Er du en av våre nye rørfornyingsoperatører?

Er du en av våre nye rørfornyingsoperatører?

Arbeidsgiver
Eidskog og Kongsvinger Septik AS
Stillingstittel
Rørfornyingsoperatør
Frist
30.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Vi skal bygge opp et nytt rørfornyingsteam og trenger 2 rørfornyingsoperatører. Er du den vi leter etter?Vi ser etter deg som er løsningsorientert og praktisk anlagt. Du er heller ikke redd for å ta i et tak. Siden du er firmaets ansikt utad når du er ute oss kunden, må du ha en positiv innstilling og være serviceorientert. Mange av oppgavene kan være utfordrende og derfor må du ofte være en god problemløser ute på oppdrag.Du må kunne arbeide både selvstendig men også i team, siden man som regel jobber sammen på oppdrag. Normalt er arbeidstiden fra 0700-1500 med oppstart i våre lokaler på Eidskog. Rørfornying kan være lite forutsigbart så overtidsarbeid må påberegnes. Arbeidet ute i felt planlegges sammen med kollegaene i teamet. En del av jobben er å rapportere og dokumentere utførte oppdrag i våre systemer.Ønskede kvalifikasjoner:Førerkort minimum BE, men det er en fordel med CKommuniserer godt på norsk muntlig og skriftlig.Du er opptatt av Kvalitet, Miljø og HMS.Grunnleggende datakunnskap for bruk av PC og mobil til rapporteringDu har enten erfaring/utdanning fra vann/avløpsbransjen, rørlegger eller mekaniske fag.At du har de rette personlige egenskapene er veldig viktig for oss. Så selv om ikke alle ønskede kvalifikasjonene er innfridd, vil vi veldig gjerne at du søker på jobben hvis du mener du kan være rett person for vårt firma.Vi tilbyrGod opplæring i et veldig bra teamEt godt og uformelt arbeidsmiljø.Ordnede arbeidsforholdDu har mulighet for å påvirke arbeidsdagen og utvikle dine arbeidsoppgaver.   Om rørfornying:Du vil arbeide med rørfornying av utvendige og innvendige avløpsrør. Rørfornyingen utføres med strømpe/foring. Dette utføres fra åpne tilkomststeder. Denne metoden gjør at man slipper å grave eller pigge frem rørene. Foringen impregneres i epoksy og blir vrengt inn i rørene med trommel som er trykksatt. Foring herdes, eventuelle grenpunkter gjenåpnes med robotfres. Grentilkoblinger får montert forsterkninger og eventuelle stikkledninger rørfornyes. 

Om arbeidsgiveren
Eidskog og Kongsvinger Septik AS har utviklet seg over mange år. Dagens eiere startet opp i 1989 og har drevet firmaet siden. Selskapet har blitt utviklet over mange år der tjenesteutvalget og antall ansatte har økt underveis. Vi har per dags dato et bredt tjenesteutvalg. Vi utfører: Tømmetjenester, Spyletjenester, Høytrykksspyling, Ultrahøytrykksspyling, Rørinspeksjon, Rørfornying, Trykkontroll og desinfisering av trykksatte ledninger, tetthetsprøving, Innmåling av VA-punkter med mere.I løpet av første kvartal 2023 vil vi også starte opp med tjenester innen tømming av farlig avfall og tørrsuge-tjenester. Med dette så kan vi utføre det meste av tjenester innen vår bransje. Selskapet er helt og holdent drevet uten noen innblanding av store konsern. I dag teller vi 16 engasjerte og dyktige ansatte, som er faglig dyktige og har stor yrkesstolthet. Vi arbeider aktivt innen Kvalitet, Miljø, Arbeidsmiljø og HMS. Vi er lokalisert i egne lokaler på Skotterud i Eidskog Kommune. Lokalene er moderne og alt av produksjonsutstyr står inne i oppvarmende lokaler. Vårt nedslagsfelt er hovedsakelig Glåmdalskommunene, men vi tar på oss oppdrag også utenfor dette geografiske området.

Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
Nygårdsvegen 10, 2230 Skotterud
Bransje
Bygg og anlegg
Stillingsfunksjon
Annet

Nøkkelord

Rørfornying, VVS Tekniker

(1/10)

(2/10)

(3/10)

(4/10)

(5/10)

(6/10)

(7/10)

(8/10)

(9/10)

(10/10)

Er du vår nye regnskapsmedarbeider? Vi søker deg som er nyutdannet og som vil bli en del av vårt team på Kongsvinger!

