Er du vår nye regnskapsmedarbeider? Vi søker deg som er nyutdannet og som vil bli en del av vårt team på Kongsvinger!

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(«https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/10/vertical-5/26/5/e14/ccf/f0-/552/2-1/1ed/-b8/4e-/0b3/ebd/850/e85_145033417.jpg»);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #657C91;
border: none
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #FFFFFF;
background: #98002E
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #657C91
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #FFFFFF;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #FFFFFF
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/10/vertical-5/26/5/e14/ccf/f0-/552/2-1/1ed/-b8/4e-/0b3/ebd/850/e85_145033417.jpg);
}
.button.extended-profile-job__action-button {
background: #98002E;
color: #FFFFFF;
border: 1px solid #98002E;
}
.button.extended-profile-job__action-button:hover {
background: #FFFFFF;
color: #98002E;
border: 1px solid #98002E;
}

const imageHolder = document.querySelector(
«.extended-profile-job__image-holder»
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

TETT PÅ

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

Bli kjent med BDO

Bloggen

Karriere

KONTOR: KongsvingerVi søker etter en nyutdannet regnskapskonsulent som skal bidra med å styrke og videreutvikle vårt kontor på Kongsvinger. Hos oss får du en unik karrieremulighet. Som regnskapskonsulent i BDO kan du forvente deg en allsidig hverdag, hvor du vil jobbe med en rekke bransjer og virksomheter, spesielt innenfor SMB-segmentet. Vi legger vekt på å sikre og skape verdier for våre kunder. Da trenger vi deg som er engasjert og motivert, med vilje og evne til å se hva som ligger bak tallene og et ønske om å utnytte potensialet i våre systemer.Kontoret vårt består av 11 ansatte som leverer tjenester innen Regnskap og Revisjon. Vi er i sterk vekst og har en variert og utfordrende kundeportefølje. Vi bryr oss om kundene våre, og er tett på det lokale næringslivet og kjenner kundens utfordringer. Det gjør vi ved å gi verdifulle råd og tilbakemeldinger som effektiviserer og forbedrer hverdagen. Vi er et arbeidsmiljø med dyktige og motiverte medarbeidere, og er stolte over å ha et mangfoldig arbeidsmiljø der alle har like muligheter.Hos oss vil du være kundenes kontaktpunkt. Mange av våre kunder ønsker bistand til mer enn revisjon/regnskap, og du må derfor være nysgjerrig og ha en rådgivers mindset . BDO er et selskap i sterk vekst, med mange muligheter til å sette gode ideer ut i livet. Hos oss får du både påvirke, lære og utvikle deg. Fremfor alt blir du del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse. Vi ønsker oss en kollega som:Er nyutdannet med bachelor eller master i økonomi eller annen relevant utdanning.1-4 års erfaring som regnskapskonsulent eller lignende rolle.Trives med å jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi og økonomi.Har interesse for digitalisering og gode analytiske egenskaper.Er prosess- og forretningsorientert, samt har evne til å se det store bilde.Dine personlige egenskaper er gjerne:Kundeorientert og serviceinnstilt.Målbevisst og strukturert.Initiativrik og løsningsorientert.Du har høy integritet.Du har mot til å utforske og utfordre.Du har evne og vilje til å dele kunnskap.Du er endringsvillig. Faget og rammebetingelsene vi operer i endrer seg hver dag. Det gjør at vi hele tiden må forberede oss, ta initiativ til og være åpne for nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på. Hos oss får du et flott sted å jobbe og: Personlig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.Gode betingelser og utviklingsmuligheter.Et profesjonelt team i ryggen som lærer og støtter.Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram.Over 1800 trivelige, dyktige og engasjerte kolleger med fagkunnskap som spenner bredt.Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre. Høres dette interessant ut? Da håper vi at du sender inn en søknad via vårt søknadsskjema.  SØKNADSFRIST: 28. November 2022. Søknader vil bli vurdert fortløpende. Tiltredelse skjer etter avtale. BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

På utkikk etter jobb?

På utkikk etter jobb?

