Lyst til å jobbe med HR, rekruttering og konsulentformidling i Kongsvinger

Jobbmulighet innen HR, Rekruttering og Konsulentformidling hos People

Med en historie som strekker seg tilbake til 2002, har People blitt den største kjeden innen HR og rekruttering i Norge, med 38 lokaleide kontorer spredt over hele landet. Vår suksess er takket være våre dedikerte medarbeidere og lokale eiere.

Om stillingen:
Vi søker nå en engasjert person som ønsker å skape sitt eget fotavtrykk i Kongsvinger innen HR, rekruttering og personal. Som lokal eier vil du ha full frihet til å utvikle din egen virksomhet i ditt lokalsamfunn, støttet av et sterkt og veletablert konsept.

Kvalifikasjoner:
– Du har en lidenskap for mennesker og en genuin interesse for HR, rekruttering og personal.
– Erfaring innen salg eller ledelse er en fordel, da du vil trives med å selge og være komfortabel med å ta initiativ.
– Du motiveres av frihet og muligheten til å høste av egen suksess, samtidig som du trives med å skape resultater for både deg selv og dine kolleger.
– Som leder er du klar, tydelig og evner å inspirere og utvikle dine ansatte.

Fordeler med å jobbe hos People:
– Vi tar hånd om alle støttefunksjoner som IT, økonomi, finansiering og markedsføring, slik at du kan fokusere på å bygge sterke kundeforhold og generere vekst.
– Grundig opplæring og tett oppfølging sikrer en trygg start og muligheter for et meget godt inntjeningspotensial.
– Tilgang til en omfattende kandidatdatabase med over 75 000 kvalifiserte kandidater.
– Brukervennlige maler, dokumenter og markedsmateriell for å støtte din arbeidsprosess.
– Attraktive betingelser basert på din egen innsats og suksess, uten øvre tak.
– Eksklusive kundeavtaler i ditt distrikt og tilgang til Norges største kjede av selvstendige rekrutteringsbyråer.
– Et nettverk av dyktige kolleger over hele landet og samarbeid med et velfungerende kjedesystem.

Hvorfor velge People:
Dersom du ønsker å jobbe selvstendig og ha muligheten til å styre din egen arbeidsdag, har du nå muligheten til å bli en del av det vi mener er verdens beste jobb! People er for deg som ønsker å skape nye muligheter for bedrifter og kandidater, og som tror på verdien av mangfold og selvstendighet.

Søk nå:
Hvis du ønsker å jobbe i en spennende bransje hvor du har stor mulighet til å påvirke din egen arbeidsdag, oppfordrer vi deg til å søke denne stillingen så snart som mulig. Vi innkaller kandidater fortløpende så stillingen kan derfor bli besatt innen søknadsfristen utløper.

Renholder/Renholdsvikar/Tilkallingsvikar

Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for sammenstilling av data tillates ikke uten eksplisitt, skriftlig tillatelse fra FINN.no.

©
1996–2024
FINN.no AS

Engasjert og dyktig driftsleder søkes!

Om oss

I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet fremover. Vi jobber for å levere en sikker og tilgjengelig jernbane. Hos oss får du engasjerte og nytenkende kolleger med en sterk tro på at vårt oppdrag er viktig – og stadig blir viktigere. Nå trenger vi en driftsleder som vil bidra til å modernisere Norge sammen med oss og våre samarbeidspartnere.

I Bane NOR, Kongsvinger får du 50 dyktige kolleger som fordeler seg på 4 avdelinger. Disse avdelingene er: Linjen/Signal/Høyspent og Lavspent. Her finner du god takhøyde og godt arbeidsmiljø. Vi er alle samlet på Kongsvinger så kommunikasjonsveiene er korte. Her får du sjansen til å være med å videreutvikle en avdeling med god kompetanse.

Hos oss får du

Vi er en organisasjon i endring. Viktigheten av oppgavene våre vil prege arbeidsmiljøet rundt deg, med flinke folk som brenner for det de jobber med. Vi setter faglig utvikling høyt, med interne kompetansebyggende muligheter for våre ansatte. Du får arbeidsforhold for tiden vi lever i – med fleksibel arbeidstid og du vil bli inkludert i et sosialt miljø med bl.a bedriftsidrettslag, sosiale og faglige arrangementer. Blant ansattgodene finner du svært gode pensjons- og forsikringsordninger, og selvsagt personalbillett med Go Ahead, SJ Nord og VY sine tog. Vi har også:

* Sentrale lokaler på Kongsvinger
* Mulighet til å jobbe noe hjemmefra
* Permisjonsordninger som møter ditt behov
* God seniorpolitikk

Vi er også opptatt av work-life-balance – for vi tror at du fungerer bedre på jobb om du fungerer godt privat.

