Nord-Odal ligger midt på Østlandet og har ca. 5.000 innbyggere. Administrasjonssenteret Sand, ligger vakkert til ved Storsjøen med kort vei til Kongsvinger, Hamar og Gardermoen. Oslo ligger bare 1 time unna, med gode kollektivforbindelser. Kommunen er kjent for å ha et rikt kultur- og idrettsmiljø. Det nye prisbelønnede bygget Samling med blant annet kommunens bibliotek, Milepelen kulturhus og Prestgarden kulturfellesskap med tilhold på Sand prestgård, bidrar til et særs aktivt kulturliv med festivaler, teater, kino, pubkvelder og konserter. Dugnadsaktiviteten er høy og gir gode muligheter til å få nye venner.

Nord-Odal har et godt næringsliv som skaper arbeidsplasser både for egne innbyggere og for folk utenfor kommunen. Kommunen er den største arbeidsgiveren, og nummer to er Mapei AS som er markedsledende innen kjemiske byggevarer. Andre større bedrifter finner du blant annet innen transport og bygg og anlegg.

 Ønsker du å bosette deg her, har kommunen et variert tilbud på byggeklare tomter med beliggenhet. Det er også ledige leiligheter i nye bygg sentralt i kommunen.

Kontakt oss på postmottak@nord-odal.kommune.no

Er du serviceinnstilt, og klar for renholdsoppdrag?

Vi søker deg som kan bidra til en ren og hygienisk arbeidsplass?

Vi tilbyr;

  • lønnsbetingelser iht. likebehandlingsprinsippet
  • lønnsutbetaling hver 14. dag
  • obligatorisk tjenestepensjon
  • opplæring
  • oppfølging av nærmeste arbeidsleder og konsulent hos oss

 Arbeidsoppgaver består av rengjøring av kontor- og fellesområder, butikklokaler, kjøpesentre og andre offentlige bygg, samt støvsuging/vasking av gulv og tømming av søppel. Arbeidstiden er mellom 06:00-16:00.

 

Vi ser etter deg som;

  • har erfaring innen renhold
  • utfører arbeidet effektivt og nøyaktig
  • er en serviceinnstilt representant og medarbeider for Adecco

 Søk i dag, Velkommen!

 

 

 

Variert hverdag og nye utfordringer?

Vi søker etter deg som ser løsninger, tar ansvar og er en god lagspiller. Arbeidsoppgaver vil variere innen nye byggeprosjekter, vedlikehold og rehabilitering.

 

Kvalifikasjoner;

  • fagbrev som tømrer 
  • førerkort klasse B
  • behersker Skandinavisk språk, muntlig og skriftlig

Vi kan tilby;

  • varierte og spennende oppdrag/prosjekt hos solid oppdragsgiver
  • engasjerende og kompetent fag- og arbeidsmiljø
  • oppfølging av konsulent hos oss
  • arbeidsklær og nødvendige verktøy
  • lønnsutbetaling hver 14.dag
  • lønnsbetingelser følges innleiebedrift/oppdragsgivers tariff

 

Registrer deg med cv, og vi kontakter aktuelle kandidater forløpende.

Har du spørsmål? Vi hører gjerne fra deg, Velkommen til oss.

 

 

Fysioterapeut

Vil du være med på Kongsvinger kommunes utvikling av helse- og omsorgstjenestene?

Målet er at innbyggerne skal kunne ivareta sin egen helse, få muligheten til å leve og bo selvstendig og ha en aktiv og meningsfull tilværelse i fellesskap med andre. Det er fokus på "Hva er viktig for deg", det skal tilrettelegges for hverdagsmestring og at innbyggerne skal kunne klare seg lengst mulig i egen bolig. 
Du vil ha en viktig rolle i dette arbeidet.

Stillingen er organisert  i avdeling for fysio- og ergoterapi, enhet for koordinerende tjenester. 

