Vil du være min hverdagshelt? Kvinne i 30 årene søker assistenter

Hei! Er du på jakt etter en meningsfull jobb? Da bør du ta en titt på denne stillingsannonsen. Jeg er en kvinne i 30-årene som søker etter flere assistenter til mitt team. Jeg bor hjemme sammen med mine foreldre og min dvergpuddel. Jeg er veldig glad i musikk, og min familie og jeg drar ofte på konserter sammen.

Jeg kommuniserer ikke verbalt, så jeg bruker tegnspråk, pekebok og en Grid talemaskin for å formidle mine behov. Jeg er avhengig av rullestol, og derfor trenger jeg assistanse til det meste i hverdagen. Dagene mine kan variere og avhenger av min dagsform. På gode dager liker jeg å dra til besøksgårder eller å nyte solen på balkongen, men på dårlige dager trenger jeg ro og stillhet. Jeg leter etter en omsorgsfull, oppfinnsom og initiativrik person som er løsningsorientert og selvstendig. Vedkommende må kunne hjelpe meg med alt det et friskt menneske kan gjøre.

Hvis dette høres ut som en jobb du kan tenke deg, ser jeg frem til å motta din søknad! Vennligst merk at grunnet stillingens natur, oppfordres kvinner spesielt til å søke.

 

Stilling og arbeidstid:

Jeg søker etter fleksible tilkallingsvikarer. Vaktene vil i hovedsak være dag 08.30- 16.00, kveld 16.00-22.00 og søndager 16.00- 22.00.

Arbeidsstedet er i Grue ca 30 min fra Kongsvinger

 

Arbeidsoppgaver:

  • Motivere og hjelpe til med bruk av kommunikasjonshjelpemidler
  • Motivere meg og trene med meg i hjelpemidlene mine.
  • Aktivisering både hjemme og utenfor hjemmet
  • Være med på aktiviteter med familien
  • Personlig stell
  • Husarbeid og matlaging
  • Gi medisiner (Kurs vil bli gitt)

 

Kvalifikasjoner:

  • Pliktoppfyllende og lærevillig
  • Rolig og selvstendig
  • Kreativ
  • Førerkort klasse B, og disponerer egen bil
  • Gyldig politiattest
  • Personlig egnethet og kjemi vektlegges

Vi tilbyr: 

  • En meningsfylt jobb
  • Teoretisk og praktisk opplæring
  • Relevante kurs
  • Tett oppfølging med BPA-koordinator
  • Erfaring fra helse- og omsorgssektoren
  • Lønn etter tariff


Vi søker Prosjektrådgiver/Controller Innlandet

Frøiland Bygg Skade er en av Norges største aktører innen skadeservice og servicehåndverk. Vi jobber for forsikringsbransjen, som vil si at vi har en sikker og stor oppdragsmengde! Vi søker derfor en prosjektrådgiver/Controller som ønsker å bli med på laget i region på Innlandet. Er du god med tall, og liker å hjelpe andre med å lykkes? Da gleder vi oss til å høre fra deg!

I FBS er vi et lag hvor vi bryr oss om hverandre. Våre verdier er effektivitet, pålitelighet og omsorg. Effektivitet: Vi lever av lønnsomhet og fornøyde kunder. Pålitelighet: Det er grunnleggende for oss å stole på hverandre. Omsorg: Å sette seg inn i hvordan andre har det er avgjørende for tillitt og trivsel.

Høres dette ut som noe for deg? Liker du i tillegg å løse problemer, høyt tempo og å komme deg rundt på flere oppdrag i løpet av kort tid? Kanskje du ønsker å utvikle deg videre? Vi kan da tilby deg en arbeidsplass med interessante og varierte arbeidsoppgaver, karrieremuligheter, gode kollegaer og konkurransedyktige betingelser.

 

I denne rollen vil du ha arbeidsoppgaver som:

Prosjektlederstøtte: Her menes det å yte support internt i bedriften, støtte prosjektledere med prosessrelaterte arbeidsoppgaver. Eksempelvis rapporter, kalkyler, gjennomføring, opplæring, dokumentasjon og andre kundehenvendelser.

Kontroll og kvalitet: Kontinuerlig forbedringsarbeid i leveransen opp imot interne krav og i henhold til rammeavtaler med våre kunder.

Du vil også gjennomføre befaring og ha enkelte egne prosjekter. Så det er derfor viktig med god forståelse av prosjektstyring og helhetsoversikt. Denne stillingen vil arbeide på tvers av flere avdelinger og være en viktig ressurs i regionsledelsen. 