Arbeidsgiver
Adecco Norge AS
Stillingstittel
Produksjon- og industrimedarbeider
Frist
25.11.2022
Ansettelsesform
Vikariat

Bli kjent med Adecco Norge

Vi søker produksjons- og industrimedarbeidere til oppdrag hos solide oppdragsgivere i Kongsvingerregionen. Kanskje er det nettopp du som kan bidra med å løse nye, varierte og spennende arbeidsoppgaver? Arbeidstid:  Det er ulike arbeidstider hos våre kunder, dag/kveld- og nattskift. Gjeldende arbeidstider følger dermed oppdragsgiveren. Arbeidsoppgaver.Være delaktig i produksjonsprosesserPakke og plukke varer på produksjonslinjeBidra til å holde produksjonslokalet ryddig og oversiktligAndre forefallende oppgaver innen produksjon- og industriTekniske ferdigheter kan være fordelaktig samt truckførerbevis og førerkort klasse B    Hvem er du? Motivert til å bidra og har et ønske om å jobbeMøter opp med en positiv innstillingTrives i en hektisk hverdag med høyt tempoTakler en fysisk krevende jobbJobber selvstendig og nøyaktigBehersker skandinavisk språkMå kunne jobbe skiftSom ansatt og innleid via Adecco får du:  Lønnsbetingelser i henhold til likebehandlingsprinsippet Obligatorisk tjenestepensjon Arbeidstøy Lønnsutbetaling hver 14. dag Vi kan i tillegg tilby en trivelig og inkluderende arbeidsplass, med god oppfølging. Er dette noe for deg? Ta gjerne kontakt med Anders Angelbrant hvis du har spørsmål på telefon 46433773  Søknader vil bli vurdert fortløpende. Velkommen til oss! 

Om arbeidsgiveren
Vår kjernekompetanse er rekruttering til midlertidige og faste stillinger innen alle bransjer, og det viktigste for oss er å være den beste samarbeidspartneren mot alle våre forbindelser enten det er kunde, medarbeider eller kandidat.Hver dag jobber vi med å matche kandidater til ulike og spennende oppdrag hos våre kunder. Vi er godt spredt over vårt langstrakte land, slik har vi god oversikt i det lokale markedet. Samarbeid på tvers av avdelinger og fagområder gjør at vi kan finne løsninger raskt og effektivt.-Landsdekkende, 35 lokale kontorer-350 ansatte-5000 medarbeidere i jobb hver dag-Over 900 rekrutteringer til faste stillinger per år

Nettverk

Facebook
LinkedIn
Twitter

Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
KONGSVINGER, 2212 Kongsvinger
Bransje
HR, organisasjonsutvikling og rekruttering,
Industri og produksjon,
Trevareindustri
Stillingsfunksjon
Produksjon,
Logistikk og lager / Truckfører

Nøkkelord

Produksjon, lager, truck, logistikk, Industri

(1/1)

Personvernombud

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(«https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/26/5/53f/cbc/c0-/58a/2-1/1ea/-9d/9a-/f9d/d5c/859/ef5_1546273193.jpg»);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #000000;
border: 1px solid #000000
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #FFFFFF;
background: #000000
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #FFFFFF
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #000000;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #FFFFFF
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2020/2/vertical-5/26/5/53f/cbc/c0-/58a/2-1/1ea/-9d/9a-/f9d/d5c/859/ef5_1546273193.jpg);
}
.button.extended-profile-job__action-button {
background: #000000;
color: #FFFFFF;
border: 1px solid #000000;
}
.button.extended-profile-job__action-button:hover {
background: #FFFFFF;
color: #000000;
border: 1px solid #000000;
}

const imageHolder = document.querySelector(
«.extended-profile-job__image-holder»
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

Statistisk sentralbyrå – Tall som forteller

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

SSB

Facebook

Jobb i SSB

SSB er en virksomhet som behandler store mengder personopplysninger. Vi har omfattende innhenting av data fra både offentlige og private registre og direkte fra privatpersoner for å lage statistikk. SSB har også omfattende forskningsaktivitet. SSB var den første virksomheten i Norge som fikk personvernombud og du får nå muligheten til å bygge videre på en 20 år lang tradisjon for personvernet.SSB er inne i en spennende og utfordrende overgang til nye sky-baserte statistikksystemer som stiller store krav til ivaretagelse av personopplysninger. Samfunnet blir mer digitalt og nye datakilder blir tilgjengelig for effektiv statistikkproduksjon, og det utløser også nye personvernspørsmål. Vi trenger derfor deg som kan håndtere personvernutfordringer i skjæringspunktet mellom personvern, teknologiutvikling og informasjonssikkerhet. Din arbeidshverdag vil være preget av utstrakt samarbeid med både ledelsen og ulike fagmiljøer på tvers i organisasjonen. Du vil få mulighet til å jobbe med et vidt spenn av problemstillinger, fra det prinsipielle til det operative.Personvernombudet er personalmessig plassert i stab hos administrasjonsdirektør, og rapporterer faglig direkte til administrerende direktør.  Både stabens jurister og CISO samarbeider nært med personvernombudet. 