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(“https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/10/vertical-5/26/5/e14/ccf/f0-/552/2-1/1ed/-b8/4e-/0b3/ebd/850/e85_145033417.jpg”);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #657C91;
border: none
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #FFFFFF;
background: #98002E
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #657C91
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #FFFFFF;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #FFFFFF
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/10/vertical-5/26/5/e14/ccf/f0-/552/2-1/1ed/-b8/4e-/0b3/ebd/850/e85_145033417.jpg);
}
.button.extended-profile-job__action-button {
background: #98002E;
color: #FFFFFF;
border: 1px solid #98002E;
}
.button.extended-profile-job__action-button:hover {
background: #FFFFFF;
color: #98002E;
border: 1px solid #98002E;
}

const imageHolder = document.querySelector(
“.extended-profile-job__image-holder”
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

TETT PÅ

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

Bli kjent med BDO

Bloggen

Karriere

KONTOR: KongsvingerVi søker etter en nyutdannet regnskapskonsulent som skal bidra med å styrke og videreutvikle vårt kontor på Kongsvinger. Hos oss får du en unik karrieremulighet. Som regnskapskonsulent i BDO kan du forvente deg en allsidig hverdag, hvor du vil jobbe med en rekke bransjer og virksomheter, spesielt innenfor SMB-segmentet. Vi legger vekt på å sikre og skape verdier for våre kunder. Da trenger vi deg som er engasjert og motivert, med vilje og evne til å se hva som ligger bak tallene og et ønske om å utnytte potensialet i våre systemer.Kontoret vårt består av 11 ansatte som leverer tjenester innen Regnskap og Revisjon. Vi er i sterk vekst og har en variert og utfordrende kundeportefølje. Vi bryr oss om kundene våre, og er tett på det lokale næringslivet og kjenner kundens utfordringer. Det gjør vi ved å gi verdifulle råd og tilbakemeldinger som effektiviserer og forbedrer hverdagen. Vi er et arbeidsmiljø med dyktige og motiverte medarbeidere, og er stolte over å ha et mangfoldig arbeidsmiljø der alle har like muligheter.Hos oss vil du være kundenes kontaktpunkt. Mange av våre kunder ønsker bistand til mer enn revisjon/regnskap, og du må derfor være nysgjerrig og ha en rådgivers mindset . BDO er et selskap i sterk vekst, med mange muligheter til å sette gode ideer ut i livet. Hos oss får du både påvirke, lære og utvikle deg. Fremfor alt blir du del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse. Vi ønsker oss en kollega som:Er nyutdannet med bachelor eller master i økonomi eller annen relevant utdanning.1-4 års erfaring som regnskapskonsulent eller lignende rolle.Trives med å jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi og økonomi.Har interesse for digitalisering og gode analytiske egenskaper.Er prosess- og forretningsorientert, samt har evne til å se det store bilde.Dine personlige egenskaper er gjerne:Kundeorientert og serviceinnstilt.Målbevisst og strukturert.Initiativrik og løsningsorientert.Du har høy integritet.Du har mot til å utforske og utfordre.Du har evne og vilje til å dele kunnskap.Du er endringsvillig. Faget og rammebetingelsene vi operer i endrer seg hver dag. Det gjør at vi hele tiden må forberede oss, ta initiativ til og være åpne for nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på. Hos oss får du et flott sted å jobbe og: Personlig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.Gode betingelser og utviklingsmuligheter.Et profesjonelt team i ryggen som lærer og støtter.Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram.Over 1800 trivelige, dyktige og engasjerte kolleger med fagkunnskap som spenner bredt.Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre. Høres dette interessant ut? Da håper vi at du sender inn en søknad via vårt søknadsskjema.  SØKNADSFRIST: 28. November 2022. Søknader vil bli vurdert fortløpende. Tiltredelse skjer etter avtale. BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

På utkikk etter jobb?

På utkikk etter jobb?

Arbeidsgiver
Adecco Norge AS
Stillingstittel
Produksjon- og industrimedarbeider
Frist
25.11.2022
Ansettelsesform
Vikariat