 For å lykkes i stillingen må du ha god byggteknisk forståelse, gode PC ferdigheter og et ønske om å arbeide med kalkyler og økonomi. 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Byggmester / Mesterbrev
  • Fagskole ingeniør / Teknisk fagskole
  • Muntlig og skriftlig norsk er et absolutt krav
  • Førerkort klasse B er et absolutt krav
  • Erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
  • Ønskelig med sertifisering i kundeportal In4mo + gode datakunnskaper
  • Serviceinnstilt, positiv og liker å jobbe med andre mennesker
  • Faglig engasjert og strukturert
  • Ryddig og selvstendig

 

Foruten de faglige kvalifikasjonene er din fleksibilitet, pålitelighet og stå-på-evne det viktigste vi ser etter.

 

Vi tilbyr deg:

  • Karrieremuligheter med fokus på kompetansebygging
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Forsikrings- og pensjonsordninger
  • Bil, verktøy og telefonordning tilpasset stilling 
  • Et godt arbeidsmiljø med muligheter for personlig utvikling
  • En variert og utviklende arbeidsdag

 

Vi er i sterk vekst og trenger flere dyktige kollegaer som vil være med å utvikle selskapet videre. Det er ingen hemmelighet at dette yrket er mannsdominert, og vi synes bare det er positivt om kvinner også søker!

 

Si ifra om du har noen spørsmål 🙂

Fagleder mekanisk – Innlandet

Vi er Norges nest største kraftprodusent, og har over 80 kraftverk over store deler av Sør-Norge. Her står vannkraften sentralt, og vi skal øke den fornybare produksjonen kraftig i årene som kommer. Enten du jobber direkte med driften av våre kraftverk, med kraftmarkedsoperasjoner eller i en støttefunksjon – vil du hos oss bidra til den grønne omstillingen av samfunnet!

Men hva er vel kraftverk og energiproduksjon uten dedikerte og kompetente medarbeidere som er klare til å forme fremtiden? Det er her du kommer inn!

Kraftverksområde Innlandet strekker seg fra Kongsvinger i sør
til Skjåk i nord og består av avdelingene Gudbrandsdalen, Lillehammer og Dokka,
Nord-Østerdal og Sør-Østerdal. Totalt har vi 44 kraftverk i Innlandet, samt en
del reguleringsanlegg.

Som fagleder mekanisk i avdelingen Planlegging, fag og
prosesstøtte (PFP) vil du ved behov bidra operativt i vedlikeholdsoppgaver,
tilstandskontroller, beredskap, rehabilitering og utbyggingsprosjekter i
kraftverksområdet.

Avdelingen Planlegging, fag og prosesstøtte (PFP) vil yte faglig
førstelinje fagstøtte til driftsavdelingen og bestå av fagledere innen bygg,
elektro og mekanisk i hvert av de fire kraftverksområdene. Sammen vil dere bli
et stort tverrfaglig miljø.

Hva vil du jobbe med i stillingen som fagleder mekanisk?

  • Planlegging på tvers av anleggene i kraftverksområdet i dialog med leder for planlegging, fag- og prosesstøtte, områdeledere og teamledere
  • Sikre at medarbeidere i egen faggruppe er oppdatert i tråd med gjeldende faglige føringer/regelverk og utvikling
  • Godt samarbeid med kraftverkssjef og områdeledere, samt tett dialog med fagledere i andre kraftverksområder
  • Yte prosjektstøtte og bidra med faglig støtte og spisskompetanse
  • Bidra inn i budsjettarbeid og kostnadsoppfølging
  • Vurdere/tolke resultater fra tilstandsovervåking
  • Utvikling av Hafslund Eco Standard for Vedlikehold (HESV)
  • Utføring av spesialiserte tilstandskontroller

Hos oss vil du bli en del av et team som

  • Brenner for faget: Med kompetanse og erfaring helt i toppsjiktet i bransjen kan vi love deg mange gode og lærerike problemstillinger og diskusjoner om hvordan vannkraften skal utvikle seg videre.
  • Jobber tverrfaglig: Vårt fokus er å finne de beste løsningene og da trenger man å jobbe på tvers av fagene. Vi tror at dette gir en mer interessant og utviklende arbeidshverdag som stimulerer til de gode idéene.
  • Vil hverandre vel: Vi deler både suksesser og utfordringer, og står stødig i båten – sammen!