Arbeidsoppgaver
Bidra til etterlevelse av personvernregelverket i SSB Gi råd til ledelse og ansatte om personvernBistå med å utarbeide styrende dokumenter innen personvernVære kontaktperson for våre brukere og ansatte i personvernspørsmål og ha dialog med Datatilsynet om detteGjennomføre holdningsskapende arbeid og bidra til å styrke de ansattes kompetanse innen personvern

Kvalifikasjoner
Du må haminimum utdanning på bachelornivå innen juridiske fag eller relevant fagfeltinngående kjennskap til personvern og personvernregelverketrelevant erfaring fra arbeid med personvern, både rådgivning og oppfølging/etterlevelsegod kjennskap til informasjonssikkerhetmeget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norskRelevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet Du bør hajuridisk embetseksamen/master i rettsvitenskaprelevant erfaring fra stor og kompleks virksomhet og kjennskap til offentlig forvaltninggod teknologisk forståelse og interesse for teknologierfaring med foredrags- og opplæringsvirksomheterfaring med veiledning/rådgivning og utredningsarbeid

Personlige egenskaper
høy grad av integritet og rolleforståelsegode samarbeids- og kommunikasjonsevnerevne til å jobbe selvstendig og være proaktiv, og stå på litt ekstra når det trengsevne til å tenke og arbeide helhetlig og strukturertgode pedagogiske evner og like å holde presentasjoner

Vi tilbyr
Lønn som seniorrådgiver (kode 1364) i lønnsspenn fra kr 746 900 – 864 500 etter kvalifikasjoner. Høyere lønn kan vurderes for særlig godt kvalifiserte kandidaterEn kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver, og et hyggelig og uformelt arbeidsmiljøArbeidssted kan være Oslo eller KongsvingerTrivelige lokaler i Oslo og Kongsvinger (med parkeringsmuligheter)Fleksibel arbeidstid og hjemmekontorordning Aktive velferds- og idrettsforeninger, med idrettsaktiviteter som fotball, innebandy og løpingMulighet til én time trening i uken i arbeidstiden, med treningsrom i kontorlokaleneGod pensjonsordning i Statens pensjonskasseGenereltAttester/vitnemål skal registreres/legges ved i søknadsportalen innen søknadsfristen. Vi utfører bakgrunnssjekk og kontroll av dokumenter.Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Hvis ønsket reservasjon ikke blir tatt til følge, vil søkeren bli varslet om dette før offentlig søkerliste utformes.Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Eksempler på det kan være tekniske hjelpemidler, fysisk tilrettelegging eller endring av rutiner, arbeidsoppgaver og arbeidstid.Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, vil minst én søker i hver av disse gruppene bli innkalt til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav. Les mer om kravene på Arbeidsgiverportalen.Vi oppfordrer søkere til å krysse av dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i jobbsøkerportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.

Politisk sekretær

Politisk sekretær

Arbeidsgiver
Kongsvinger kommune
Stillingstittel
Politisk sekretær
Frist
30.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Er du opptatt av politikk og administrasjon?Kongsvinger kommune har ledig stilling som politisk sekretær. Vi søker en engasjert og samfunnsinteressert medarbeider som bidrar til sekretariatets arbeid og videre utvikling.Politisk sekretær legger til rette for arbeidet i de politiske organene, og bidrar til gode politiske prosesser. Stillingen er sentral i samhandling mellom politikk og administrasjon og er en viktig støttespiller for kommunens politiske og administrative ledelse. Politiske møter foregår delvis på kveldstid, og det må derfor påregnes noe kveldsarbeid.Politisk sekretær er organisert i Dokumentsenteret, som er en del av HR- og organisasjonsenheten, og har teamleder som nærmeste leder.

