Da en av våre medarbeidere etter mange år har gått av pensjon, søker vi nå etter en ny kollega. Vi ser etter en medarbeider som jobber proaktivt, systematisk og strukturert, og har gode samarbeidsevner. Stillingen er knyttet til økonomiavdelingen og rapporterer til økonomisjef.

Arbeidsoppgaver

  • Regnskapsoppfølging og rapportering 
  • Opplæring internt i våre økonomisystemer (Visma og Framsikt)
  • Ansvarlig for oppbygging og utvikling av vårt system for fakturabehandling
  • Fakturabehandling – inngående fakturaer 
  • Avstemminger
  • Innbetalinger
  • Ansvarlig for Kostra

Kvalifikasjoner

  • Du har høyskoleutdanning innen regnskap og økonomi, fortrinnsvis på bachelornivå
    (relevant erfaring innen fagområdet kan kompensere for utdanningskravet)
  • Det er en fordel om du har erfaring innen økonomi og regnskap fra offentlig sektor
  • Dersom du har erfaring med Visma Enterprise, prosjektregnskap og Framsikt er det en fordel
  • Du har gode Excel-ferdigheter
  • Du har gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

For å trives i denne jobben tror vi det er viktig at du

  • er strukturert og nøyaktig
  • er fleksibel, løsningsorientert og serviceinnstilt 
  • kan jobbe selvstendig, men også i team
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • God arbeidstid- og fleksitidsordning
  • God pensjons- og forsikringsordning

    Som ansatt i Åsnes kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; engasjement, samarbeid og servicefokus. Åsnes kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

Kontaktinformasjon

Anita Løvbæk, Økonomisjef, 97658761, Anita.Lovbek@asnes.kommune.no
Hanne Briskerud, HR-leder, 400 33 260, hanne.briskerud@asnes.kommune.no

Arbeidssted

Rådhusgata 1
2270 Flisa

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Åsnes kommune

Referansenr.: 4824864460
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.06.2024