Hva du kan forvente deg

Som driftsleder vil du ha ansvaret for:

* Sikre at trafikksikkerheten blir ivaretatt ved eget personells arbeid i og ved jernbanens infrastruktur
* Lederansvar med personalansvar
* Økonomioppfølging
* Sørge for god utnytting av ressurser, herunder turnusplanlegging

Dette tror vi du trenger for å lykkes og trives

Vi tror du har relevant bakgrunn innen jernbanefaget. Utdanning på bachelornivå/teknisk utdanning som ingeniørfag, teknisk fagskole eller lignende tror vi du matcher godt. Relevant realkompetanse kan kompensere for utdanningskravet.

Gode samarbeidsegenskaper, struktur, og synlig ledelse er egenskaper som vil bli vektlagt. Driftsleder skal aktivt arbeide med å videreføre det gode arbeidsmiljøet ved avdelingen.

Kjekt å vite

Å søke jobb i Bane NOR skal være enkelt. Du trenger derfor ikke å skrive et søknadsbrev – en godt utfylt CV på norsk og dine svar på noen få spørsmål i søknadsprosessen, er det vi ønsker fra deg.

Ser du noe du ikke kan? Ta det helt med ro – vi skal sikre at du får en god opplæring! Vi oppfordrer deg til å søke stillingen om den er interessant, og om du har lyst til å lære noe nytt.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss kollegaer med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Det er viktig for oss at våre medarbeidere identifiserer seg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende. Hva betyr disse verdiene for deg?

Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Vil du sette spor, håper vi du tar kontakt med oss

Lærling ernæringskokk

Politiets Fellestjenester er politiets leverandør innen eiendom, anskaffelser, materiell, logistikk, lønn og regnskap.

Politiets Fellestjenester (PFT) er en profesjonell samarbeidspartner og leverandør innen etterspurte produkter og tjenester, og vi ser etter deg som ønsker å bli en viktig bidragsyter innen Politihøgskolens utdanningssenter Kongsvinger.

PHS Kongsvinger har stort kjøkken og kantine. Det serveres frokost, lunsj og middag – møtemat, samt selskaper med treretters middager ved spesielle anledninger. Arbeidstid er fra 06:30 – 14:15, og fra 11:00 – 18:45. Noe helg må påberegnes.
En utfordrende og spennende læreplass for deg som vil være tett på et viktig samfunnsoppdrag!

Arbeidsoppgaver

  • Tilberede og servere variert mat i store mengder
  • Sørge for en høy hygienisk standard i arbeidet
  • Bruke maskiner og annet utstyr, og vedlikeholde dem
  • Følge budsjetter og eventuelt andre regler for matproduksjonen
  • Menyskriving i samarbeid med kokkene

Kvalifikasjoner

  • Gjennomført VG1 og VG2 i faget
  • Lite fravær, god orden og oppførsel
  • Bestått i alle fag

Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.

Personlige egenskaper

  • Du viser interesse og egnethet for faget
  • Du er motivert, nysgjerrig og ønsker å lære noe nytt
  • Du tar ansvar for egen læring og er åpen for veiledning
  • Du er positiv og liker å samarbeide med andre

Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her:  https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/

Vi tilbyr

  • Lønn under utdanning
  • Mulighet til å påvirke egen arbeidsdag
  • En trygg og sikker arbeidsplass
  • Strukturert oppfølging
  • Stillingen lønnes 30% første halvår, 40 % andre halvår, 50 % tredje halvår og 80 % fjerde halvår iht Riksavtalens satser for lærlinger
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger (www.spk.no)

Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.

Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav.

For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllende CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attester og vitnemål. Dersom du har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn oppfordrer vi deg til å krysse av for dette i vår rekrutteringsportal. Avkrysningene danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.

Du kan lese mer på arbeidsgiverportalen https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.   

Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.

Kontaktinformasjon

Alexander Korneliussen, Assisterende kjøkkensjef, +4791117064, Alexander.Korneliussen@phs.no

Arbeidssted

Motjernsvegen 21
2213 Kongsvinger

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Politiets fellestjenester

Referansenr.: 4806268325
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 29.05.2024

Enhetsleder bokollektiv 

Ønsker du en spennende lederstilling  der du kan påvirke og videreutvikle tjenestetilbudet innen tilrettelagte tjenester? Nord-Odal kommune har ledig stilling som enhetsleder. 