Kribler det i fingrene etter å søke? Vi ser for oss at

Du er god på å håndtere utfordringer, og håndtere ulike problemstillinger. I tillegg tror vi du er god på planlegging, og har høy gjennomføringsevne. Vi tror også at rett person evner å jobbe strukturert og målrettet, både individuelt og i team. I rollen som fagleder er det også viktig at du har en aktiv holdning til HMS, og har en interesse for ny teknologi og fremgangsmåter som gjør at vi kontinuerlig forbedrer oss.  

Vi ser også for oss at du har:

  • Formell utdannelse på fagskoleingeniør-nivå eller annen relevant utdannelse er ønsket, men erfaring kan kompensere for utdannelse.
  • Erfaring fra drift og vedlikehold av kraftanlegg, energiforsyning, industri, bygg og anlegg, offshore eller annen relevant praksis
  • Gode IT-kunnskaper, systemforståelse og evne til å ta i bruk nye verktøy som effektiviserer og automatiserer arbeidsoppgaver.
  • Tung fagkompetanse, samt evne til å utvikle medarbeidere.
  • Erfaring med prosessforbedring, strukturering og planlegging av komplekse arbeidsoppgaver og prosjekter
  • Førerkort klasse B

Det viktigste er ikke hva du har gjort tidligere, men hvem du er. Ikke nøl med å søke selv om du ikke treffer på alle punkter, det gjør ikke vi heller.

En siste ting; du lurer kanskje på hva vi kan tilby deg?

  • Talent- og lederprogrammer med både faglig og personlig utvikling i fokus, samt et eget fond som støtter din videreutdanning
  • Fleksibel arbeidstid og -sted
  • Firmahytter på en rekke flotte lokasjoner i Sør-Norge
  • Ekstra ferieuke for småbarnsforeldre med barn opptil 10 år, og for arbeidstakere ved fylte 62 år (utover lovpålagt uke)
  • Treningstilskudd og bedriftsidrettslag (håndball, fotball, klatring, turgruppe m.m.). Her finnes det noe for enhver smak!
  • Gode pensjonsordninger (6% av lønn inntil 7,1G – 18% av lønn mellom 7,1G og 12G)
  • God person- og reiseforsikring, samt behandlingsforsikring

Hvis dette høres ut som noe for deg, ber vi deg legge ved CV og vitnemål. Vi har gått bort fra tradisjonelt søknadsbrev, og ber deg heller svare på ett par spørsmål i søknadsskjema.

Før vi ønsker den rette kandidaten velkommen til oss, vil vi gjennomføre en bakgrunnssjekk og personkontroll i henhold til kraftberedskapsforskriften. I visse rekrutteringsprosesser gjennomfører vi også kredittsjekk. Aktuelle kandidater vil motta nærmere informasjon om dette.

    Stendi avdeling Klokkergården søker etter fast nattevakt!

    En hverdag der du gjør en forskjell:

    Stendi Klokkegården er en avdeling for heldøgns omsorgstjenester, som ligger på Arneberg i Åsnes. Avdelingen trenger flere medarbeidere, og vi ser etter deg som ønsker å bidra til å skape et sterkt lag i et spennende fagmiljø!

    Boligen er et hjem for voksne mennesker med ulike bistandsbehov, med hovedvekt innenfor ROP- segmentet. Hos oss får brukerne tydelige forventninger, rammer og strukturer, i kombinasjon med takhøyde, fleksibilitet og omsorg. 

    Stillingene vi utlyser er en fast 70 % stilling på natt. Det er ca 14 arbeidsdager over 6 ukers turnusperiode, der du har jobbhelg hver 3. helg. Vaktene er på 10,5 time.

    Turnusen er lagt opp slik at man jobber mer komprimert og har 2 lange friperioder på en 6 ukers turnusperioden.

     

    Engasjerte kollegaer i et godt fagmiljø: 

    Når du starter i rollen får du god opplæring og kurs. Med eget opplæringsprogram holder vi et faglig høyt nivå, og vi legger til rette for videreutdanning innenfor den retningen du ønsker.

    Vi har et bredt spekter av ulike profesjoner med et høyt tverrfaglig samarbeid.

    Stendi er best i det vi gjør og er ledende innen private helsetjenester i Norden. Vi utvikler bransjens beste medarbeidere, investerer i bærekraftig vekst og kvalitet i tjenestene. Vi ser utfordringene og vi håndterer dem. Ofte får vi utfordringer som andre ikke har fått til fordi vi er så gode og løsningsorienterte.

    Det er enkelt å være ansatt hos Stendi. Vi ønsker å være fleksible og gi fri/bytte vakter når du har behov for det. I tillegg har vi fokus på helsefremmende aktiviteter. Du får tilgang til oppgradert treningsrom, og et godt mattilbud når du er på jobb.