Arbeidsoppgaver

  • Følge opp brukere på korttidsavdeling på sykehjem samt andre brukere i kommunen som har behov for fysioterapi
  • Samarbeide tett med korttidsavdelingen og kommunens innsatsteam
  • Kartlegge og vurdere brukers funksjonsnivå, ressurser og mål
  • Utføre standardiserte tester
  • Iverksette relevante tiltak ut fra kartlegging og vurdering
  • Evaluere igangsatte tiltak
  • Utføre fysioterapi ut fra kommunens prioriteringsnøkkel
  • Ha fokus på fallforebygging
  • Søke på enkle hjelpemidler
  • Planlegge, koordinere og gjennomføre treningsgrupper og aktuelle kurs
  • Samarbeide med interne og eksterne parter 
  • Koordinere og delta i ansvarsgrupper og arbeide med individuell plan (IP)
  • Veilede, gi opplæring og informasjon til brukere, pårørende, studenter og kolleger
  • Være med å utvikle kommunens helse- og omsorgstjenester
  • Dokumentere i pasientjournal

Kvalifikasjoner

  • Offentlig godkjent fysioterapeut med norsk autorisasjon
  • Erfaring fra kommunal helse- og omsorgtjeneste
  • Erfaring fra arbeid med rehabilitering og hverdagsmestring
  • Erfaring med grupper
  • Kjennskap til velferdsteknologiske løsninger
  • Generelt gode digitale ferdigheter
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Beherske engelsk muntlig
  • Førerkort kl. B.

Personlige egenskaper

  • Du er serviceinnstilt, har gode kommunikasjonsevner og skaper tillit
  • Du er strukturert, lærevillig og løsningsorientert
  • Du verdsetter andres kompetanse og deler av egen kunnskap og erfaring
  • Du evner å jobbe selvstendig og i team
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du er fleksibel og har høy arbeidskapasitet
  • Du har en respektfull opptreden i møte med brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere
  • Du ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø

Personlige egenskaper vektlegges særskilt.

Vi tilbyr

  • Et tverrfaglig og godt arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Inspirerende, nytenkende og fleksibel avdeling
  • Fokus på faglig utvikling med særlig oppmerksomhet på hverdagsmestring og fallforebygging
  • Muligheter for å jobbe selvstendig og i team 
  • God pensjon- og forsikringsordning 
  • Lønn etter gjeldende avtaler og kvalifikasjoner

Annet:

  • Det må påregnes å bruke egen bil i tjenesten
  • Gyldig politiattest må framlegges før tiltredelse.

Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke. 

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort.  Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

Kontaktinformasjon

Martin Eggum Pøyhønen, Enhetsleder koordinerende tjenester, 47695796, martin.eggum.poyhonen@kongsvinger.kommune.no
Cathrine Einarsrud, Avdelingsleder fysio og ergoterapitjenesten, 99094019, cathrine.einarsrud@kongsvinger.kommune.no

Arbeidssted

Markensvegen 4
2212 Kongsvinger

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune

Referansenr.: 4821425651
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 18.08.2024

Lege uten turnus

BUP Kongsvinger søker lege uten turnus. Stillingen er for deg som ønsker spennende arbeidsoppgaver i et sterkt og godt fagmiljø i Norges største BUP-avdeling.
 
Vi søker lege uten turnus ved BUP Kongsvinger

Barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk på Kongsvinger har 3 behandlingsenheter og en kontorfaglig gruppe, totalt 36 ansatte. Behandlerne foretar undersøkelse, gir råd og behandlingstilbud til barn og ungdom i alderen 0-18 år med psykiske vansker og deres familier tilhørende kommunene i Nes, Kongsvinger, Eidskog, Grue, Sør-Odal og Nord-Odal.
Vi søker 100 % lege uten turnus for et 6 måneders vikariat ved BUP Kongsvinger. Vi søker deg som er engasjert og ønsker å jobbe i et tverrfaglig miljø med høy kompetanse.
BUP Kongsvinger driver i dag flere gruppebehandlinger og gruppetilbud som DBT, mestringsgruppe for ungdom og foreldregrupper knyttet til autismespekterforstyrrelse og ADHD. Høy faglighet og etterrettelighet er viktig for oss. Vi er stolte av å ha et svært godt og inkluderende arbeidsmiljø.
Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn. Arbeidsgiver tar forbehold om endring av arbeidssted, arbeidsoppgaver og ansvarsområde ved behov.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene vil være utredning og behandling av barn/unge og deres familier, veiledning og konsultasjonsoppgaver.
BUP Kongsvinger har internundervisning annenhver uke og felles kompetanseheving med ABUP. Det vil derfor være anledning til å inngå i et større faglig nettverk internt i BUP avdelingen.