Bli kjent med Adecco Norge

Vi søker produksjons- og industrimedarbeidere til oppdrag hos solide oppdragsgivere i Kongsvingerregionen. Kanskje er det nettopp du som kan bidra med å løse nye, varierte og spennende arbeidsoppgaver? Arbeidstid:  Det er ulike arbeidstider hos våre kunder, dag/kveld- og nattskift. Gjeldende arbeidstider følger dermed oppdragsgiveren. Arbeidsoppgaver.Være delaktig i produksjonsprosesserPakke og plukke varer på produksjonslinjeBidra til å holde produksjonslokalet ryddig og oversiktligAndre forefallende oppgaver innen produksjon- og industriTekniske ferdigheter kan være fordelaktig samt truckførerbevis og førerkort klasse B    Hvem er du? Motivert til å bidra og har et ønske om å jobbeMøter opp med en positiv innstillingTrives i en hektisk hverdag med høyt tempoTakler en fysisk krevende jobbJobber selvstendig og nøyaktigBehersker skandinavisk språkMå kunne jobbe skiftSom ansatt og innleid via Adecco får du:  Lønnsbetingelser i henhold til likebehandlingsprinsippet Obligatorisk tjenestepensjon Arbeidstøy Lønnsutbetaling hver 14. dag Vi kan i tillegg tilby en trivelig og inkluderende arbeidsplass, med god oppfølging. Er dette noe for deg? Ta gjerne kontakt med Anders Angelbrant hvis du har spørsmål på telefon 46433773  Søknader vil bli vurdert fortløpende. Velkommen til oss! 

Om arbeidsgiveren
Vår kjernekompetanse er rekruttering til midlertidige og faste stillinger innen alle bransjer, og det viktigste for oss er å være den beste samarbeidspartneren mot alle våre forbindelser enten det er kunde, medarbeider eller kandidat.Hver dag jobber vi med å matche kandidater til ulike og spennende oppdrag hos våre kunder. Vi er godt spredt over vårt langstrakte land, slik har vi god oversikt i det lokale markedet. Samarbeid på tvers av avdelinger og fagområder gjør at vi kan finne løsninger raskt og effektivt.-Landsdekkende, 35 lokale kontorer-350 ansatte-5000 medarbeidere i jobb hver dag-Over 900 rekrutteringer til faste stillinger per år

Nettverk

Facebook
LinkedIn
Twitter

Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
KONGSVINGER, 2212 Kongsvinger
Bransje
HR, organisasjonsutvikling og rekruttering,
Industri og produksjon,
Trevareindustri
Stillingsfunksjon
Produksjon,
Logistikk og lager / Truckfører

Nøkkelord

Produksjon, lager, truck, logistikk, Industri

(1/1)

Personvernombud

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(“https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/26/5/53f/cbc/c0-/58a/2-1/1ea/-9d/9a-/f9d/d5c/859/ef5_1546273193.jpg”);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #000000;
border: 1px solid #000000
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #FFFFFF;
background: #000000
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #FFFFFF
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #000000;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #FFFFFF
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/26/5/53f/cbc/c0-/58a/2-1/1ea/-9d/9a-/f9d/d5c/859/ef5_1546273193.jpg);
}
.button.extended-profile-job__action-button {
background: #000000;
color: #FFFFFF;
border: 1px solid #000000;
}
.button.extended-profile-job__action-button:hover {
background: #FFFFFF;
color: #000000;
border: 1px solid #000000;
}

const imageHolder = document.querySelector(
“.extended-profile-job__image-holder”
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

Statistisk sentralbyrå – Tall som forteller

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

SSB

Facebook

Jobb i SSB

SSB er en virksomhet som behandler store mengder personopplysninger. Vi har omfattende innhenting av data fra både offentlige og private registre og direkte fra privatpersoner for å lage statistikk. SSB har også omfattende forskningsaktivitet. SSB var den første virksomheten i Norge som fikk personvernombud og du får nå muligheten til å bygge videre på en 20 år lang tradisjon for personvernet.SSB er inne i en spennende og utfordrende overgang til nye sky-baserte statistikksystemer som stiller store krav til ivaretagelse av personopplysninger. Samfunnet blir mer digitalt og nye datakilder blir tilgjengelig for effektiv statistikkproduksjon, og det utløser også nye personvernspørsmål. Vi trenger derfor deg som kan håndtere personvernutfordringer i skjæringspunktet mellom personvern, teknologiutvikling og informasjonssikkerhet. Din arbeidshverdag vil være preget av utstrakt samarbeid med både ledelsen og ulike fagmiljøer på tvers i organisasjonen. Du vil få mulighet til å jobbe med et vidt spenn av problemstillinger, fra det prinsipielle til det operative.Personvernombudet er personalmessig plassert i stab hos administrasjonsdirektør, og rapporterer faglig direkte til administrerende direktør.  Både stabens jurister og CISO samarbeider nært med personvernombudet. 