Vi søker en handlekraftig leder som vil være med å forme et framtidsrettet tjenestetilbud. Som enhetsleder får du mulighet til å være med å utvikle tjenesteområdet til mennesker med fysisk og psykisk funksjonsnedsettelse. Du vil få utfordrende og meningsfylte oppgaver innen bokollektiv, ambulerende tjenester, dagaktivitetstilbud, BPA og avlastning. Stillingen er du en del kommunalområdet helse og omsorgs ledergruppe og rapporterer til virksomhetsleder for forebygging og habilitering. Kommunen og tjenestene er i kontinuerlig endring, det skal legge til rette for egenmestring og trygghet. Bruk av ny teknologi, tidlig innsats, forebygging, med fokus på personenes egne ressurser. Enhetsleder har overordnet ansvar for sin enheter og for at tjenestenes kvalitet er i samsvar med de faglige krav som til enhver tid gjelder med hensyn til lovverk, retningslinjer, kommunale føringer og vedtak. Nord-Odal kommune arbeider aktivt med organisasjonsutvikling og omstilling – det kan forekomme endringer i stillingens ansvarsområder.  

Arbeidsoppgaver

  • Økonomi- og driftsansvar i tråd med de rammer som er gitt og i henhold til gjeldende økonomireglement og resultatrapportering
  • Personal- og arbeidsgiveransvar for enhetene i overensstemmelse med lovkrav og vedtatte mål og retningslinjer
  • Sikre kvalitet i tjenestene i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger   
  • Tilrettelegge for faglig utvikling og godt arbeidsmiljø ved enhetene
  • Sikre en effektiv organisering i et inkluderende arbeidsmiljø med aktiv medbestemmelse fra ansatte, inkl. samarbeid med tillitsvalgte
  • Delta i utvikling av gode modeller for kompetanse gliding og oppgavedeling i tjenesten
  • Ansvar for å følge opp Nord-Odal kommunes overordnede satsinger 
  • Delta og bidra aktivt i tjenesteområdets tverrfaglige samarbeid 

Kvalifikasjoner

  • Vernepleier eller sykepleier foretrekkes, evt. annen relevant 3 årig helse og/eller sosialfaglig høgskoleutdanning kan komme i betraktning
  • Videreutdanning i ledelse er ønskelig, eventuelt vilje til å ta lederutdanning
  • Relevant ledererfaring vil bli tillagt stor vekt
  • Erfaring, god kunnskap og engasjement for brukergruppen er et krav
  • Brukermedvirkning og pårørendesamarbeid skal være integrert i leders tankesett
  • Krav om gode dokumentasjons ferdigheter, samt god muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Evne til målrettet og systematisk oppfølgingsarbeid både på individnivå og systemnivå
  • Fleksibilitet og evne til nytenking og endringsarbeid
  • God økonomisk forståelse og kompetanse i bruk av data og styringsverktøy
  • Krav om godkjent politiattest

Personlige egenskaper

  • Gode lederegenskaper
  • Evne til helhetstenkning
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Løsningsorientert i en hektisk hverdag
  • Stor arbeidskapasitet
  • Endringsvilje

Vi tilbyr

  •  Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver med faglige utfordringer
  • Tverrfaglig samarbeid og støttende ledernettverk
  • Mulighet for å påvirke en faglig utvikling av tjenesten
  • Stor mulighet til å påvirke egen arbeidsdag
  • Fleksibel arbeidstid
  • God pensjonsordning gjennom KLP
  • Bedriftshelsetjeneste

Annet
Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. 

Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju. 

Nord-Odal kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn, etnisitet oppfordres til å søke. 

Kontaktinformasjon

Kaja Irene Skogheim, Virksomhetsleder forebygging og habilitering, +47 62978242
Annbjørg Elisabeth Gentenaar, Kommunalsjef helse og omsorg, 45104111

Arbeidssted

Herredsvegen 2
2120 SAGSTUA

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune

Referansenr.: 4807413141
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 02.06.2024

Enhetsleder Bokollektiv vikariat 

Nord-Odal kommune er på jakt etter motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø. Kommunen er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsgrad eller kulturell bakgrunn.
Vil du bli vår nye kollega i en tid med spennende endringer og utvikling av kommunens tjenestetilbud?

 En av våre dyktige ledere skal ut i svangerskapspermisjon og vi søker vikar til stillingen som enhetsleder. Oppstart etter avtale med varighet på 9 måneder. Vi søker en engasjerende, tydelig og trygg leder som ser muligheter, og som ønsker å utvikle mennesker og kultur. Nord-Odal kommune jobber med bemannings ledelse, riktig oppgavefordeling, velferdsteknologi, forebyggende og tverrfaglig arbeid som viktige fokusområder for Nord- Odal inn i framtida.