    Kvalifikasjoner: 

    Du – en empatisk person med god vurderingsevne:

    I denne rollen er ingen netter like, og derfor er det en fordel å være en rolig person som kan være løsningsorientert og fleksibel! Vi ser også for oss at du er trygg i deg selv, møter mennesker med respekt, og har forståelse for hvorfor våre beboere bor hos oss.

    Akutte situasjoner kan oppstå, og da er det viktig at du klarer å stå i disse krevende situasjonene og løse de sammen med teamet. Vi ser derfor for oss at du er tydelig i din kommunikasjon og har god gjennomføringevne.

    Som ansatt hos oss kommer du til å samarbeide mye med dyktige kolleger, så gode samarbeidsevner er viktig. Vi søker deg som godtar alle for dem de er, både når det gjelder kolleger og brukere. Å være en god relasjonsbygger er derfor et "must" i denne rollen.

    Våre ansatte må også ha førerkort på bil.

    Alle som jobber i omsorgstjenesten må oppgi politiattest, og snakke godt norsk/ha gjennomført Bergenstest B2. Kjenner du deg igjen i egenskapene som er beskrevet, kommer du til å passe godt hos oss!

    Har du noen spørsmål om stillingen? Da er det bare å ta kontakt! Vi ser frem til å ta imot søknaden din. Aktuelle kandidater til stillingene vil fortløpende blir innkalt til intervju. 

    Kontaktperson:

    Navn: Hilde Lilleåsen

    Tittel: Avdelingsleder

    Epost: hilde.lilleasen@stendi.no

    Informasjon til deg som søker jobb:

      • Dersom du blir innkalt til intervju bes det om at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i teamtailor.

      NB! Vær oppmerksom på linker du mottar i forhold til mulig svindelforsøk, vi ber aldri om bank ID eller personnummer i forbindelse med rekrutteringsprosessen.

      Sjåfør og operatør for suge- og spylebil

      Kolstad Vann og Avløp søker etter en dyktig og selvstendig sjåfør og operatør for suge- og spylebil med førerkort klasse C som er serviceinnstilt, praktisk anlagt og ønsker å yte det lille ekstra i møte med våre kunder.

      Vi har ledig jobb for kortere, eller lengre periode. Det er mulighet for fast ansettelse for rett person.


      Arbeidsoppgaver:

      • Tømming av sandfang og fettutskillere.
      • Vedlikeholdsspylinger.
      • Tømming av septik.
      • Slamsuging.

      Jobben omfatter oppdrag for kommunene Grue, Åsnes og Våler.

      Vi søker deg som:

      • Har noen års erfaring med kjøring av stor bil.
      • Er løsningsorientert og praktisk anlagt.
      • Har positiv innstilling og stå-på-vilje.
      • Har noe erfaring med digitale verktøy.
      • Liker å ha fysisk arbeid.
      • Liker å jobbe selvstendig.

      Stillingen krever førerkort klasse C (helst godkjent YSK).

      Vi tilbyr:

      • Selvstendige arbeidsoppgaver.
      • Ordnede arbeidsforhold i et godt etablert firma.
      • Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer.

      Send søknad med CV til Arne@Kolstad-va.no.

      Kontaktperson: Arne Kolstad, mobiltelefon: +47 901 84746, e-post: arne@kolstad-va.no. 

      Søk på stillingen ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på denne siden.

      Er du en som ikke gir opp?


      Vi søker miljøterapeuter som vil være med å gi barn nye muligheter i livet!

      Er du trygg, tålmodig og utholdende? Våre barn trenger voksne som aldri gir dem opp, snur seg raskt og finner løsninger tilpasset deres behov. Vi trenger flere kolleger som kan være med å se barnas ressurser, og vise de hvordan disse kan brukes. 

      Vi trenger nye miljøterapeuter i Indre Østfold, Hadeland og på Innlandet!

      Du må være:

      Lydhør – Opptatt av medvirkning og å se barnet, åpen for tilbakemelding og veiledning. Når du utfordres søker du hjelp slik at egne følelser ikke er til hinder for barnets utvikling.

      Aktuell – En kollega andre ønsker å jobbe sammen med

      Kvalitet – Faglig oppdatert og har et ønske om å være i utvikling som fagperson. God til å prioritere og dokumentere.

      Stolt – Motivert til å jobbe i privat barnevernssektor. Bidragsyter til god kultur på arbeidsplassen.