Arbeidsoppgaver
Bidra til etterlevelse av personvernregelverket i SSB Gi råd til ledelse og ansatte om personvernBistå med å utarbeide styrende dokumenter innen personvernVære kontaktperson for våre brukere og ansatte i personvernspørsmål og ha dialog med Datatilsynet om detteGjennomføre holdningsskapende arbeid og bidra til å styrke de ansattes kompetanse innen personvern

Kvalifikasjoner
Du må haminimum utdanning på bachelornivå innen juridiske fag eller relevant fagfeltinngående kjennskap til personvern og personvernregelverketrelevant erfaring fra arbeid med personvern, både rådgivning og oppfølging/etterlevelsegod kjennskap til informasjonssikkerhetmeget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norskRelevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet Du bør hajuridisk embetseksamen/master i rettsvitenskaprelevant erfaring fra stor og kompleks virksomhet og kjennskap til offentlig forvaltninggod teknologisk forståelse og interesse for teknologierfaring med foredrags- og opplæringsvirksomheterfaring med veiledning/rådgivning og utredningsarbeid

Personlige egenskaper
høy grad av integritet og rolleforståelsegode samarbeids- og kommunikasjonsevnerevne til å jobbe selvstendig og være proaktiv, og stå på litt ekstra når det trengsevne til å tenke og arbeide helhetlig og strukturertgode pedagogiske evner og like å holde presentasjoner

Vi tilbyr
Lønn som seniorrådgiver (kode 1364) i lønnsspenn fra kr 746 900 – 864 500 etter kvalifikasjoner. Høyere lønn kan vurderes for særlig godt kvalifiserte kandidaterEn kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver, og et hyggelig og uformelt arbeidsmiljøArbeidssted kan være Oslo eller KongsvingerTrivelige lokaler i Oslo og Kongsvinger (med parkeringsmuligheter)Fleksibel arbeidstid og hjemmekontorordning Aktive velferds- og idrettsforeninger, med idrettsaktiviteter som fotball, innebandy og løpingMulighet til én time trening i uken i arbeidstiden, med treningsrom i kontorlokaleneGod pensjonsordning i Statens pensjonskasseGenereltAttester/vitnemål skal registreres/legges ved i søknadsportalen innen søknadsfristen. Vi utfører bakgrunnssjekk og kontroll av dokumenter.Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Hvis ønsket reservasjon ikke blir tatt til følge, vil søkeren bli varslet om dette før offentlig søkerliste utformes.Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Eksempler på det kan være tekniske hjelpemidler, fysisk tilrettelegging eller endring av rutiner, arbeidsoppgaver og arbeidstid.Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, vil minst én søker i hver av disse gruppene bli innkalt til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav. Les mer om kravene på Arbeidsgiverportalen.Vi oppfordrer søkere til å krysse av dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i jobbsøkerportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.

Politisk sekretær

Politisk sekretær

Arbeidsgiver
Kongsvinger kommune
Stillingstittel
Politisk sekretær
Frist
30.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Er du opptatt av politikk og administrasjon?Kongsvinger kommune har ledig stilling som politisk sekretær. Vi søker en engasjert og samfunnsinteressert medarbeider som bidrar til sekretariatets arbeid og videre utvikling.Politisk sekretær legger til rette for arbeidet i de politiske organene, og bidrar til gode politiske prosesser. Stillingen er sentral i samhandling mellom politikk og administrasjon og er en viktig støttespiller for kommunens politiske og administrative ledelse. Politiske møter foregår delvis på kveldstid, og det må derfor påregnes noe kveldsarbeid.Politisk sekretær er organisert i Dokumentsenteret, som er en del av HR- og organisasjonsenheten, og har teamleder som nærmeste leder.

Arbeidsoppgaver
Sekretariatsfunksjon for formannskap, kommunestyre og politiske utvalg, herunder teknisk og praktisk bistand i møteneFor- og etterarbeid i forbindelse med politiske møterAnsvar for oppfølging av politisk møteportal for folkevalgte organer og tilhørende saksdokumenterOrganisering og gjennomføring av kommune- og stortingsvalgGenerell saksbehandling innenfor fagfeltet

Kvalifikasjoner
Relevant høgskoleutdanning, relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravetErfaring innen prosjektledelse er en fordelFordel med erfaring fra offentlig sektor, fortrinnsvis kommunal virksomhet og politiske prosesserKjennskap til relevant lovverk, bl.a kommuneloven, valgloven, forvaltningsloven og offentlighetslovenGod digital kompetanseØnskelig med erfaring i bruk av elektronisk saks- og arkivsystem, gjerne Acos WebsakKjennskap til Aventias KommuneTV – streaming og voteringsløsning, er en fordelGod skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper
Du er selvstendig med stor arbeidskapasitet, har evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og god gjennomføringsevneDu er serviceinnstilt, fleksibel og løsningsorientert med gode samarbeidsegenskaperGod rolleforståelseGode kommunikasjonsevnerPersonlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr
Jobbe selvstendig med spennende og varierte arbeidsoppgaverGodt arbeidsmiljø med trivelige kollegaerLønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverkGode pensjons- og forsikringsordningerAnnet :Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke. Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort.  Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju. Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

Om arbeidsgiveren
Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

Sektor
Offentlig
Sted
Rådhusplassen 3, 2212 Kongsvinger
Bransje
Offentlig administrasjon
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon / Sekretær

Nøkkelord

Politisk, sekretær;, Politikk;, administrasjon;, koordinering;

Vil du være med på det grønne skifte?

