidshverdagen vår og vi håper at du også kjenner deg igjen i disse;

Lagånd – du trives med å jobbe selvstendig mot både kunder og medarbeidere, men du vet at det er gjennom godt teamwork at avdelingen når sine mål!

Entreprenørskap – du er endringsvillig og ønsker å være med å bidra til at avdelingen utvikler seg.

Kundefokus – vi er ingenting uten våre kunder og medarbeidere, og derfor vet du viktigheten av å ivareta relasjonene som du bygger. Adecco sitt mål er å alltid sette folka først, og dette må være grunnmuren i alt du gjør.

Ansvarlig – vi skal skape trygghet for både kunder og medarbeidere. Det er også viktig for deg at vi etterlever retningslinjer og relevante lovverk.

Passion – du brenner for det du gjør, og din passion er å gå foran som et godt eksempel og være en god ambassadør for Adecco.

Søknadsfrist: 21.04.24

Arbeidssted: Kongsvinger

Spørsmål?

Vi håper det er deg vi har beskrevet her og at du har lyst til å bli en del av en fantastisk arbeidsplass!

Har du spørsmål vedrørende søknadsprosessen så er det bare å ta kontakt med

Behrooz M. Langseth – Nordic Internal Recruitment Team Lead
Behrooz.malaekeh@adeccogroup.com
+47 904 76 656

Anders Stensrud Larsen – Konserndirektør Sør
Anders.larsen@adecco.com
+47 913 07 073

Vi søker ny avdelingsmedarbeider i Kongsvinger til Autoparts United Norway AS

Autoparts United Norway AS søker nå etter en medarbeider som blir en del av vårt kommersielle team og basert i Kongsvinger. Stillingen rapporterer til avdelingsleder i Kongsvinger.

 

 

Arbeidsoppgavene vil være

·      Kundeservice på telefon og digitalt

·      Plukke ordrer og legge varer inn på lager

·      Generell logistikk på avdelingen

 

Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, effektiv og har godt humør.

Det kan være en fordel om du kjenner til bilverkstedsbransjen.

 

Om du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi du sender oss en søknad!

 

 

Vi tilbyr:

·      En varierende arbeidshverdag med muligheten for å utvikle seg.

·      Et hyggelig profesjonelt arbeidsmiljø.

·      Lønn etter avtale. 

 

Søknadsfrist: Senest 6. mai. Dersom stillingen er av interesse anbefaler vi deg å søke så fort som mulig da søknader blir behandlet fortløpende og stillingsannonsen vil bli tatt ned ved funn av rett kandidat.

Kontorstedet vil være ved vår avdeling i Kongsvinger.

 

 

Kontaktpersoner:

 

Arne Haagensen

Avdelingsleder Kongsvinger

Arne.haagensen@autoparts-united.no

Telefon : 915 45 102

Autoparts United Norway AS

 

Morten Dyrberg

CCO

morten.dyrberg@autoparts-united.no

Autoparts United Norway AS

Jurister med kompetanse innen inntektsbeskatning

Vi søker etter jurister med god kompetanse innen inntektsbeskatning.

Juridisk stab søker etter dyktige jurister med erfaring fra inntektsbeskatning fra privat eller offentlig virksomhet. Juridisk stab utgjør et stort fagmiljø, og har til sammen 40 medarbeidere med kontorsted i Bergen, Oslo, Stavanger, Ulsteinvik, Leikanger, Kongsvinger og Tønsberg.

Juridisk stab skal på vegne av divisjonsdirektøren sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i divisjon brukerdialog og i etatsprodukter som divisjonen forvalter. Vier divisjonens kontaktpunkt mot Skattedirektoratet, og ledes fra Bergen. Vi tilbyr en arbeidsplass med flotte kollegaer, og et arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse og fokus på utvikling.

Kulturen til Skatteetaten er preget av bred leveranseevne, grundighet, profesjonalitet og stolthet for samfunnsoppdraget. Dette er verdier du kan kjenne deg igjen i.

Vi er ett lag. Problemer løser vi best sammen. Vi snakker og samarbeider på tvers, både hos oss og med andre.

Stillingen kan ha kontorsted i Bergen, Stavanger, Leikanger, Kongsvinger eller Tønsberg, alt etter hvor søker bor.

Hva går jobben ut på?