Kvalifikasjoner

Autorisasjon som lege eller ferdig medisinstudent med lisens i påvente av turnus.
Beherske norsk skriftlig og muntlig meget godt.
Søkere må ha arbeids- og oppholdstillatelse.

Personlige egenskaper

Innstilt på å jobbe i tverrfaglige team.
Fleksibilitet og samarbeidskompetanse i tverrfaglig miljø.
Ta ansvar og arbeide selvstendig.
Bekle rollen som spesialist i møte med kommunal tjeneste inklusiv fastlegene.
Er fleksibel og har vilje til å sikre et godt samarbeid på alle nivå.
Ta ansvar og kunne arbeide selvstendig.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Mulighet for å arbeide med områder man er ekstra engasjert i, eller har kompetanse på, innenfor BUP sitt oppdrag.
Interessant arbeid i psykisk helsevern.
Engasjerende, utviklingsrettet og aktivt fagmiljø.
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
Faglig oppdatering.
Fleksibilitet og gode betingelser.
Tillit til å disponere tid og arbeidssted.
Lading av elbil.
Gode velferdstilbud for ansatte, for eksempel hytteutleie, treningsaktiviteter og kulturtilbud.
Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
Det er pliktig medlemskap i pensjonsordning.
Ansettelse etter nærmere avtale.
Hvis dette høres ut som en spennende mulighet for deg, ser vi frem til å bli bedre kjent med deg! 

Kontaktinformasjon

Monica Hagen Ilbråten, Seksjonsleder, +4794812946

Arbeidssted

Parkvegen 35
2212 Kongsvinger

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Akershus universitetssykehus HF

Referansenr.: 4840598216
Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Søknadsfrist: 15.08.2024

Slobrua Gjestegård søker kokk

SLOBRUA GJESTEGÅRD søker KOKK

  • Er du klar for nye utfordringer og er bevisst på egen utvikling?
  • Er du opptatt av mat og gode matopplevelser?
  • Er du en god lagspiller?

Hvis svaret ditt er JA, så må du ta kontakt med oss snarest 🙂

Hva vi ser etter

Som person er du faglig dyktig, imøtekommende og gir topp service. Samt er du et godt forbilde for dine kollegaer og styrker teamet med god humor og masse positiv energi. Er du en av våre nye kokker forventer vi at du har fagbrev som kokk og god erfaring fra kokkeyrket. Vi ønsker at du er strukturert og selvstendig, at du tar initiativ, er kreativ og engasjert. Du takler hektiske dager, er selvdrevet og er en god lagspiller.

Vi forventer at du strekker deg langt for å sikre at hver eneste gjest blir fornøyd!

Arbeidsoppgaver

Personene vi søker etter må ha faglig kompetanse, høy interesse for faget, like å jobbe i team og ha øye for detaljer. Kjøkkenet produserer all mat til alle anledninger; hvor presentasjon, smak og kvalitet står høyt på listen.

Ditt ansvarsområde som kokk vil være:

  • A la carte service

  • Matproduksjon til frokost, lunsj, kurs og konferanser, selskaper, catering

  • Utføre oppgaver som er tildelt av Kjøkkensjef og Assisterende kjøkkensjef

  • Utføre alt arbeid i henhold til Mattilsynets lover og regler

Vi tilbyr

Vi har gleden av å tilby en plass i ett godt fungerende kjøkkenteam, som stadig er i utvikling. Den riktige kandidaten vil ha store muligheter for å utvikle stillingens innhold og sette sitt preg på kjøkkenet.