Vil du være med på det grønne skifte?

Arbeidsgiver
SIEMENS GAMESA RENEWABLE ENERGY AS
Stillingstittel
Servicetekniker vindturbiner
Frist
17.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Bli kjent med Manpower

Servicetekniker søkes til sitekontoret i Odal Ønsker du en variert hverdag, tøffe utfordringer og en meningsfylt jobb i en industri som har tatt Norge med storm?Siemens Gamesa har i Norge tatt over flere vindparker som må vedlikeholdes og holdes i drift. Av den grunn, er vi nå på jakt etter dyktige serviceteknikere som vil være med på å skape en mer bærekraftig fremtid.Odal Vindkraftverk består av totalt 34 vindturbiner, med totalt 160 MW installert effekt.23 av turbinene blir installert på Songkjølen og 11 blir installert på Engerfjellet. Totalt vil vindkraftverket produsere om lag 500 GWh – som kan forsyne 31.000 husstander med fornybar strøm Dine arbeidsoppgaverSom servicetekniker hos Siemens Gamesa vil du være en av våre viktigste spillere i å sikre høyest mulig oppetid og størst mulig produksjon for våre kunder. Du vil sammen med dine kolleger ha ansvaret for service og vedlikehold av våre vindparker, hvor mye av hverdagen din vil være ute i turbinene og innebære en variasjon av både mekanisk og elektroteknisk arbeid. Store deler av servicearbeidet vil tilrettelegges i sommer halvåret, mens du resten av året vil ta snøscooteren fatt og drive med proaktivt og forefallende vedlikehold. Dette vil innebære alt fra reparasjon til utskiftning av turbintekniske komponenter, og reparasjon på turbinens konstruksjon.For interesserte er det mulighet for offshorearbeid i fremtiden. Som du kanskje skjønner vil alt arbeid du utfører kreve at du er komfortabel med å jobbe høyt over bakken og takler å ferdes i trange rom.Vi gjør oppmerksom på at godkjent offshore helseattest må fremlegges ved en eventuell andre runde med intervju.Ønskede kvalifikasjonerHar du ingen tidligere erfaring med vindturbiner? Dette vil ikke være et hinder. Siemens Gamesa her en egen intern teknikerskole hvor du vil få en grundig opplæring og onboarding. For å kunne utføre jobben er det derimot en forutsetning at du oppfyller en av de følgende kvalifikasjonene:EnergimontørElektriker med fagbrev gruppe-LEnergioperatørVindteknikerAndre kvalifikasjoner Førerkort kl. B er et kravDet vil også være fordelaktig å ha truckførerbevis og hengerlappenInteresse og ferdigheter innen bruk av digitale plattformer og verktøyKvinner oppfordres til å søkeHar du i tillegg erfaring fra elektriske industrianlegg eller kjennskap til hydrauliske anlegg? Da ønsker vi veldig gjerne å høre fra deg.Dine personlige egenskaperFor å lykkes i stillingen vil det være viktig at du er selvstendig og initiativrik, samtidig som du samarbeider godt med andre på laget. Du tar eierskap til jobben og er særdeles opptatt av å levere god kvalitet på arbeidet du leverer. Hos oss i Siemens Gamesa setter vi sikkerhet som den høyeste prioriteten, og derfor vil våre strenge krav til HMS ligge til grunn for alt arbeidet som gjøres i og på vindturbinene.Hva vi kan tilby deg?Varierte arbeidsoppgaver i et internasjonalt og kompetansetungt miljø som preges av sterk faglig stolthet. Vår teknologi er ledende i sitt segment og du vil få mulighet til å jobbe med det siste innen vindturbiner. Nødvendig opplæring og kompetanseutvikling vil bli gitt, og du vil få gode muligheter til å utvikle deg i stillingen. Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, gode pensjons-, forsikrings- og velferdsordninger.Søknadsinformasjon:Gå inn på hjemmesiden til Manpower www.manpower.no og søk på stillingen elektronisk. Frist: SnarestSøknadene vil bli behandlet fortløpende. Arbeidssted: OdalenHøy reisevirksomhet i regionen må påregnes.Tiltredelse: Etter avtaleKontraktsform: Fast ansettelse Registrer din CV og søk på stillingen på www.manpower.noVi gjør oppmerksom på at ved et eventuelt jobbtilbud vil det gjennomføres en bakgrunnssjekk av vår samarbeidspartner Semac.For ytterligere spørsmål om stillingen eller prosessen, kontakt Lone Trædal, Fagleder, mobil +47 94814491 /e-post lone.traedal@manpower.no   