Arbeidsoppgaver
Sekretariatsfunksjon for formannskap, kommunestyre og politiske utvalg, herunder teknisk og praktisk bistand i møteneFor- og etterarbeid i forbindelse med politiske møterAnsvar for oppfølging av politisk møteportal for folkevalgte organer og tilhørende saksdokumenterOrganisering og gjennomføring av kommune- og stortingsvalgGenerell saksbehandling innenfor fagfeltet

Kvalifikasjoner
Relevant høgskoleutdanning, relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravetErfaring innen prosjektledelse er en fordelFordel med erfaring fra offentlig sektor, fortrinnsvis kommunal virksomhet og politiske prosesserKjennskap til relevant lovverk, bl.a kommuneloven, valgloven, forvaltningsloven og offentlighetslovenGod digital kompetanseØnskelig med erfaring i bruk av elektronisk saks- og arkivsystem, gjerne Acos WebsakKjennskap til Aventias KommuneTV – streaming og voteringsløsning, er en fordelGod skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper
Du er selvstendig med stor arbeidskapasitet, har evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og god gjennomføringsevneDu er serviceinnstilt, fleksibel og løsningsorientert med gode samarbeidsegenskaperGod rolleforståelseGode kommunikasjonsevnerPersonlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr
Jobbe selvstendig med spennende og varierte arbeidsoppgaverGodt arbeidsmiljø med trivelige kollegaerLønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverkGode pensjons- og forsikringsordningerAnnet :Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke. Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort.  Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju. Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

Om arbeidsgiveren
Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

Sektor
Offentlig
Sted
Rådhusplassen 3, 2212 Kongsvinger
Bransje
Offentlig administrasjon
Stillingsfunksjon
Kontor og administrasjon / Sekretær

Nøkkelord

Politisk, sekretær;, Politikk;, administrasjon;, koordinering;

Er du opptatt av god flyt og effektiv logistikk?

Er du opptatt av god flyt og effektiv logistikk?

Arbeidsgiver
Bergene Holm AS, Skarnes
Stillingstittel
Produksjonsleder internlogistikk
Frist
11.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Til vår fabrikk på Skarnes ser vi etter en strukturert og nytenkende person til en spennende stilling som Produksjonsleder internlogistikk. Du vil ha ansvar for at tomtene er ryddige og at lageret er strukturert. I tillegg vil du ha ansvar for eksport og fakturering av biprodukter. Produksjonsleder internlogistikk vil også ha personalansvar for 8 truckførerer og du må derfor like å jobbe med mennesker.I tillegg til daglige oppgaver vil du være en ressursperson og avlaste både i ekspedisjon og i produksjonsplanleggingen. Arbeids- og ansvarsområderPersonalansvar for truckførereEkspedisjon av eksportvarerFakturering av biprodukterLager og tomterEgenskaperFokus på sikkerhetStrukturertLærevillig, løsningsorientert og samarbeidendeInteresse for tre som produktSom en del av ledergruppen på Skarnes vil du være med å bidra til at fabrikken jobber systematisk for å nå målene i årene fremover. Vi har sterkt fokus på sikkerhet og godt arbeidsmiljø, så sikkerhetsfokus, samarbeidsevner og godt humør er viktige egenskaper vi ser etter! 

Sektor
Privat
Sted
Sandervegen 451, 2100 Skarnes
Bransje
Industri og produksjon,
Trevareindustri
Stillingsfunksjon
Ledelse,
Logistikk og lager

(1/2)

Er du vår nye daglige leder?

Er du vår nye daglige leder?