Arbeidsmiljøet vårt er helt unikt og inkluderende; hvor det er god takhøyde med rom for mye moro. Lønn etter avtale, tiltredelse etter avtale.

SLOBRUA GJESTEGÅRD søker ASSISTERENDE KJØKKENSJEF

SLOBRUA GJESTEGÅRD søker ASSISTERENDE KJØKKENSJEF

  • Er du klar for nye utfordringer og er bevisst på egen utvikling?
  • Er du en entusiastisk og motiverende leder?
  • Er du opptatt av mat og gode matopplevelser?

Hvis svaret ditt er JA, så må du ta kontakt med oss snarest 🙂

Hva vi ser etter

Personen vi søker etter må ha bred faglig kompetanse, i tillegg må du trives med litt administrative oppgaver. Du liker å jobbe i team og du har øye for detaljer. Stillingen rapporterer til kjøkkensjef og daglig leder, og sammen vil dere sette preg på vårt kjøkken. Du vil være stedfortreder på kjøkkenet ved hans fravær.

Som person er du faglig dyktig, imøtekommende og gir topp service. Samt er du et godt forbilde for dine kollegaer og styrker teamet med god humor og masse positiv energi. Er du vår nye assisterende kjøkkensjef forventer vi at du har fagbrev som kokk, samt erfaring som Sous Chef eller fra lignende stilling. Vi ønsker at du har en klar og tydelig arbeidsstil som skaper tillitsfulle og motiverte kollegaer.

Du har en strukturert tilnærming til arbeids-oppgavene og behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig. Vi forventer at du strekker deg langt for å sikre at hver eneste gjest blir fornøyd!

Arbeidsoppgaver

Kjøkkenet produserer mat til frokost, lunsj og middag, samt catering, kurs, konferanse og selskaper, hvor presentasjon, smak og kvalitet står høyt på listen. Sammen med kjøkkensjefen vil du som assisterende kjøkkensjef planlegge og organisere daglig drift i henhold til kjøkkensjefens kvalitetsstandarder og produksjonsmål. Sammen vil dere legge til rette for opplæring, veiledning og løpende utvikling av kokker og lærlinger. Du må ha kunnskap om nåtidens mattrender og være kreativ innenfor menysammensetning. I tillegg vil dere kalkulere menyer og innkjøp, foreta vareopptelling og kvalitetssikre matproduksjon. En veldig viktig del vil også være å følge opp HACCP og internkontroll iht. Mattilsynets krav.

Vi tilbyr

Vi har gleden av å tilby en spennende og utfordrende lederstilling med en variert hverdag. Den riktige kandidaten vil ha store muligheter for å påvirke egen hverdag, utvikle stillingens innhold og sette sitt preg på kjøkkenet slik at enda flere gjester får øyene opp for Slobrua!

Skiftarbeid må påregnes; med kombinasjon av dagtid, kveld og helgearbeid. Arbeidsmiljøet vårt er unikt og inkluderende; hvor det er god <<takhøyde>> med rom for mye moro. Lønn samt tiltredelse blir etter avtale.

Sykepleier/ spesialsykepleier

Hjemmetjenesten i Sør-Odal er i en spennende og rivende utvikling, og vi jobber aktivt for å ruste oss for fremtiden.
Vårt fremste mål er å kunne gi tjenester av god kvalitet og kontinuitet. Dette for at våre tjenestemottakere kan leve gode liv i egne hjem.
Vi er nå på jakt etter sykepleiere som har et ønske om å være med og videreutvikle våre hjemmetjenester.
 
Hjemmesykepleien i Sør-Odal er organisert i tembasert tjenesteyting etter fag og funksjon. Vi ser nå etter deg som kan tiltre i team 3, pasientforløp – rehabilitering – palliasjon. Dette teamet utfører helsehjelp til pasienter som er i rehabilitering med mål om å gjenvinne selvstendighet, i tillegg forløp for pasienter med alvorlig sykdom, hvor teamet har hovedansvar for forsykepleieprosedyrer, herunder palliasjon og hjemmedød. Teamet har en tett samarbeid med kreftsykepleier.
Tjenesten har en høy andel dyktige sykepleiere.