Om arbeidsgiveren
Siemens Gamesa Renewable Energy er en ledende leverandør av pålitelige, miljøvennlige og kostnadseffektive fornybare energiløsninger. Å senke kostnadene på vindkraft er vårt nøkkelmål i arbeidet for å gjøre fornybar energi fullt konkurransedyktig med konvensjonelle energikilder. Vi har 26.000 dedikerte medarbeidere i mer enn 90 land. Vår installerte kapasitet er mer enn 100 GW på verdensbasis og omtrent 2 GW i Norge.

Sektor
Privat
Sted
2120 Sagstua
Bransje
Kraft og energi
Stillingsfunksjon
Håndverker / Elektriker

Nøkkelord

Servicetekniker, Energi montør, Elektriker, Vindtekniker, Vindturbiner

Vil du jobbe med datainnsamling frå næringslivet?

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(“https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/26/5/53f/cbc/c0-/58a/2-1/1ea/-9d/9a-/f9d/d5c/859/ef5_1546273193.jpg”);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #000000;
border: 1px solid #000000
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #FFFFFF;
background: #000000
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #FFFFFF
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #000000;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #FFFFFF
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/26/5/53f/cbc/c0-/58a/2-1/1ea/-9d/9a-/f9d/d5c/859/ef5_1546273193.jpg);
}
.button.extended-profile-job__action-button {
background: #000000;
color: #FFFFFF;
border: 1px solid #000000;
}
.button.extended-profile-job__action-button:hover {
background: #FFFFFF;
color: #000000;
border: 1px solid #000000;
}

const imageHolder = document.querySelector(
“.extended-profile-job__image-holder”
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

Statistisk sentralbyrå – Tall som forteller

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

SSB

Facebook

Jobb i SSB

Seksjon for næringslivsundersøkingar har ansvar for å samle inn data frå næringslivet. Innsamling skjer i hovudsak via eigenutvikla skjematenester på Altinn-plattforma, men seksjonen har også fokus på innsamling frå nye datakjelder. Seksjonen søker nå etter ein medarbeidar som kan bidra til at metadata- og dataflyten fungerer som den skal, inn og ut av SSB. 

Arbeidsoppgåver
Arbeid med utsending, mottak og transformering av data frå næringslivet som kjem inn via Altinn-plattforma.Administrere metadata og omsetje/mappe mellom interne og eksterne dataformatOpprette og oppdatere skjemakonfigurasjonar i metadatasystemet, og overføre data mellom test- og produksjonsmiljøFeilsøking i metadatasystemet, retting og resendingDesigne og utvikle ny funksjonalitet i tenestene for datainnsamling på SSBs skyplattform, og vere ein teknisk ressurs på seksjonen

Kvalifikasjonar
Bachelor eller tilsvarande innan informasjonsvitskap, datateknologi eller digital forretningsutvikling. Annan utdanning med innslag av IT-relaterte fag er også relevant.Relevant erfaring med verktøy, plattformer og format som nyttast i tilknyting til utsending, innhenting og transformering av data frå næringslivet (som Linux, Oracle, SAS og Python, XSD-, XML- og XMI-filer), er ønskelegRelevant arbeidserfaring kan kompensera for utdanningskravet