Arbeidsgiver
Eidskog Stangeskovene AS
Stillingstittel
Daglig leder
Frist
13.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Vår daglige leder skal over i stilling som konsernsjef i morselskapet Stangeskovene. Vi søker derfor hans etterfølger. En operativ og trygg leder for 55 ansatte på to sagbruk og et høvleri.Våre trelastprodukter er en del av løsningen i framtidas bygg og vi benytter produksjonsprosesser med stor og økende grad av digitalisering. Du vil få ansvar for alle sider ved bedriften, inklusiv salg, produksjon, kjøp av tømmer og salg av biprodukter. Vi søker en leder som er villig til å bruke tid blant kollegaer med fokus på både salg og operativ produktivitet.    Du som søker har relevant operativ erfaring, bransjebakgrunn og gjerne formell utdanning. Vi ønsker at du også har erfaring med å skape engasjement og resultater gjennom aktivt lederskap. Arbeidsmetodikken er kontinuerlige forbedringer gjennom en god og åpen kommunikasjon. Daglig leder kommuniserer tett med øvrige ledere innenfor Stangeskovenekonsernet.Eidskog Stangeskovene tilbyr gode utviklingsmuligheter i et konsern med sterke tradisjoner og kunnskap innen treindustri. Du vil inneha en selvstendig rolle i selskapet, men samtidig jobbe tett sammen med erfarne kollegaer i et solid konsernfellesskap.Se www.esas.no for mer informasjon om selskapet.For nærmere informasjon om kan du kontakte styreleder Sverre Kværner +47 95243807 eller ekstern rekrutteringsrådgiver i Even Haug, Aktiv Bemanning +47 92299440.Søknadsfrist er 13.11.2022 

Om arbeidsgiveren
ESAS (Eidskog Stangeskovene AS) produserer trelast til nasjonale kunder og til eksport. Dette gjøres på to sagbruk i Eidskog og Aurskog Høland kommuner. Den sentvoksende skogen rundt oss er en fornybar ressurs som gir oss tømmer som sikrer en god og forutsigbar trelastkvalitet.ESAS jobber hver dag for en mer bærekraftig industri. Vi er om lag 55 ansatte og hadde i 2021 en omsetning på 370 MNOK. Med gode håndverkstradisjoner kombinert med teknologisk fornying leverer vi trelast til framtidas bygg.

Sektor
Privat
Sted
Matrandvegen 180, 2230 Skotterud
Bransje
Industri og produksjon
Stillingsfunksjon
Ledelse

Nøkkelord

Ledelse, Forbedringsledelse, Produksjonsledelse, Totalansvar, Modernisering

(1/5)

(2/5)

(3/5)

(4/5)

(5/5)

Har du nettverk i veg- og anleggsbransjen?

Har du nettverk i veg- og anleggsbransjen?

Arbeidsgiver
Viacon AS
Stillingstittel
Selger
Frist
20.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Bli kjent med Adecco Norge

Viacon AS er et veletablert selskap på Matrand i Eidskog kommune. Vi produserer og leverer geotekniske produkter og løsninger for infrastrukturen til veg- og bane, bygg- og anleggsbransjene. Konsernet ble grunnlagt i Norge og Sverige (1986), våre ambisjoner har bidratt til enorm vekst og vi er i dag en av markedslederne innen vårt produktområde.Vi har alltid fokus på å identifisere kundens behov! Slik kan vi tilby innovative, konkurransedyktige og bærekraftige løsninger for hvert enkelt prosjekt, samt bistå med prosjektering og teknisk bistand. Vi søker deg som skaper gode relasjoner, og er en samarbeidspartner mot alle våre forbindelser eksternt og internt!Vi kan tilby deg et arbeidsmiljø med utadvendte og trivelige kollegaer, et team som samarbeider og bidrar til resultater og videre vekst sammen.Du vil få en god onboarding med støtte fra oss, slik at du har alle forutsetninger å tilegne deg produktkunnskap og et grunnlag for relasjonsbygging til nye- og eksisterende kunder. Lønn etter avtale og kvalifikasjoner, god pensjon- og forsikringsordning, 6 uker ferie og bilordning. Arbeidstid 0800-1600. Reising må påregnes, hovedsakelig Østlandet. Ansvar- og arbeidsoppgaveroppfølging av eksisterende kunderoppsøkende nysalgplanlegge reise og systematisk markedsføringtilbud og ordrebehandlingsikre fremdrift og oppfølging av prosjekterbidra til selskapets budsjettoppnåelsestillingen rapporterer til leder geotekniske løsninger Kvalifikasjonersalgserfaringnettverk og/eller erfaring innen veg- og anleggsbransjen er en fordelteknisk relevant utdannelse er ønskelig, men ikke et kravteknisk forståelse innen grunnarbeidbruker av digitale plattformer og forretningssystemernorsk- og engelsk, skriftlig og muntligførerkort kl. BVi ser etter deg som har godt humør, tar eierskap og ansvar for egne- og felles mål. Vil du bli en av oss? Vi gleder oss til å møte deg.For spørsmål ta gjerne kontakt med;Sten Grosberghaugen, Leder Geotekniske løsninger/913 09 401 Thor Gunnar Hansen, Daglig leder/481  90 956 