Arbeidsoppgaver

  • Utøve sykepleie til tjenestemottakere bosatt i eget hjem
  • Ansvar for sykepleiefaglig observasjon, tiltak og oppfølging, i tråd med gjeldende krav til kvalitet og faglig forsvarlighet
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av tjenestetilbudet gjennom fagutvikling og kvalitetsarbeid
  • Dokumentere og rapportere i henhold til kommunens rutiner
  • Være aktiv pådriver for å skape et godt arbeids- og fagmiljø
  • Være forberedt på å jobbe på tvers av teamene med å utføre sykepleieoppgave
  • Bidra til fagutvikling i egen avdeling
    – Veilede og gi opplæring til pasienter, pårørende, kollegaer, studenter, elever og lærlinger Være aktiv pådriver for å skape et godt arbeids- og fagmiljø

 

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i sykepleie, gjerne med relevant videreutdanning
  • Gjerne erfaring fra å gi helsehjelp i private hjem
  • Gode samarbeidsevner og relasjonelle ferdigheter
  • Kunne benytte elektroniske journalsystemer og annet teknologisk behandlingsutstyr. Gjerne med kjennskap til vårt dokumentasjonssystem Profil
  • Førerkort kl.B. Det må påregnes bruk av egen bil i tjenesten i enkelte tilfeller.

 

Godkjent politiattest må leveres før oppstart

Personlige egenskaper

  • Evne til å arbeide selvstendig og samhandle godt i team
  • Stor arbeidskapasitet, håndtere akutte hendelser og situasjoner
  • Kunne prioritere og delegere
  • Pålitelig og ansvarsfull
  • Ryddig og strukturert
  • Kreativ og løsningsorientert

 

Personlig egnethet vektlegge

Vi tilbyr

  • Mulighet til å være med på å utforme og videreutvikle hjemmesykepleien i Sør-Odal
  • Mulighet til å arbeide selvstendig og vokse faglig, med visshet om at du har dyktige kollegaer i ryggen.
  • Varierte arbeidsoppgaver og arbeidsdager
  • Jobbe i team i et godt arbeidsmiljø
  • Mulighet for å leie firmahytte 

Kontaktinformasjon

Randi Karin Mo, Enhetsleder, +47 45877171

Arbeidssted

Øgardsvegen 2
2100 SKARNES

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Sør-Odal kommune

Referansenr.: 4837277072
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.08.2024

Åsnes og Våler tannklinikker – Tannhelsesekretærer/ assistenter (tilkallingsvikarer)

Beskrivelse

Åsnes og Våler tannklinikker har behov for tannhelsesekretærer/ assistenter som tilkallingsvikarer for snarlig tiltredelse

Vikaren(e) må kunne kontaktes/ tilkalles ved behov. 

Vi tilbyr
  • moderne utstyr og journalprogrammet OPUS ved alle våre klinikker
  • faglige utfordringer og systematisert etter- og videreutdanning til våre medarbeidere
  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
  • et aktivt og utviklende arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Regionene og kommunene i Innlandet kan gi råd og veiledning med hensyn til å finne bolig, jobb til ektefelle/ samboer og barnehageplass.

Informasjon om skoletilbud, fritidstilbud i kommunen og andre muligheter i kommunen vil bli gitt ved forespørsel.

 Vi søker deg som

  • vil være med å utvikle Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune
  • jobber selvstendig
  • har gode samarbeidsevner
  • primært har norsk autorisasjon som tannhelsesekretær

    Dersom søkere uten norsk autorisasjon blir engasjert, vil man bli lønnet som assistent. 