Personlege eigenskaper
God munnleg og skriftleg framstillingsevne på norskGode samarbeidsevnerEvne til sjølvstendig tilnærming til arbeidetLøysingsorientert og målrettaSystematisk og leveringsdyktigOmgjengeleg og motiverande for eit godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr
Løn som førstekonsulent/rådgivar (kode 1408/1434) i lønsspenn frå kr 471 300 – 648 700 etter kvalifikasjonar. Høgare løn og/eller stillingskode kan vurderast for søkjarar som er særleg godt kvalifiserteEin kunnskapsrik organisasjon, utfordrande arbeidsoppgåver og eit hyggjeleg og uformelt arbeidsmiljøEit godt fagleg miljø som gir gode høve for eigenutviklingHøve for éin time trening i veka i arbeidstida, med treningsrom i kontorlokalaHyggjelege lokale med parkeringsmoglegheiterFleksibel arbeidstid og god pensjonsordningGenerelt:Attestar/vitnemål skal registrerast/ bli lagde ved i søknadsportalen innan søknadsfristen. Vi utfører kontroll av dokument, og vi gjennomfører bakgrunnsjekk.Vi gjer merksam på at opplysingar om søkjaren kan bli offentleggjorde sjølv om søkjaren har bede om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom den ønska reservasjonen ikkje vil bli teken til følgje, vil søkjaren bli varsla om dette før offentleg søkjarliste blir utforma.Vi meiner at inkludering og mangfald er ein styrke. Vi ønskjer derfor medarbeidarar med ulike kompetansar, fagkombinasjonar, livserfaring og perspektiv for å bidra til endå betre oppgåveløysing. Vi vil leggje til rette for medarbeidarar som har behov for det. Eksempel på det kan vere tekniske hjelpemiddel, fysisk tilrettelegging eller endring av rutinar, arbeidsoppgåver og arbeidstid.Vi oppmodar søkjarar til å krysse av dersom dei har funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn. Avkryssingane i jobbsøkjarportalen dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer i årsrapportane sine.Dersom det er kvalifiserte søkjarar med funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, vil minst ein søkjar i kvar av desse gruppene bli kalla inn til intervju. For å bli vurdert som søkjar i desse gruppene, det vil seie bli positivt særbehandla på denne måten, må søkjarane oppfylle visse krav. Les meir om krava på Arbeidsgivarportalen.

Er du opptatt av god flyt og effektiv logistikk?

Er du opptatt av god flyt og effektiv logistikk?

Arbeidsgiver
Bergene Holm AS, Skarnes
Stillingstittel
Produksjonsleder internlogistikk
Frist
11.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Til vår fabrikk på Skarnes ser vi etter en strukturert og nytenkende person til en spennende stilling som Produksjonsleder internlogistikk. Du vil ha ansvar for at tomtene er ryddige og at lageret er strukturert. I tillegg vil du ha ansvar for eksport og fakturering av biprodukter. Produksjonsleder internlogistikk vil også ha personalansvar for 8 truckførerer og du må derfor like å jobbe med mennesker.I tillegg til daglige oppgaver vil du være en ressursperson og avlaste både i ekspedisjon og i produksjonsplanleggingen. Arbeids- og ansvarsområderPersonalansvar for truckførereEkspedisjon av eksportvarerFakturering av biprodukterLager og tomterEgenskaperFokus på sikkerhetStrukturertLærevillig, løsningsorientert og samarbeidendeInteresse for tre som produktSom en del av ledergruppen på Skarnes vil du være med å bidra til at fabrikken jobber systematisk for å nå målene i årene fremover. Vi har sterkt fokus på sikkerhet og godt arbeidsmiljø, så sikkerhetsfokus, samarbeidsevner og godt humør er viktige egenskaper vi ser etter! 

Sektor
Privat
Sted
Sandervegen 451, 2100 Skarnes
Bransje
Industri og produksjon,
Trevareindustri
Stillingsfunksjon
Ledelse,
Logistikk og lager

(1/2)

Er du vår nye daglige leder?

Er du vår nye daglige leder?

Arbeidsgiver
Eidskog Stangeskovene AS
Stillingstittel
Daglig leder
Frist
13.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Vår daglige leder skal over i stilling som konsernsjef i morselskapet Stangeskovene. Vi søker derfor hans etterfølger. En operativ og trygg leder for 55 ansatte på to sagbruk og et høvleri.Våre trelastprodukter er en del av løsningen i framtidas bygg og vi benytter produksjonsprosesser med stor og økende grad av digitalisering. Du vil få ansvar for alle sider ved bedriften, inklusiv salg, produksjon, kjøp av tømmer og salg av biprodukter. Vi søker en leder som er villig til å bruke tid blant kollegaer med fokus på både salg og operativ produktivitet.    Du som søker har relevant operativ erfaring, bransjebakgrunn og gjerne formell utdanning. Vi ønsker at du også har erfaring med å skape engasjement og resultater gjennom aktivt lederskap. Arbeidsmetodikken er kontinuerlige forbedringer gjennom en god og åpen kommunikasjon. Daglig leder kommuniserer tett med øvrige ledere innenfor Stangeskovenekonsernet.Eidskog Stangeskovene tilbyr gode utviklingsmuligheter i et konsern med sterke tradisjoner og kunnskap innen treindustri. Du vil inneha en selvstendig rolle i selskapet, men samtidig jobbe tett sammen med erfarne kollegaer i et solid konsernfellesskap.Se www.esas.no for mer informasjon om selskapet.For nærmere informasjon om kan du kontakte styreleder Sverre Kværner +47 95243807 eller ekstern rekrutteringsrådgiver i Even Haug, Aktiv Bemanning +47 92299440.Søknadsfrist er 13.11.2022 