      Vi har:

       – Medleverturnus (3-7/4-7)

        – Stedlig ledelse

        – Ekstern prosessveiledning

        – Fordelsprogram

        – Gode lønnsbetingelser

        – Omfattende og relevant kompetanse- og veiledningsplan

        – Gode rutiner for og er opptatt av onboarding- og opplæringsprosesser

        – Mulighet for påvirkning av egen hverdag, personlig utvikling og interne  karrieremuligheter

        – Et stort fagmiljø med støttefunksjoner

        – Snart eget TS-senter (trygghet og sikkerhet)

        – Implementert standardisert forløp i våre rutiner og fagsystem 

      Kvalifikasjoner

      Krav:

      – Bachelor i barnevern, vernepleie, sosialt arbeid. Annen relevant bachelor kan vurderes.

      – Behersker og fremstiller norsk skriftlig og muntlig godt

        – Førerkort klasse B

        – Fysisk og psykisk god helse

        – Norsk pass/gyldig arbeidstillatelse

        – Politiattest iht Barnevernsloven § 12-11, Jmf. politiregisterloven § 39, 1. ledd (skal ikke legges ved søknad)

       

        Det er ønskelig at du har: 

        – Relevant videreutdanning

          – Erfaring fra arbeid med målgruppen

          – Erfaring med miljøterapi, utvikling- og endringsarbeid fra institusjon

          – En eller flere hobbyer/interesser som kan benyttes i miljøterapien

         

          Personlige egenskaper

          – Trygg og tydelig voksen som tåler å møte utfordrende atferd over tid

            – Bevisst hvordan egen atferd påvirker andre

            – Evne til å forstå barnet bak atferden

            – En som andre har lyst til å jobbe sammen med

            – Evne til å prioritere i en hektisk hverdag

            – Åpen for tilbakemeldinger og veiledning

            – Omsorgsfull, engasjert, lojal og fleksibel

            – Evner å arbeide selvstendig og er løsningsfokusert

            – Personlig egnethet, utdanning og relevant erfaring vil være avgjørende for ansettelse

            – Intervjuer og ansettelser vil bli gjort fortløpende.

           

            Om Solhaugen

            Vi er Norges eldste private barnevernsinstitusjon, og har i 70 år gitt omsorg og trygghet til barn som har det vanskelig. I dag har vi avdelinger for alle målgrupper jf Barnevernsloven.

            Vårt hovedkontor ligger i Lunner og våre avdelinger er lokalisert i Viken, Innlandet, Oslo, Trøndelag, Rogaland og i Vestland.

            Har du førerkort klasse C og ønsker å jobbe med noe ikke alle andre gjør?

            Bli med oss å bygge landet!

            Høres det spennende ut med en hverdag fylt med sprengstoff, fysisk arbeid og tunge kjøretøy? Liker du varierte arbeidsdager og ønsker et godt arbeidsmiljø med rom for personlig utvikling? Nå har du mulighet til å bli med i vårt superteam!

            Vi er Forcit Norway og vi leverer sprengstoff til mange av Norges største infrastrukturprosjekter, samt andre jobber for små og store entreprenører. 

            Som operatør på vår «rullende fabrikk» som er stasjonert ved Bruvoll er du vårt ansikt utad og du får muligheten til å skape og opprettholde de gode relasjonene med våre kunder og samarbeidspartnere. Du vil få en variert jobb, hvor du vil bli anerkjent for innsats og positive holdninger.

            Vi ser etter en kvalitetsbevisst, fleksibel og nøyaktig person som trives med å være på farten og ha en variert og interessant arbeidshverdag. Få dager er like og vi har mange flotte kunder som vi hjelper hver dag.

            Våre bulkoperatører bidrar til en enklere og bedre hverdag for landets bergsprengere.

            Ved å produsere og levere flytende sprengstoff (bulkemulsjon), på større salver sparer vi kunden for ekstra arbeid som det ellers ville blitt med annen type lading av salve.

            Operatørene bidrar med god fagkunnskap og yter den beste servicen ut til nye og gamle kunder.

            Arbeidsoppgaver for en bulkoperatør:

            • Levere bulkemulsjon ut til kunde på salvene
            • Bidra til vårt høye fokus på HMS
            • Vedlikeholde ladebil og annet relevant utstyr
            • Bidra til orden og system ved stasjonens lager
            • Bistå ved mottak og utlevering av sprengstoff på lageret

            Hva vil du få hos oss?