Dine arbeidsoppgaver vil omfatte:

  • utrede rettsspørsmål, intern rådgivning og kvalitetssikring
  • arbeide sammen fra start med analytikere, IT og ulike fagmiljøer for at etaten skal bli mer datadrevet
  • delta i nettverk og fagteam
  • håndtere høringer og utredningsoppdrag
  • regelverksutvikling
  • være statens prosessansvarlige i rettssaker innen skatt
  • holde foredrag og bidra til kompetanseoverføring

Hvilken kompetanse er viktig?

  • Det kreves master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen. Internasjonale grader tilsvarende norsk master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen må være godkjent av NOKUT / HK-dir.
  • Du må ha god kompetanse innen personskatt og/eller næringsskatt

Det er en fordel med

  • erfaring innen skatteforvaltningsrett
  • kompetanse innen EØS-/statsstøtterett

Hva ser vi etter hos deg?

  • Du har en positiv innstilling og er god i dialogen med andre, både skriftlig og muntlig.
  • Du er utviklingsorientert, og liker å arbeide i tverrfaglige team.
  • Du kan ta ansvar ut over eget ansvarsområde, og leter etter måter å forbedre arbeid eller prosesser på.
  • Du lærer raskt nye oppgaver og kan jobbe selvstendig.

Personlige egenskaper vektlegges høyt.

Hvorfor skal du velge oss?

Høres det givende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker i en nytenkende organisasjon som høster stor tillit i befolkningen. Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.

Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse, som blant annet har en av Norges beste pensjonsordninger, følger også med.

Vi vet at mange ønsker seg en hybrid og fleksibel arbeidshverdag med muligheter for å veksle mellom å jobbe hjemmefra og møtes på kontoret. Det vil vi tilrettelegge for. Hos oss kan man inngå avtale om hjemmearbeid når arbeidsoppgavene tilsier at det lar seg gjøre.

Du blir ansatt som seniorskattejurist, med en årslønn mellom kr 700 000 og 950 000, avhengig av kvalifikasjonene dine. For spesielt kvalifiserte kandidater kan vi vurdere å gi noe høyere lønn enn dette.

Verdt å merke seg før du søker:

Vi vil at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss. Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ønske for å finne bedre ut om vi er en god match.

Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.

Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du fra oss.

Jurister med kompetanse innen merverdiavgift

Vi søker etter jurister med god kompetanse innen merverdiavgift.

Juridisk stab søker etter dyktige jurister med erfaring fra merverdiavgift fra privat eller offentlig virksomhet. Juridisk stab utgjør et stort fagmiljø, og har til sammen 40 medarbeidere med kontorsted i Bergen, Oslo, Stavanger, Ulsteinvik, Leikanger, Kongsvinger og Tønsberg.

Juridisk stab skal på vegne av divisjonsdirektøren sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i divisjon brukerdialog, og i etatsprodukter som divisjonen forvalter. Vier divisjonens kontaktpunkt mot Skattedirektoratet, og ledes fra Bergen. Vi tilbyr en arbeidsplass med flotte kollegaer, og et arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse og fokus på utvikling.

Kulturen til Skatteetaten er preget av bred leveranseevne, grundighet, profesjonalitet og stolthet for samfunnsoppdraget. Dette er verdier du kan kjenne deg igjen i.

Vi er ett lag. Problemer løser vi best sammen. Vi snakker og samarbeider på tvers, både hos oss og med andre.

Stillingen kan ha kontorsted i Bergen, Stavanger, Leikanger, Kongsvinger eller Tønsberg, alt etter hvor søker bor.

Hva går jobben ut på?

Dine oppgaver vil være:

  • utrede rettsspørsmål, intern rådgivning og kvalitetssikring
  • arbeide sammen fra start med analytikere, IT og ulike fagmiljøer for at etaten skal bli mer datadrevet
  • delta i nettverk og fagteam
  • være statens prosessansvarlige i rettssaker innen merverdiavgift
  • håndtere høringer og utredningsoppdrag
  • regelverksutvikling
  • holde foredrag og bidra til kompetanseoverføring

Hvilken kompetanse er viktig?

  • Det kreves master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen. Internasjonale grader tilsvarende norsk master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen må være godkjent av NOKUT / HK-dir.
  • Du må ha god kompetanse innen merverdiavgift.

Det er en fordel med

  • erfaring innen skatteforvaltningsrett, og/eller merverdiavgiftskompensasjon
  • kompetanse innen EØS-/statsstøtterett

Hva ser vi etter hos deg?

  • Du har en positiv innstilling og er god i dialogen med andre, både skriftlig og muntlig.
  • Du er utviklingsorientert, og liker å arbeide i tverrfaglige team.
  • Du kan ta ansvar ut over eget ansvarsområde, og leter etter måter å forbedre arbeid eller prosesser på.
  • Du lærer raskt nye oppgaver og kan jobbe selvstendig.