Om arbeidsgiveren
Viacon-konsernet er ledende i Europa innen sitt produktområde. ViaCon eksisterer i 19 land med totalt 800 ansatte. Konsernet har hovedkontor ved Gøteborg, Sverige- og omsatte 1,9 milliarder NOK i 2020. www.viacongroup.com

Sektor
Privat
Sted
Matrandvegen 484, 2235 Matrand
Flere arbeidssteder
2060 Gardermoen,
2212 Kongsvinger
Bransje
Bygg og anlegg,
Konsulent og rådgivning
Stillingsfunksjon
Salg / Løsningssalg,
Ingeniør / Geomatikk

Nøkkelord

salg, eidskog, veg, anlegg, geoteknisk

(1/1)

Er du super på kundeservice og ønsker deg en deltidsjobb? Vi søker ny medarbeider:-)

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(«https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/3/vertical-5/10/b/57a/246/30-/81a/d-1/1eb/-8f/c9-/e3b/4e6/bf3/47b_1739741716.jpg»);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #004B85;
border: none
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #FFFFFF;
background: #848487
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #004B85
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #FFFFFF;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #FFFFFF
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/3/vertical-5/10/b/57a/246/30-/81a/d-1/1eb/-8f/c9-/e3b/4e6/bf3/47b_1739741716.jpg);
}
.button.extended-profile-job__action-button {
background: #848487;
color: #FFFFFF;
border: 1px solid #848487;
}
.button.extended-profile-job__action-button:hover {
background: #FFFFFF;
color: #848487;
border: 1px solid #848487;
}

const imageHolder = document.querySelector(
«.extended-profile-job__image-holder»
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

COOP

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

Facebook

Ledige stillinger

Hjemmeside

Er du positiv og løsningsorientert og har lyst på en deltidsstilling? EXTRA Sand søker ny butikkmedarbeider deltid i ca 20% stilling. Det er ønskelig at du er fleksibel på arbeidstider. Vi har mange faste kunder og er opptatt av å gi kundene våre super service, så det er viktig at du trives med å gi god kundeservice. Vi søker deg som er nøye, liker å jobbe i høyt tempo og har høy gjennomføringsgrad. Høres dette ut som noe du har lyst til, håper vi du vil søke:-)Søknadsfrist: 10.11.2022Først – Hva kan du få hos oss?Du får en gjeng med engasjerte og veldig gode kollegaer og en hyggelig leder. Ønsker du å utvikle deg har vi mange utviklingsmuligheter- Coop Øst er fullt av muligheter for den som ønsker å satse:-) Vi ønsker å satse på de som vil satse på oss. Coop Øst er et Samvirkelag i vekst som fokuserer på de ansatte og hele tiden jobber med å skape en god kultur både innad i bedriften og utad. Ellers får du lønn etter avtale, forsikringsordninger og diverse ansattgoder tilbyr vi også. Vi tror det er bra å jobbe hos oss og vi vil ta godt vare på deg.Hva skal du gjøre?Du vil bistå alle våre kunder med det de trenger hjelp til, så salg, service og god veiledning kommer aller først. Dine arbeidsoppgaver vil også være post i butikk, kassearbeid, varemottak, varepåfylling, fremtrekk og annet forefallende arbeid i butikk Hva ønsker vi av deg?Vi ønsker at du er blid og positiv i møte med våre kunder.Du er opptatt av å yte god service og setter alltid kunden først.Det er viktig for deg å bidra til et godt arbeidsmiljø.Som person er du ansvarsbevist og løsningsorientert.Du trives med fysisk butikkarbeid og du snakker godt norsk.Coop Øst bruker sertifiserte arbeidspsykologiske testverktøy fra Assessio i rekrutteringsprosessen.Høres dette ut som noe for deg så håper vi du søker!:-) Kundene våre gjenspeiler befolkingen og det vil vi at våre ansatte også skal gjøre. Vi er opptatt av mangfold og ønsker alle søkere velkommen, uansett bakgrunn, erfaring, funksjonsevne, kjønn, legning eller religion. Coop Øst ønsker å være en arbeidsgiver for alle.