            • Selvstendighet i arbeidet
            • Opplæring i arbeidet
            • Konkurransedyktig lønn og 100% stilling
            • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
            • Moderne biler og "state of the art" utstyr
            • Trivelige kolleger som liker å ha det hyggelig på jobb
            • Solid fima og eiere.
            • Varierte arbeidsdager
            • Arbeidstiden er basert på 37,5 times uke. Overtidstillegg på 50% (100% om det er arbeid 21.00 til 06.00), + timer går til timebank som kan avspaseres (om det blir mer enn 30 timer i banken ved månedslutt utbetales overskytende ved neste lønnskjøring)
            • Bonusordning etter hvor mye du har levert

            Minimums kvalifikasjoner

            • Førerkort klasse C
            • Flink til å stå opp og møte opp
            • Må beherske norsk, både skriftlig og muntlig.
            • Må kunne levere tilfredsstillende Politiattest for denne type arbeid før tiltredelse.

            Ønskede kvalifikasjoner

            • Gjerne mekanisk bakgrunn/interesse, men søkere fra andre fag blir vurdert.
            • Du må like fysisk arbeid og være i allment god fysisk form
            • Gyldig YSK/ADR er en fordel, men ikke et krav

            Om arbeidsgiveren

            OY FORCIT AB er Nordens ledende produsent av sivile og militære eksplosiver. Selskapet er over 130 år og har hatt en stor vekst de siste årene. Vi er en pålitelig og kunnskapsrik partner for våre kunder. Forcit utvikler, produserer og selger eksplosiver, hovedsakelig i det nordiske markedet. Konsernets morselskap har hovedkontor i Finland og virksomheten er organisert i tre forretningsområder: Forcit Explosives, Forcit Consulting og Forcit Defence.

            Forcit Norway AS ble etablert i 2012 og omsatte i 2022 for over 300 mill. kr. Etableringen var en del av Forcits vekststrategi som brakte konsernet til Sverige i 2009 hvor de siden har bygget opp en ledende posisjon i markedet. Konsernet har et klart vekstmål for virksomheten i Norge også, basert på en sterk ekspertise innen sine virksomhetsområder: sivile sprengstoffer, sprengningsteknisk og miljørettet konsulentvirksomhet.

            Søknader vurderes forløpende.

            For spørsmål om stillingen kontakt: Karsten Haukås, Områdeleder Sør-Øst, karsten.haukas@forcit.no tlf 415 99 349. Eller Kenneth Andersen, Stasjonsbestyrer, kenneth.andersen@forcit.no tlf. 416 56 913.

            Kontormedarbeider – Landbrukstjenester Øst SA Flisa

            Landbrukstjenester Øst SA administrerer landbruksvikarordningen i 11 kommuner i Innlandet; Trysil, Åmot, Kongsvinger, Våler, Grue, Åsnes, Engerdal, Elverum, Nord-Odal, Sør-Odal og Eidskog. 

            Vi har 189 medlemmer som lønner 400 ansatte gjennom året.

            https://ost.landbrukstjenester.no/

            https://www.landbrukstenester.no/

            Vil du være en støttespiller for våre bønder?

            Vår hovedoppgave er å skaffe og avlønne avløsere og landbruksvikarer slik at medlemmene får regelmessig fritid, avlastning i onnetider samt hjelp ved sykdom. 

            Vi bistår blandt annet med søknadsprosess av velferdsordninger og utarbeidelse av beredskapsplaner, og er en nøytral rådgiver/veileder. I tillegg koordinerer vi ulike samarbeidstiltak som kan være med å forbedre driftsresultat, arbeidssituasjon og velferd for medlemmene våre.

            Jobben er variert og består av bemanning- og rekrutteringsarbeid samt administrative kontoroppgaver herunder; 

            • oppfølging av ansatte, medlemmer og samarbeidspartnere
            • oppdragsløsning og registrering
            • økonomioppgaver- regnskap/lønn/fakturering (Duett/Webtemp)
            • administrative oppgaver for medlemmer
            • delta på fagdager og samlinger/eventer
            • planlegge, organisere og bidra kreativt

            Krav til stillingen;

            • førerkort kl. B, disponerer egen bil
            • norsk/engelsk muntlig og skriftlig

             

            Personlig egnethet vil bli vektlagt – kan du ikke identifisere deg med alle arbeidsoppgaver? Men har lyst å lære, og vokse inn i rollen- Søk!