Om stillingen
  • timelønnet utfra antall timer man er engasjert
  • tannklinikkene er alle klinikker med voksne, betalende pasienter i tillegg til de lovpålagte behandlingsgruppene

Arbeidsoppgaver

  • ta imot pasienter
  • besvare telefon/ e-post
  • assistere tannlegen ved behandling
  • klargjøre behandlingsrommet for og etter behandling
  • terilarbeid
  • varebestilling og varemottak
  • noe administrativt arbeid

Tannhelsesekretæren/ assistenten har en svært variert arbeidsdag i varierende tempo, noe som forutsetter at du er løsningsorientert og kommuniserer godt med pasienter og kollegaer.

Kvalifikasjoner

  • tilsettingen vil basere seg på en samlet vurdering utfra intervju, utdannelse, praksis og referanser
  • egnethet vil være en avgjørende faktor ved ansettelsen

Vi stiller krav om 

  • du må beherske norsk/skandinavisk språk muntlig og skriftlig
  • gode kommunikasjons- og fremstillingsevner 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Link til søknadsskjema: Søk her

Hjelpepleier/ helsefagarbeider

Hjemmetjenesten i Sør-Odal er i en spennende og rivende utvikling, og vi jobber aktivt for å ruste oss for fremtiden.Vårt fremste mål er å kunne gi tjenester av god kvalitet og kontinuitet. 
Hjemmesykepleien jobber teambasert i følgende fagområder: kognitiv svikt og psykiske utfordringer, den multisyke pasienten og pasientforløp, rehabilitering og palliasjon. Vi er "på" når det gjelder å ta i bruk teknologi for å trefe riktig med våre tjenester, slik at innbyggerne kan leve et selvstendig liv. Vårt fokus er at tjenesteyting skal bidra til å styrke og ivareta mottakers egne ressurser, for å mestre egen hverdag på best mulig måte.

Vi søker nå etter hjelpepleier/helsefagarbeider i hjemmesykepleien  100 % stilling, 1 års vikariat med snarlig tiltredelse.

I tillegg har vi ledige helgestillinger i ulik stillingsstørrelse, og behov for tilkalligsvikarer.

   

Arbeidsoppgaver

Som helsefagarbeider i hjemmesykepleien vil du bli en del av et team som har helhetlig ansvar for oppfølging av tjenestemottakere i eget hjem. Personlig stell, sårbehandling, medikamenthåndtering, dokumentasjon, utarbeide tiltaksplaner, tverrfaglig samarbeid og veiledning/opplæring er oppgaver som ligger til stillingen.

Kvalifikasjoner

Autorisasjon som hjelpepleier/helsefagarbeider. I tillegg må du:

– Ha gode samarbeidsevner og relasjonelle ferdigheter

– Godkjent politiattest må framlegges før oppstart
– Kunne benytte elektroniske journalsystemer og annet teknologisk behandlingsutstyr. Gjerne med kjennskap til vårt dokumentasjonssystem Profil
– Førerkort kl.B. Det må påregnes bruk av egen bil i tjenesten i enkelte tilfeller

Det er også ønskelig med erfaring fra å gi helsehjelp i private hjem.

Personlige egenskaper

Du må evne å arbeide selvstendig og samhandle godt i team. Videre må du ha:

– Stor arbeidskapasitet, og håndtere akutte hendelser og situasjoner
– Kunne prioritere og delegere
– Pålitelig og ansvarsfull
– Ryddig og strukturert
– Kreativ og løsningsorientert
– Være en god bidragsyter i arbeidsmiljøet

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

– Mulighet til å være med på å utforme og videreutvikle hjemmesykepleien i Sør-Odal
– Mulighet til å arbeide selvstendig og vokse faglig, med visshet om at du har dyktige kollegaer i ryggen.
– Varierte arbeidsoppgaver og arbeidsdager
– Jobbe i team i et godt arbeidsmiljø

– Mulighet for å leie firmahytte 

Kontaktinformasjon

Randi Karin Mo, Enhetsleder, +47 45877171

Arbeidssted

Øgardsvegen 2
2100 SKARNES

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Sør-Odal kommune

Referansenr.: 4837268264
Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Søknadsfrist: 08.08.2024