Personlige egenskaper vektlegges høyt.

Hvorfor skal du velge oss?

Høres det givende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker i en nytenkende organisasjon som høster stor tillit i befolkningen. Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.

Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse, som blant annet har en av Norges beste pensjonsordninger, følger også med.

Vi vet at mange ønsker seg en hybrid og fleksibel arbeidshverdag med muligheter for å veksle mellom å jobbe hjemmefra og møtes på kontoret. Det vil vi tilrettelegge for. Hos oss kan man inngå avtale om hjemmearbeid når arbeidsoppgavene tilsier at det lar seg gjøre.

Du blir ansatt som seniorskattejurist, med en årslønn mellom kr 700 000 og 950 000, avhengig av kvalifikasjonene dine. For spesielt kvalifiserte kandidater kan vi vurdere å gi noe høyere lønn enn dette.

Verdt å merke seg før du søker

Vi vil at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss. Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ønske for å finne bedre ut om vi er en god match.

Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.

Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du fra oss.

Vi søker Franchistaker til Circle K Flisa

Kjære fremtidige Franchisetaker,

Vi er på utkikk etter en driftig ledertype med høye ambisjoner for å drive egen franchisevirksomhet ved Circle K Flisa. Vi ser etter en som ønsker å skape sin egen arbeidsplass, og som er villig til å investere både tid og penger for å bygge et team og en stasjon som lykkes.

Hvis du skal lykkes med denne oppgaven, må du være innstilt på å gjøre jobben til en livsstil. Det er ikke småtteri, men helt ærlig så er det det som kreves.

Du må evne å sjonglere mange disipliner samtidig som du skal drifte en av landets beste stasjoner – fra økonomi og forretningsdrift til ledelse og teambuilding.

For å være Franchisetaker hos oss, må du:

  • Ønske å lede en bedrift med alt det medfører av ansvar og forpliktelser – for både oss som franchisegiver, kundene og menneskene som jobber der
  • Være en kremmer som motiveres av å sikre eget og ansattes inntektsgrunnlag – i en tid hvor bransjen omstiller seg til en ny virkelighet
  • Klare å ta ut det lokale potensialet i ditt nærområde. Vi er superglobale, men også superlokale – derfor er vår lokale forankring essensiell
  • Være genuint opptatt av å vinne kunden i sterk konkurranse med andre
  • Er glad i mennesker og genuint opptatt av å motivere og utvikle alle som jobber her – enten de er her for en periode eller ønsker å bygge karriere videre i Circle K
  • Ikke gjemme deg bak papirarbeid på kontoret dagen lang, men være en som viser seg på gulvet sammen med sine kunder og ansatte
  • Kunne kunsten å gi konkrete tilbakemeldinger og beskjeder på en måte som motiverer, og ikke skremmer
  • Evne å gi oss den informasjonen og de verktøyene vi trenger for å møte kundene våre som den beste versjonen av oss selv

Du trenger ikke å passe inn i en konkret mal for å lykkes her, fordi kulturen i Circle K er at du skal få gjøre jobben på din måte, innenfor gitte rammer. Men vi er helt avhengige av en god, medmenneskelig Franchisetager med en tydelig og langsiktig plan.

Vi ser frem til å motta din søknad! Vi behandler søknader fortløpende.

Menneskene våre er nemlig det som skiller oss fra konkurrentene, og grunnen til at kundene stadig kommer tilbake.

Vennlig hilsen oss i Circle K.

Om arbeidsgiveren

Livet på stasjonen er travelt døgnet rundt, men vi tror at du vil syntes det er sosialt og morsomt også. Sammen med gode kollegaer vil du ha mange varierte oppgaver, få nye utfordringer samtidig som du har det gøy med kollegaer og kunder. Som takk for ditt engasjement og for at du gjør hverdagen for våre kunder enklere, gir vi deg ansvar og verdifull arbeidserfaring som vil hjelpe deg videre i din karriere, både innenfor og utenfor Circle K.

Vil du være med å skape gode kundeopplevelser?

Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for sammenstilling av data tillates ikke uten eksplisitt, skriftlig tillatelse fra FINN.no.

©
1996–2024
FINN.no AS

Mapei søker trainee innen teknologi og bærekraft

Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for sammenstilling av data tillates ikke uten eksplisitt, skriftlig tillatelse fra FINN.no.

©
1996–2024
FINN.no AS

BAS/ Servicesnekker

Vi opplever en økende arbeidsmengde og har behov for å styrke laget med en fleksibel medarbeider til å bistå både med montasje og på lager ved vår avdeling i Sand. Avdelingen en del av Glomma Industrier/ Re:Inventar Gruppen AS. Vi trenger deg som liker å være på farten, yte god service til hyggelige kunder og utføre montering av både fast innredning og møbler ute hos våre kunder. Har du erfaring, teknisk innsikt og interesse for slikt arbeid, kan du være den vi leter etter!

Personlige egenskaper:

For å trives i denne rollen er det viktig at du har en høy grad av serviceinnstilling og liker kundekontakten denne jobben gir. Vi spiller på lag både internt, med leverandører og med kunder. Det jobbes mye selvstendig, og det vil komme situasjoner der egenskaper som kreativitet og løsningsorientert er gode å ha med seg for å løse tekniske utfordringer. Det er også viktig at jobben er nøye og godt planlagt så det jobbes effektivt og strukturert når man er ute i montasje arbeidet. Du må evne å løse tekniske utfordringer og være nysgjerrig på nye produkter og holde deg faglig oppdatert. Jobben er tilknyttet vår avdeling på Sand der vi også har et lite lager med rutineoppgaver knyttet til dette.

Arbeidsoppgaver:

Montering av fast inventar og møbler som er beregnet til profesjonelt bruk.

Hjelpe til internt med planlegging og forberedende arbeid forut for leveranser av produkter og prosjekter i samråd med prosjektleder.

Bidra i fabrikken.

Dialog med kunder og entreprenører på byggeplass.

Utføre Befaringer.

Diverse oppgaver i forbindelse med lager som varemottak, utsendelse av varer etc.

Andre oppgaver kan tilkomme etter behov og i henhold til virksomhetens utvikling.

Ønskede kvalifikasjoner:

Fagbrev innen relevant fag– men ikke et krav, relevant arbeidserfaring kan veie opp for dette.

Praktisk anlagt med god teknisk innsikt og interesse.

Godt ordforråd og god fremstillingsevne på skandinavisk og engelsk, skriftlig og muntlig.

Sertifikat klasse B(E)

 

 

 

For begge stillingene gjelder:

-Du er løsnings orientert, jobbe strukturert og være god til å kommunisere med kunder og kollegaer.

-Du må kunne lese og forstå arbeidsbeskrivelser. Herunder beherske norsk språk muntlig og skriftlig.

-Du er strukturert, pliktoppfyllende og har faglig stolthet.

-Du er fokusert på HMS.

-Du liker å jobbe i team, men kan også jobbe selvstendig.

-Du har svennebrev eller vesentlig erfaring som kan kompensere for svennebrev.

-Du må ha førerkort klasse B.

-Vi gir deg mulighet for kompetanseheving.

-Vi ser etter deg som er omgjengelig og som ikke redd for å ta i et tak og er ansvarsbevisst. Er opptatt av å levere et godt arbeide og fortsatt er lærevillig.

 

BAS/service snekker.

Vi søker etter en service-snekker. Du må snakke norsk og ha sertifikat. Her ser vi etter deg som kan litt av hvert, du må ha god erfaring fra forskjellig type jobber og du må kunne arbeide selvstendig. Vi søker etter en praktisk anlagt og snekker kyndig medarbeider for allsidig montasje av innredninger og interiør, hovedsakelig i offentlige bygg. Du må ha yrkesstolthet og alltid strebe etter en god finish på arbeidet.

Montør/service snekker.

Vår montør må ha erfaring fra snekkerarbeid og bl.a. kunne beherske montering av fast inventar og møbler. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner for vedlikehold og bygging av gode kunderelasjoner og for å fremme et godt arbeidsmiljø er også viktig for oss.

En del reisevirksomhet i regionen ifm. prosjekter må påregnes. Dette omfatter også perioder med opphold på prosjekt sted hvor det i perioder vil være påkrevd med pendling i helgene.

Her vil du få muligheten til å styre mye av hverdagen din selv.

 

Vi tilbyr:

-Konkurransedyktige betingelser.

-Utfordrende og allsidig jobb i hektisk og uformelt arbeidsmiljø.

-Hyggelige kunder og gode kollegaer.

-Pensjon og forsikringsordning.

-Servicebil.

-Nødvendig opplæring vil bli gitt.

Vi kan tilby en arbeidsplass med interessante og varierte arbeidsoppgaver, hyggelige kollegaer, og gode betingelser for rette vedkommende.

 

For begge stillingene er det er ønskelig med snarlig ansettelse.