              Vi kan tilby deg;

              * Et godt etablert lite team, 2 ansatte på Flisa 

              * Samarbeidsvillige og trivelige kolleger:)

              * En utarbeidet onboarding- og opplæringsplan

              * Fleksibilitet og ansvar

              * Varierte arbeidsoppgaver

              * Utvikling gjennom samlinger, kurs i regi av NLT (2 g. pr år)

              * Fast lønn etter avtale og kvalifikasjoner, 50 % stilling foreløpig

              * Arbeidstid 08.00-16.00, etter avtale i 50% stilling

              * Fine lokaler og parkering

               


              Ser du muligheter og løsninger i stedet for utfordringer?

              Vi ønsker å komme i kontakt med deg som synes dette ser spennende ut, som tar initiativ og bidrar i fellesskap! Slik at vi opprettholder god drift, og videre er en attraktiv arbeidsgiver og samarbeidspartner.

              Vi
               gleder oss til å møte deg!


                  Klar for en spennende hverdag, der du gjør en forskjell? Stendi søker etter miljøterapeut

                  En hverdag der du gjør en forskjell:

                  Stendi Klokkegården er en avdeling for heldøgns omsorgstjenester, som ligger på Arneberg i Åsnes. Avdelingen trenger flere medarbeidere, og vi ser etter deg som ønsker å bidra til å skape et sterkt lag med et spennende fagmiljø!

                  Boligen er et hjem for mennesker med ulike bistandsbehov, med hovedvekt innenfor ROP- segmentet. Hos oss får brukerne tydelige forventninger, rammer og strukturer, i kombinasjon med takhøyde, fleksibilitet og omsorg. Arbeidet i boligen handler om å hjelpe brukerne med mål om en meningsfull hverdag. Brukerne får faste måltider, hjelp til å opprette, huske og gjennomføre avtaler, bistand i forhold ADL, hjelp til å administrere medisiner m.m

                  Stillingen vi utlyser er 100% fast ansettelse i langvakt stilling, dvs 12,5 timer (med arbeid i tre og fire dager på rad, med opp til en uke fri imellom hver arbeidsperiode.) Arbeidsoppgavene vil være allsidige, og du vil være involvert i ulike aktiviteter knyttet til brukernes liv. Ingen dager er like, så om du trives med varierte og utfordrende dager er dette stillingen for deg!

                  Engasjerte kollegaer i et godt fagmiljø:

                  Når du starter i rollen får du god opplæring og kurs. Med eget

                  opplæringsprogram holder vi et faglig høyt nivå, og vi legger til rette for videreutdanning innenfor den retningen du ønsker.

                  Vi har et bredt spekter av ulike profesjoner med et høyt tverrfaglig samarbeid.

                  Stendi er best i det vi gjør og er ledende innen private helsetjenester i Norden. Vi utvikler bransjens beste medarbeidere, investerer i bærekraftig vekst og kvalitet i tjenestene. Vi ser utfordringene og vi håndterer dem. Ofte får vi utfordringer som andre ikke har fått til fordi vi er så gode og løsningsorienterte.

                  Det er enkelt å være ansatt hos Stendi. Vi ønsker å være fleksible og gi fri/bytte vakter når du har behov for det. I tillegg har vi fokus på helsefremmende aktiviteter. Du får tilgang til oppgradert treningsrom og et godt mattilbud når du er på jobb.

                  Du – en empatisk person med gode vurderingsevner:

                  I denne rollen er ingen dager like, og derfor er det en fordel å være en løsningsorientert og fleksibel person som alltid er klar for nye utfordringer! Vi ser også for oss at du er trygg i deg selv, møter mennesker med respekt, og har forståelse for hvorfor pasientene er på bolig.

                  Til denne stillingen er det et krav at du har 3-årig helse-/ sosialfaglig utdannelse på høyskolenivå innenfor disse profesjonene: sykepleier, vernepleier, barnevernspedagog, sosionom, bachelor i psykologi eller ergoterapi.

                  Erfaring innen miljøarbeid eller lignende arbeid er en fordel.

                  Akutte situasjoner kan oppstå, og da er det viktig at du klarer å stå i disse krevende situasjonene og løse de sammen med teamet. Vi ser derfor for oss at du er tydelig i din kommunikasjon og har god gjennomføringevne.

                  Som ansatt hos oss kommer du til å samarbeide mye med dyktige kolleger, så gode samarbeidsevner er viktig. Vi søker deg som godtar alle for dem de er, både når det gjelder kolleger og brukere. Å være en god relasjonsbygger er derfor et "must" i denne rollen.

                  Våre ansatte må også ha førerkort på bil.

                  Alle som jobber i omsorgstjenesten må oppgi politiattest, og snakke godt norsk/ha gjennomført Bergenstest B2. Kjenner du deg igjen i egenskapene som er beskrevet, kommer du til å passe godt hos oss!

                  Har du noen spørsmål om stillingen? Da er det bare å ta kontakt! Vi ser frem til å ta imot søknaden din. 

                  Kontaktperson:

                  Navn: Hilde Lilleåsen

                  Tittel: Avdelingsleder

                  Epost: hilde.lilleasen@stendi.no

                  Informasjon til deg som søker jobb:

                    • Dersom du blir innkalt til intervju bes det om at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i teamtailor.

                    NB! Vær oppmerksom på linker du mottar i forhold til mulig svindelforsøk, vi ber aldri om bank ID eller personnummer i forbindelse med rekrutteringsprosessen. 

                    Technical Support for Swedish Customers

                    Are you a five stars Technical Support willing to deliver the best client service?

                    About us

                    Efficy is a leading European Customer Relationship Management (CRM) solution that provides businesses of all sizes with complete, flexible, customisable and scalable software to enable their growth. Efficy’s platform includes products for marketing automation, sales, project management, customer service and customer nurturing. Currently, more than 300,000 users from 60 countries use Efficy’s tool.

                    Founded in 2005 and headquartered in Brussels, Efficy’s more than 500 employees work in local offices in Belgium, France, Spain, the Netherlands, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Hong Kong or remotely.

                    Our mission is to contribute to the success of every company by helping them transform customer data into customer insight while simplifying the work of their employees.

                    Are you a real problem solver driven by deadlines and high demands of our customers? Are you analytical, technical as well as a team player?  And you are fluent in Swedish ?Then you are the Technical Customer Support (L1) we are looking for!

                    Within the company's support department and under the responsibility of a Support Manager, you will be working with your team on multiple interesting projects at the same time.

                    Mission

                    You report to the Support Manager and you are involved with the technical and functional support of the customers. You work from the office in Brussels.

                    You act as an "Efficy Specialist" and are responsible for the following tasks:

                    1. Customers/Partners Support

                      1. Answering the phone quickly.
                      2. Creating a "case" for every problem (we want to log everything).
                      3. Find a solution with or without the customers.
                      4. Informing the customer that the solution has been found.
                      5. Apply the solution and check if the customer is happy with the proposed solution.
                    1. Partners Help

                      1. Answering every question about Efficy Installation.
                      2. Helping the Partner when he has a problem on live installations, …
                      3. Helping the partner to find technical articles that can be used for trainings installations, configuration.

                      Profile

                      A successful candidate needs to meet the following requirements:  

                      As our customers deserve the best CRM solution on the market and a great UX, we expect the following minimum requirements:

                      • Bachelor degree or equivalent in experience
                      • Excellent communication skills in Swedish
                      • Good general IT knowledge (Windows, Ms-Office and classic applications)
                      • Fluent in English
                      • Strong problem-solving skills
                      • Meticulous and punctual
                      • Pragmatic and conscientious
                      • Customer-focused and solution oriented
                      • Very good learning skills
                      • Autonomous and flexible

                      Bonus points for

                      • A computer science degree
                      • CRM and/or SaSS expirence
                      • Fluent in Danish 

                      Position type

                      Full time 

                      Join us!

                      We thrive in the ever-evolving world of CRM and Digital Marketing.

                      Why?

                      Because it gives us a chance to exceed expectations and always turn toward fresh new discoveries, while still leaning on what is behind us. From employees to customers, our work revolves around people.

                      People who challenge in order to evolve. People who take ownership and simplify complex data-driven solutions to meet customer needs. And people with big hearts and great ambitions who shine when others succeed.

                      We offer you:

                      • A competitive salary package and a referral program bonus
                      • A stable and growing company with an entrepreneurial mindset where we will listen to your ideas and support you to make it happens
                      • High flexibility and hybrid work is part of our DNA
                      • State of the art offices with our unique co-living-co-working concept where team work is the norm
                      • International growing opportunities and internal mobility
                      • Events: team lunches, afterworks, sport, trips
                      • Learning opportunities: languages, tech, product

                      Find out more at efficy.com! 

                      Do you have questions about the position?
                      Please contact jobs@efficy.com

                      Disclaimer 

                      Efficy is not accepting unsolicited assistance from search firms for this employment opportunity. Please, no phone calls or emails. All resumes submitted by search firms to any employee at Efficy via-email, the Internet or in any form and/or method without a valid written search agreement in place for this position will be deemed the sole property of Efficy. No fee will be paid in the event the candidate is hired by Efficy as a result of an unsolicited referral or through other means.