Nå trenger vi flere til å drifte våre kraftverk, vil du bli en avgjørende del av vårt team?

.extended-profile-job__profile-image {
background-image: url(«https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/8/vertical-5/31/8/2a2/0a2/a0-/291/4-1/1ed/-93/f5-/e70/7be/420/f28_1806457076.jpg»);
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
}

.extended-profile-job .expansion-panel {
background: #0063A2;
border: 1px solid #64BC67
}
.extended-profile-job .expansion-panel__clicktarget, .extended-profile-job .expansion-panel__summary {
color: #0063A2;
background: #FFFFFF
}

.extended-profile-job .expansion-panel__details {
background-color: #0063A2
}

.extended-profile-job__org-info > a.link {
color: #FFFFFF;
text-decoration: underline;
}
.extended-profile-job__chevron {
fill: #0063A2
}
.extended-profile-background {
background-position: center;
background-size: cover;
padding-top: 38.27%;
background-image: url(https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/8/vertical-5/31/8/2a2/0a2/a0-/291/4-1/1ed/-93/f5-/e70/7be/420/f28_1806457076.jpg);
}
.button.extended-profile-job__action-button {
background: #64BC67;
color: #FFFFFF;
border: 1px solid #64BC67;
}
.button.extended-profile-job__action-button:hover {
background: #FFFFFF;
color: #64BC67;
border: 1px solid #64BC67;
}

const imageHolder = document.querySelector(
«.extended-profile-job__image-holder»
);
if (imageHolder) imageHolder.innerHTML = ‘n

n ‘

Hafslund

Les om arbeidsplassen

Flere stillinger

Hjemmeside

Jobb hos oss

Hafslund Eco Vannkraft er et av Norges ledende energiselskaper og eier vannkraftverk i Aurland, Hallingdal, Innlandet og Østfold. Vi drifter en produksjon på nærmere 21 TWh, som er nok strøm til å kunne forsyne over halvparten av Norges befolkning med ren, fornybar vannkraft.Vi er i en spennende fase med stor aktivitet og mange prosjekter og vi søker deg som er engasjert, dyktig og fleksibel. Fornybar energi vil være en bransje i vekst i uoverskuelig fremtid, og vi ønsker å styrke oss ved å investere i DEG! Vår avdeling håndterer drift, vedlikehold og beredskap i kraftverksområdet Sør-Østerdal. Avdelingen er også involvert i prosjekter ved nyanlegg og rehabilitering.Som ansatt i Hafslund Eco Vannkraft er man en ressurs for oppgaveløsing i alle selskapets kraftverk og anlegg. Rette vedkommende er derfor garantert utfordrende og kompetanseutviklende oppgaver i et tverrfaglig miljø med trygge rammer. Mulighetene hos oss er mange!Stillingen vil rapportere til vedlikeholdsleder Sør-Østerdal.

Ansvar og arbeidsoppgaver
Gjennomføre drift og vedlikeholdsoppgaver knyttet til kraftverk og reguleringsanlegg i hele selskapets portefølje, fra vann i magasiner til strøm ut på nettet. Oppgavene er både elektriske, mekaniske og bygningsmessigeLede og delta i større og mindre vedlikeholdstiltakPlanlegging og utførsel av arbeidsoppgaver med HMS som første prioritetDokumentering og rapportering i henhold til gjeldende rutinerDeltakelse i prosjekter av ulik størrelseDeltakelse i påkallingsordning (vaktberedskap)LFS i henhold til FSE

Ønskede kvalifikasjoner
Fagbrev enten som energioperatør eller energimontør, sekundært andre relevante elektrofagbrevErfaring fra kraftverksbransjen kan være en fordel, men erfaring fra prosessindustri og annen relevant praksis er også høyst interessantKunnskap om apparatanlegg, PLS-styring/kontrollanlegg, generatorer, hydraulikk/pneumatikk, damanlegg og turbiner vil være velkommentGode kunnskaper i bruk av digitale verktøyMå beherske norsk skriftlig og muntlig, samt basiskunnskap i engelskFørerkort klasse B