Om arbeidsgiveren
ESAS (Eidskog Stangeskovene AS) produserer trelast til nasjonale kunder og til eksport. Dette gjøres på to sagbruk i Eidskog og Aurskog Høland kommuner. Den sentvoksende skogen rundt oss er en fornybar ressurs som gir oss tømmer som sikrer en god og forutsigbar trelastkvalitet.ESAS jobber hver dag for en mer bærekraftig industri. Vi er om lag 55 ansatte og hadde i 2021 en omsetning på 370 MNOK. Med gode håndverkstradisjoner kombinert med teknologisk fornying leverer vi trelast til framtidas bygg.

Sektor
Privat
Sted
Matrandvegen 180, 2230 Skotterud
Bransje
Industri og produksjon
Stillingsfunksjon
Ledelse

Nøkkelord

Ledelse, Forbedringsledelse, Produksjonsledelse, Totalansvar, Modernisering

(1/5)

(2/5)

(3/5)

(4/5)

(5/5)

Psykolog

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(“https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/06/b/611/2a1/30-/48d/b-1/1ea/-a6/11-/f54/cb1/b4e/39b_926875022.jpg”);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #00368B;
border: 1px solid #C3CCD9
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #00368B;
background: #FFFFFF
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #00368B
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #FFFFFF;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #00368B
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/06/b/611/2a1/30-/48d/b-1/1ea/-a6/11-/f54/cb1/b4e/39b_926875022.jpg);
}
.extended-profile-job__action-button { display: none; }

const imageHolder = document.querySelector(
“.extended-profile-job__image-holder”
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

Vil du vite mer

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

Linkedin

Hjemmeside

DPS Kongsvinger har ledige stillinger som psykolog/psykologspesialist tilknyttet til allmennteam, gruppeenhet og nevroteam. Vi har i alt tre stillinger, to av dem er vikariater over lang tid.  Vi søker etter engasjerte kollegaer!!Vi søker etter en psykolog/psykologspesialist som ønsker seg frihet under ansvar og som tenker at han/hun er en sterk fagperson som fortjener fleksisbilitet og gode betingelser. DPS Kongsvinger har et godt og faglig sterkt arbeidsmiljø, og ønsker påfyll av en tydelig og engasjert kollega. Ta gjerne kontakt med seksjonsleder Jean Allegre eller Ass. seksjonsleder Hege Anita Kordahl for en hyggelig jobbprat og bli overbevist om at DPS Kongsvinger er rett sted for deg!Vi tilbyr fleksible løsninger og et godt arbeidsmiljø-DPS Kongsvinger har ca 100 ansatte med ulik yrkesbakgrunn. Vi mener selv at vi har et helt unikt samhandlingsmiljø internt. Alt av tjenester er samlet under ett tak, poliklinikk, døgnseksjon, kontorseksjon og administrasjon.ARA, avdeling rus- og avhengighet er også i samme hus, noe som fører til gode samarbeidslinjer, til det beste for pasienten. Vi ønsker deg velkommen til et utviklingsorientert og engasjerende fagmiljø. Vi kan tilby lønn etter tariffavtale, tillit og fleksibilitet. Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn

Arbeidsoppgaver
Utredning, diagnostisering og behandling av pasienterVeiledning og opplæring Rettighetsvurdering/inntaksarbeidDeltakelse i husets møterTverrfaglig samarbeid

Kvalifikasjoner
Det kreves norsk autoriasjon som psykolog. Spesialister er velkomne til å søke også!Klinisk erfaring og faglig bredde innenfor psykiatrifeltet.Å være oppdatert på nasjonale retningslinjer og være faglig sterk.

Personlige egenskaper
Evne til faglig refleksjon og å kunne arbeide selvstendig, fleksibelt og strukturert.Gode samarbeidsevnerTrives med høyt arbeidstempo og god evne til å prioritere sine oppgaverFleksibel og endringsvilligPersonlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr
Godt, utfordrende og engasjerende fagmiljøGode muligheter for tilrettelegging for faglig utviklingVarierte arbeidsoppgaverDagsarbeid, uten vakt eller skift.Gode velferdstilbud for ansatteBedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud    Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag