Helsesykepleier 100 % fast

Helsestasjonen i Eidskog er en del av enheten Oppvekst og læring.
Helsestasjonen og skolehelsetjenesten har 4 heltidsstillinger som helsesykepleier, jordmor to dager i uka, lege en dag i uka, og er dessuten samlokalisert med fysioterapeut for barn. Vi er lokalisert i nye, hensiktsmessige lokaler i sentrum av Skotterud.
Vi har nå ledig en 100% stilling fast stilling som helsesykepleier i helsestasjonen og skolehelsetjenesten. Gjeldende lover, forskrifter, faglige retningslinjer og veiledere knyttet til helsefremmende og forebyggende arbeid ligger til grunn for tjenesten.
Kommunen har ca. 40 nyfødte barn årlig, fem barnehager, tre barneskoler og en ungdomsskole.
Helsestasjonen i Eidskog har fokus på helhetlig skolestart i tett samarbeid med skole, fysioterapeut og PPT. 
Vi har et tett og systematisk samarbeid med samtlige instanser som jobber med barn og unge i kommunen.

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsoppgaver knyttet til helsestasjon og skolehelsetjenesten
  • Journalføring i HsPro

Kvalifikasjoner

  • Utdannelse som helsesykepleier eller distriktssköterska
  • Erfaring som helsesykepleier/arbeid med barn  vil være en fordel 
  • Offentlig godkjent sykepleier kan eventuelt bli konstituert i stillingen
  • Du må ha førerkort kl. B
  • Stillingen krever at godkjent politiattest må framvises før ansettelse i stillingen

Personlige egenskaper

  • Selvstendig, fleksibel og faglig engasjert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter
  • Liker å jobbe tverrfaglig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et godt faglig og sosialt miljø
  • Vi er en liten helsestasjon der vi hjelper og støtter hverandre
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Lønn etter avtale
  • Oppstart etter avtale

Kontaktinformasjon

Anne cathrine Aurbakken, Leder, 90768934, anne.cathrine.aurbakken@eidskog.kommune.no

Arbeidssted

Boligvegen 45
2230 SKOTTERUD

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Eidskog kommune

Referansenr.: 4778883491
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.04.2024

Instruktører, Ung Sommer 2024

Har du lyst på en meningsfull og morsom utfordring i sommer?

Kongsvinger kommune planlegger i disse dager sommeraktiviteter for barn og unge i alderen 6 -16 år. Gjennom ulike temaer, praktisk- og fysisk
aktivitet og kulturopplevelser skal aktivitetene bidra til mestring og
spennende opplevelser. Sommeraktivitetene er for alle fra 1. – 10. trinn
og har som mål å gi flere unge en arena der de kan delta i sosiale og
kulturelle aktiviteter i skolens sommerferie. Planlegging og gjennomføring av
sommeraktivitetene er påtenkt i perioden 24. juni – 19. juli.
Sommeraktivitetene vil være varierte- og vi trenger deg som leder. 

Er du over 18 år, student eller lærling ønsker vi deg med på laget. Vi tar inn søkere til intervju fortløpende. 

Fortell litt om dine interesser og egenskaper i søknaden, og hvilke aktiviteter du primært ønsker å lede.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgaver for ledere vil være å planlegge, tilrettelegge og lede aktiviteter og arrangementer for barn og unge i;

  • Idrett
  • Musikk
  • Teater
  • Dans
  • Jakt, fiske og friluftsliv
  • Husflid
  • Mat og kosthold
  • Foto og film
  • Koding, programmering og digitale verktøy
  • Eller andre aktiviteter som ikke er nevnt

Kvalifikasjoner

  • Ungdom og studenter fra 18 år
  • Førerkort klasse B for organisator/sjåfør
  • Personlig egnethet og interesser vektlegges

Personlige egenskaper

  • Ansvarsfull, kreativ og initiativrik
  • Arbeidsom og pålitelig
  • Fleksibel og trives med å jobbe med andre

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende lov- og avtaleverk
  • Forsikring i arbeidsforhold
  • Spennende og varierte oppgaver
  • Jobberfaring

 

Kongsvinger kommune har " LIVET" som verdigrunnlag  – livsglede, inkludering, verdsetting, engasjement og troverdighet. Kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.
Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.

Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Kontaktinformasjon

Martin Skogrand, SLT- koordinator, +47 97143636

Arbeidssted

Rådhusgata 14
2212 Kongsvinger

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune

Referansenr.: 4781540225
Stillingsprosent: 100%
Sommerjobb
Søknadsfrist: 14.04.2024

Sommerjobb ved Holttunet

Ønsker du en sommerjobb ved vårt nye sykehjem Holttunet? 

Vi søker nå ferievikarer som ønsker en spennende og utfordrende jobb til sommeren. Vi trenger vikarer på både dag, kveld og natt i demensavdelingene i tidsrommet uke 25-33. Det foretas løpende inntak av vikarer i hele utlysningsperioden og frem til søknadsfristen.

Vi lyser ut flere stillinger og er på utkikk etter ferievikarer i ulik stillingsprosent. Oppgi gjerne i søknaden hvor mye du har mulighet til å jobbe.

Arbeidsoppgaver

  • Ha tilsyn med og ansvaret for pasienter med ulike hjelpebehov og utfordringer
  • Personlig hygiene og oppgaver knyttet til ernæring etter individuelle behov og gjeldende rutiner
  • Legge til rett for aktivisering
  • Gi veiledning til pasienter og pårørende, og bidra til et godt samarbeid

Kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring foretrekkes, men er ikke et krav
  • Studenter og elever innen helserelaterte utdanninger oppfordres til å søke
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne

Personlige egenskaper

  • Motivert for å jobbe med mennesker
  • Engasjert og interessert
  • Evner til å jobbe selvstendig, men også i team
  • Viser respekt, er lojal, positiv og fleksibel

Personlige egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr

  • Muligheter for å jobbe selvstendig med varierte arbeidsoppgaver
  • Være med i oppstarten av et nytt sykehjem og ta del i et nytt arbeidsmiljø
  • Turnus 
  • Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordning

Annet

  • Gyldig politiattest må framlegges før tiltredelse

Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

Kontaktinformasjon

Inger Marit Elvestrøm Biagi, Avdelingsleder, 48998296

Arbeidssted

Valhallvegen 1
2214 Kongsvinger

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune

Referansenr.: 4782782196
Stillingsprosent: 80%
Sommerjobb
Søknadsfrist: 31.05.2024

Grue tannklinikk – Tannhelsesekretær/ assistent (vikariat)

Beskrivelse

Grue tannklinikk 2260 Kirkenær, har ledig 100 % vikariat som tannhelsesekretær/ assistent for tiltredelse 01.05.2024.
Vikariatets varighet: T.o.m. 31.12.2024 med muligheter for forlengelse.

 

Vi søker deg som

  • vil være med å utvikle Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune
  • jobber selvstendig
  • har gode samarbeidsevner
Vi tilbyr
  • moderne utstyr og journalprogrammet OPUS ved alle våre klinikker
  • faglige utfordringer og systematisert etter- og videreutdanning til våre medarbeidere
  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
  • et aktivt og utviklende arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • tannhelsesekretærer med autorisasjon lønnes som fagarbeidere og ufaglærte som assistenter
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Regionene og kommunene i Innlandet kan gi råd og veiledning med hensyn til å finne bolig, jobb til ektefelle/ samboer og barnehageplass.

Informasjon om skoletilbud, fritidstilbud i kommunen og andre muligheter i kommunen vil bli gitt ved forespørsel.

Om stillingen

  • 100 % vikariat som tannhelsesekretær/ assistent til Grue tannklinikk med varighet til 31.12.2024. Det er muligheter for at vikariatet kan bli forlenget
  • tannklinikken er en klinikk med voksne, betalende pasienter i tillegg til de lovpålagte behandlingsgruppene
  • arbeidssted er for tiden Grue tannklinikk, Bruvegen 4, 2260 Kirkenær

Arbeidsoppgaver

  • ta imot pasienter
  • besvare telefon/ e-post
  • assistere tannlegen ved behandling
  • klargjøre behandlingsrommet før og etter behandling
  • sterilarbeid
  • varebestilling og varemottak
  • noe administrativt arbeid

Tannhelsesekretæren/ assistenten har en svært variert arbeidsdag i varierende tempo, noe som forutsetter at du er løsningsorientert og kommuniserer godt med pasienter og kollegaer.

Kvalifikasjoner

  • tilsettingen vil basere seg på en samlet vurdering utfra intervju, utdannelse, praksis og referanser
  • egnethet vil være en avgjørende faktor ved ansettelsen

Vi stiller krav om 

  • du må beherske norsk/ skandinavisk språk muntlig og skriftlig
  • gode kommunikasjons- og fremstillingsevner 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Link til søknadsskjema: Søk her

Teknisk tegner/ konstruktør

 

Vi søker etter en selvstendig og ansvarsbevisst teknisk tegner/konstruktør for å «drive» kvalitetsarbeidet ved vår påbyggeravdeling. I denne rollen vil du være en sentral ressurs i arbeidet med å bringe kundens ideer fra skisse til ferdig produkt. Du vil arbeide tett med våre salgsmedarbeidere og være en viktig bidragsyter til å utvikle samarbeidet mellom salgs- og produksjonsleddene.

Som teknisk tegner/konstruktør vil du være ansvarlig for å utarbeide tekniske løsninger, tegninger og dokumentasjon på våre produkter. Hovedproduktene våre er i dag oppbygging av trekkvogner og krokbiler.

 

Arbeidsoppgaver

  • Utrede kundenes behov og utarbeide tekniske løsninger og tegninger for våre produkter
  • Utvikle samarbeidet mellom salgs- og produksjonsleddene
  • Være en sentral ressurs i arbeidet med å bringe kundens ideer fra skisse til ferdig produkt
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av produksjonsprosesser og -metoder
  • Dokumentere produktdesign og sørge for at dokumentasjonen er oppdatert
  • Bistå i arbeidet med prising av produkter og tjenester

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant teknisk utdannelse
  • Erfaring med teknisk tegning og konstruksjon, gjerne fra lignende bransje
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe selvstendig og ta ansvar for egne oppgaver
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig

 

Vi tilbyr

  • Spennende muligheter i et veldig trivelig arbeidsmiljø
  • Mulighet til å være med å bygge opp og utvikle vår påbyggeravdeling
  • Gode utviklingsmuligheter både faglig og personlig
  • Konkurransedyktige betingelser

 

Høres dette interessant ut for deg? Send oss din søknad og CV, og fortell oss hvorfor du er den rette personen for denne stillingen.

Link til søknadsskjema: Søk her

Grue tannklinikk – Tannpleier

Beskrivelse

Grue tannklinikk har ledig 100 % fast stilling som tannpleier fra 01.06.2024. 

Den som ansettes, må påregne at deler av stillingen vil kunne bli omdisponert til Kongsvinger tannklinikk ved behov. 

Altså vil man kunne få arbeidssted både ved Grue tannklinikk og Kongsvinger tannklinikk.

 Vi søker deg som

  • vil være med å utvikle Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune
  • som jobber selvstendig
  • har gode samarbeidsevner
  • ønsker en blanding av klinisk pasientbehandling og utadrettet virksomhet
  • liker å jobbe med pasienter i alle aldersgrupper og alle tannhelsegrupper

 V kan tilby

  • moderne utstyr, journalprogrammet OPUS og Romexis røntgen ved alle våre klinikker
  • faglige utfordringer og systematisert etter- og videreutdanning til våre medarbeidere
  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
  • et aktivt og utviklende arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Regionene og kommunene i Innlandet kan gi råd og veiledning med hensyn til å finne bolig, jobb til ektefelle/ samboer og barnehageplass.
Informasjon om skoletilbud, fritidstilbud i kommunen og andre muligheter i kommunen vil bli gitt ved forespørsel.

Om stillingen

  • 100 % fast stilling som tannpleier fra 01.06.2024
  • tannklinikken(e) er klinikker med voksne, betalende pasienter i tillegg til de lovpålagte behandlingsgruppene
  • Arbeidssted er Grue tannklinikk, Bruvegen 4, 2260 Kirkenær og evt. Kongsvinger tannklinikk, Otervegen 18, 2211 Kongsvinger. 

Kvalifikasjoner

  • tilsettingen vil basere seg på en samlet vurdering utfra intervju, utdannelse, praksis og referanser
  • du bør ha førerklort klasse B og diponere bil

Vi stiller krav om 

  • norsk autorisasjon som tannpleier
  • at du behersker norsk/skandinavisk språk muntlig og skriftlig
  • gode kommunikasjons-/ og fremstillingsevne

Søkere til tannpleierstillingen forventes å delta i praksis-/veilederfunksjonen for tannpleierstudenter. 
Kurs i praksisveiledning blir gitt fra Høgskolen i Innlandet, avd. Elverum.

Tidspunkt for veilederfunksjonen og eventuelt opplæring avtales i samarbeid med overtannlegen.
Søkere bør ha førerkort kl. B og disponere bil.

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder- for alle stillinger i tannhelsetjenesten og videregående skole.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Ønske om fritak fra offentlig søkerliste må begrunnes i søknaden.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 
 
 

Link til søknadsskjema: Søk her

Etablert asfaltfirma

Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for sammenstilling av data tillates ikke uten eksplisitt, skriftlig tillatelse fra FINN.no.

© 1996–2024
FINN.no AS

Miljøterapeut og fagarbeider 

Avdeling HDO funksjonshemmede har inntil 5 ledige stillinger som miljøterapeuter og fagarbeidere – stillingene kan deles opp i mindre stillinger. Det er mulig å søke deler av stillingen for å fylle opp eksisterende stilling.

Stillingenes tjenestested er i et bofellesskap og det er turnusarbeid med jobb hver tredje helg eller mulighet for langvakter med jobb hver fjerde helg.  Stillingene skal yte tjenester til mennesker med omfattende tjenestebehov. Stillingene vil delvis knyttes til nyopprettet tiltak med 2:1 bemanning, men med fokus på en variert arbeidshverdag.
Avdeling HDO funksjonshemmede er en del av enheten tilrettelagte tjenester. Avdelingen består av to bofellesskap, uteteam og dagsenter. 

Arbeidsoppgaver

  • Målrettet individuell oppfølging.
  • Yte miljøarbeidertjenester i hjemmet
  • Dokumentasjon og evaluering av tjenesten.
  • Arbeide tverrfaglig med interne og eksterne samarbeidspartnere.
  • Være en del av personalgruppen og bidra til å utvikle tjenestetilbudet videre.
  • Utføre tjenester i tråd med aktuelt lovverk og kommunens regelverk
  • Ivareta brukermedvirkning

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisert vernepleier/sykepleier eller annen relevant høgskoleutdannelse.
  • Norsk autorisert helsefagarbeidere/ hjelpepleiere eller annen relevant fagarbeiderutdannelse
  • Relevant yrkeserfaring er en fordel
  • Ønskelig med erfaring/kjennskap til lovverk og oppfølging av tvang og makt
  • Ønskelig med kurs og/ eller erfaring i målrettet miljøarbeid og erfaring innen fagområdet.
  • Generelt gode IKT-ferdigheter og vilje til å lære fagsystemer
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Søker må ha gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig.
  • Må ha førerkort klasse B, og disponere egen bil.
  • Gyldig politiattest må fremlegges før man tiltrer stillingen.
  • Snarlig tiltredelse

Personlige egenskaper

  • Liker å arbeide selvstendig og klarer å ta egne avgjørelser.
  • Er motivert, engasjert og har mot til å være en pådriver innen fagområdet.
  • Har gode kommunikasjons- og relasjonsferdigheter.
  • Gode samarbeidsevner, er fleksibel og i tråd med lover og reglement.
  • Er ydmyk og reflektert i samarbeid med andre.
  • Evner å arbeide strukturert og selvstendig, både individuelt og i team.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Lønn i henhold til gjeldene tariffavtale
  • Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale
  • Trivelig arbeidsmiljø.
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Gode muligheter for videre- og etterutdanning.
  • Visma Profil benyttes som elektronisk dokumentasjonssystem.

 

 

Søknad sendes til via vårt elektroniske søknadssystem.
Dersom du har behov for hjelp til registrering av søknaden, kontakt servicetorget
Vi gjør oppmerksom på at mailutveksling mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruiter.no

Kontaktinformasjon

Marianne Moland, Enhetsleder, 48132766, marianne.moland@grue.kommune.no
Silje Lystgård, Avdelingsleder HDO funksjonshemmede og miljø- og oppfølgingstjenesten (MOT), +47 97779654, silje.lystgard@grue.kommune.no

Arbeidssted

Finnskogvegen 141
2260 KIRKENÆR

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4782806023
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 24.03.2024

Fagarbeider natt

Avdelingen HDO funksjonshemmede har 3 ledige stillinger for fagarbeidere i inntil 62%.  Arbeidstid er natt med arbeid hver 3.helg, men det kan være mulighet for langvakter med jobb hver fjerde helg. Det er mulig å søke deler av stillingen for å fylle opp eksisterende stilling. Stillingen vil delvis knyttes til nyopprettet tiltak med 2:1 bemanning, men med fokus på en variert arbeidshverdag. 

Avdelingen yter tjenester til mennesker med psykisk utviklingshemming, funksjonsnedsettelser og andre bistandsbehov. Vi søker deg som er faglig engasjert og har et ønske om å bistå mennesker med ulike behov til mestring, deltagelse og opplevelse av et godt liv ut ifra sine forutsetninger.

Avdelingen HDO funksjonshemmede er en del av enhet tilrettelagte tjenester, og består av to bofellesskap, uteteam og dagsenter.

Arbeidsoppgaver

  • Utføre tjenester i tråd med aktuelt lovverk og kommunens regelverk
  • Sørge for forsvarlig drift med god kvalitet
  • Ivareta brukermedvirkning
  • Utføre målrettet miljøarbeid
  • Bidra til faglig refleksjon
  • Være en del av bofellesskapet og utvikle tjenestetilbudet videre.

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisert helsefagarbeider/ hjelpepleier eller annen relevant fagarbeiderutdannelse
  • Fordel med relevant yrkeserfaring
  • Ønskelig med kurs  i målrettet miljøarbeid 
  • Erfaring/kjennskap til lovverk og oppfølging av tvang og makt
  • Generelt gode IKT- ferdigheter og vilje til å lære aktuelle fag systemer
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Søker må ha gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B
  • Snarlig tiltredelse

Personlige egenskaper

  • Er motivert, engasjert og har mot til å være en pådriver innen fagområdet
  • Har gode kommunikasjons- og relasjons ferdigheter
  • Gode samarbeidsevner, er fleksibel og har høy arbeidskapasitet
  • Har god fag forståelse som vises i praktisk arbeid
  • Er ydmyk og reflektert i samhandling med andre
  • Evner å arbeide strukturert og selvstendig, både individuelt og i team
  • Personlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr

  • Lønn i henhold til gjeldene tariffavtale
  • Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale
  • Trivelig arbeidsmiljø.
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Gode muligheter for videre- og etterutdanning.
  • Visma Profil benyttes som elektronisk dokumentasjonssystem.

Gyldig politiattest må fremlegges før man tiltrer i stillingen

Søknad sendes til via vårt elektroniske søknadssystem.
Dersom du har behov for hjelp til registrering av søknaden, kontakt servicetorget

Vi gjør oppmerksom på at mailutveksling mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruiter.no

Kontaktinformasjon

Marianne Moland, Enhetsleder, 48132766, marianne.moland@grue.kommune.no
Silje Lystgård, Avdelingsleder HDO funksjonshemmede og miljø- og oppfølgingstjenesten (MOT), +47 97779654, silje.lystgard@grue.kommune.no

Arbeidssted

Finnskogvegen 141
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4782755216
Stillingsprosent: 62%
Fast
Søknadsfrist: 24.03.2024

Fagarbeider natt

Avdelingen HDO funksjonshemmede har 3 ledige stillinger for fagarbeidere i inntil 62%.  Arbeidstid er natt med arbeid hver 3.helg, men det kan være mulighet for langvakter med jobb hver fjerde helg. Det er mulig å søke deler av stillingen for å fylle opp eksisterende stilling. Stillingen vil delvis knyttes til nyopprettet tiltak med 2:1 bemanning, men med fokus på en variert arbeidshverdag. 

Avdelingen yter tjenester til mennesker med psykisk utviklingshemming, funksjonsnedsettelser og andre bistandsbehov. Vi søker deg som er faglig engasjert og har et ønske om å bistå mennesker med ulike behov til mestring, deltagelse og opplevelse av et godt liv ut ifra sine forutsetninger.

Avdelingen HDO funksjonshemmede er en del av enhet tilrettelagte tjenester, og består av to bofellesskap, uteteam og dagsenter.

Arbeidsoppgaver

  • Utføre tjenester i tråd med aktuelt lovverk og kommunens regelverk
  • Sørge for forsvarlig drift med god kvalitet
  • Ivareta brukermedvirkning
  • Utføre målrettet miljøarbeid
  • Bidra til faglig refleksjon
  • Være en del av bofellesskapet og utvikle tjenestetilbudet videre.

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisert helsefagarbeider/ hjelpepleier eller annen relevant fagarbeiderutdannelse
  • Fordel med relevant yrkeserfaring
  • Ønskelig med kurs  i målrettet miljøarbeid 
  • Erfaring/kjennskap til lovverk og oppfølging av tvang og makt
  • Generelt gode IKT- ferdigheter og vilje til å lære aktuelle fag systemer
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Søker må ha gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B
  • Snarlig tiltredelse

Personlige egenskaper

  • Er motivert, engasjert og har mot til å være en pådriver innen fagområdet
  • Har gode kommunikasjons- og relasjons ferdigheter
  • Gode samarbeidsevner, er fleksibel og har høy arbeidskapasitet
  • Har god fag forståelse som vises i praktisk arbeid
  • Er ydmyk og reflektert i samhandling med andre
  • Evner å arbeide strukturert og selvstendig, både individuelt og i team
  • Personlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr

  • Lønn i henhold til gjeldene tariffavtale
  • Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale
  • Trivelig arbeidsmiljø.
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Gode muligheter for videre- og etterutdanning.
  • Visma Profil benyttes som elektronisk dokumentasjonssystem.

Gyldig politiattest må fremlegges før man tiltrer i stillingen

Søknad sendes til via vårt elektroniske søknadssystem.
Dersom du har behov for hjelp til registrering av søknaden, kontakt servicetorget

Vi gjør oppmerksom på at mailutveksling mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruiter.no

Kontaktinformasjon

Marianne Moland, Enhetsleder, 48132766, marianne.moland@grue.kommune.no
Silje Lystgård, Avdelingsleder HDO funksjonshemmede og miljø- og oppfølgingstjenesten (MOT), +47 97779654, silje.lystgard@grue.kommune.no

Arbeidssted

Finnskogvegen 141
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4782755216
Stillingsprosent: 62%
Fast
Søknadsfrist: 24.03.2024