Vi søker etter deg som
Har en aktiv holdning til HMS-arbeidHar yrkesstolthet og er nysgjerrig på faget dittKan bygge gode relasjoner i hele organisasjonen og ser verdien av et smil på arbeidsplassenEr engasjert og fleksibel, med god gjennomføringsevneHar evne til å jobbe selvstendig, samt i grupper med et mangfold av oppgaverEr interessert i ny teknologi og gode løsningerEr lærevillig og ser forbedringsområder

Vi tilbyr
I Hafslund har vi et trivelig, uformelt og kompetansesterkt arbeidsmiljø. Hver dag jobber vi for en fornybar og fullelektrisk fremtid i en variert og fleksibel arbeidshverdag med gode utviklingsmuligheter for rette person.I tillegg har vi naturligvis konkurransedyktige betingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger og populære ansattgoder. Vi tror at en arbeidsplass som rommer mangfold er et bedre sted å være, og tilrettelegger for at våre medarbeidere skal ha en god balanse mellom jobb og privatliv.Vi ber om at du legger ved vitnemål og attester til din søknad. Før ansettelse vil vi gjennomføre en bakgrunn- og kredittsjekk på aktuell kandidat i henhold til kraftberedskapsforskriften. Vi vurderer søknader fortløpende.

Prosjektingeniør

Prosjektingeniør

Arbeidsgiver
Bergene Holm AS, Brandval
Stillingstittel
Prosjektingeniør
Frist
20.11.2022
Ansettelsesform
Fast

Til vår avdeling på Brandval ser vi etter en Prosjektingeniør.Vi har høye krav til kvalitet, effektivitet og leveringsevne, så stillingen krever en analytisk, involverende og løsningsorientert person som skaper engasjement hos kolleger. Du må ha stå-på-vilje og være tydelig i din kommunikasjonsform.Optimalisering og kontinuerlig forbedring av både prosesser, produkter og medarbeidere er viktig for avdelingens måloppnåelse derfor er det viktig at du er strukturert og nøyaktig. Vi jobber med Lean som produksjonsmetodikk, og kjennskap til dette er en fordel. Prosjektingeniøren handlekraftig og fremtidsrettet prosjektingeniør med solid teknisk og økonomisk forståelse. Stillingen passer deg som søker en aktiv og tydelig posisjon i et hektisk produksjonsmiljø med dyktige kolleger.Arbeids- og ansvarsområderIdentifisere og gjennomføre forbedringsarbeidDrifte og optimalisere produksjonslinjerPlanlegge og sikre kapasitetsutnyttelseKvalifikasjoner og egenskaperIngeniør utdanning på bachelor eller teknisk fagskole nivåLærevillig, løsningsorientert og samarbeideneInteresse for tre som produkt og utviklingsområdeStillingen er en del av ledergruppen og rapporterer til fabrikkdirektør.I Bergene Holm AS er vi opptatt av å bli bedre – hver dag . Det gjør vi ved å etterleve våre verdier som er Bryr oss, er modige, tar ansvar og jobber sammen .  

Om arbeidsgiveren
Bergene Holm AS er et norsk trelastkonsern og en markedsledende totalleverandør av trelast. I 75 år har vi produsert og levert trelast til norsk byggevarehandel og industrikunder i inn- og utland. Vi er 450 ansatte, fordelt på 7 fabrikker og hovedkontor, som bryr oss, tar ansvar, er modige og jobber sammen for å produsere det markedet trenger og etterspør når det skal bygges i tre. Selskapet omsetter trelast og bonusprodukter for ca 2 milliarder kroner. Det utgjør ca 25.000 vogntog med miljøsertifisert tømmer inn, og 15.000 vogntog med trelastprodukter ut fra våre anlegg, hvert år. Vi har som visjon å være BESTE VALG for alle som bygger med tre. For å nå våre mål trenger vi dyktige medarbeidere med høy fagkunnskap, god omstillingsevne og en holdning som bidrar til fortsatt vekst og utvikling.

Sektor
Privat
Sted
Østre Solørvei 1678, 2219 Brandval
Bransje
Industri og produksjon,
Trevareindustri
Stillingsfunksjon
Ingeniør / Mekanisk,
Ingeniør / Automasjon og instrument,
Ingeniør / Elektroingeniør

(1/2)