Som leder hos oss arbeider du selvstendig og i team med andre i administrasjonen og ledergruppa. 

Boligtjenesten for funksjonshemmede i Nord-Odal kommune består i dag av 5 bokollektiv, i tillegg til et heldøgns omsorgstilbud. Det er botilbud med selvstendige leiligheter i bokollektivene. Det ligger fire i Sand og et i Mo. Hvert bokollektiv består av 4 til 6 leiligheter med døgnbemanning. Alle bokollektivene har fellesareal som beboerne kan benytte seg av. Det blir lagt vekt på selvstendighet og egenutvikling ut i fra den enkeltes premisser. Trygghet og trivsel er viktige faktorer i arbeidet.

Som enhetsleder har du ansvar for 2 bokollektiv i Nord-Odal kommune, samt ansvar for Nord-Odal arbeids- og opptreningssenter (NOAO). NOAO har et tett samarbeid med alle bokollektivene, og de fleste brukerne av dagtilbudet bor ved et av kollektivene. Stillingen er organisert i virksomhet for forebygging og habilitering og rapporterer til virksomhetsleder.

Arbeidsoppgaver

  • Enhetsleder har ansvar for personalledelse, økonomistyring og fagutvikling 
  • Sikre kvalitet i tjenestene i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger iht virksomhetsplan 
  • Fremme jobbnærvær gjennom samarbeid med tillitsvalgte, verneombud og medarbeidere
  • Tilrettelegge for faglig utvikling og godt arbeidsmiljø ved enhetene
  • Ansvar for å følge opp Nord-Odal kommunes overordnede satsinger 
  • Delta og bidra aktivt i tjenesteområdets tverrfaglige samarbeid 

Kvalifikasjoner

  • Minimum 3-årig helsefaglig høyskoleutdanning, fortrinnsvis autorisert vernepleier eller sykepleier
  • Videreutdanning i ledelse eller relevant dokumentert ledererfaring er ønskelig
  • Ønskelig med erfaring fra personal, fag og økonomi oppfølging, herunder budsjett og regnskap
  • Ønskelig med erfaring fra endrings- og omstillingsprosesser, samt erfaring fra arbeid med generell arbeidsmiljøutvikling
  • Ønskelig med erfaring og kompetanse fra turnusplanlegging
  • Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd og ulike diagnoser
  • God digital kompetanse og beherskelse av IKT verktøy
  • God kjennskap til lovverk og retningslinjer for denne type drift
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

 

Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse

Personlige egenskaper

  • Gode lederegenskaper
  • Evne til helhetstenkning
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Løsningsorientert i en hektisk hverdag
  • Stor arbeidskapasitet
  • Endringsvilje

Vi tilbyr

  • En spennende og utfordrende arbeidsplass
  • Gode og engasjerte kollegaer
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Pensjonsordning i KLP
  • Lønn etter avtale  

Annet
Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. 

Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju. 

Nord-Odal kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn, etnisitet oppfordres til å søke. 

Kontaktinformasjon

Kaja Irene Skogheim, Virksomhetsleder forebygging og habilitering, +47 92468340

Arbeidssted

Herredsvegen 2
2120 SAGSTUA

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune

Referansenr.: 4815387590
Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Søknadsfrist: 30.05.2024

Forsvarets veteransenter søker stabsbefal sykepleier

Forsvarets veteransenter (FVS) ligger ved det idylliske Bæreiavannet 6 km fra Kongsvinger Sentrum. 

Senteret er et rekreasjonssted for Forsvarets veteraner fra internasjonale operasjoner og deres familier. Senteret har mer enn 10 000 gjestedøgn i året og tilbyr en rekke forskjellige aktiviteter. FVS er også ansvarlige for å betjene Forsvarets "Åpen dør" for veteraner via mail og telefon.

FVS er en avdeling med 20 ansatte som er en blanding av militært og sivilt personell. Som militær sykepleier ved FVS får du en svært variert hverdag med interessante arbeidsoppgaver. FVS er en del av Forsvarets veterantjeneste (FVT). FVT sin hovedoppgave er å styrke annerkjennelse og oppfølging av veteraner fra internasjonale operasjoner samt videreutvikle tilbudet til disse og deres familier.

Forsvarets personell- og vernepliktssenter er leverandør av utøvende HR-tjenester for ansatte og vernepliktige i hele virksomheten. Hos oss er du med på å lage premissene for hvordan Forsvaret rekrutterer, utvikler, belønner, motiverer og beholder sine medarbeidere. Vi jobber også for å styrke annerkjennelsen og oppfølgingen av Forvarets veteraner fra internasjonale operasjoner.

Arbeidsoppgaver

  • Utvikle og tilby aktiviteter til veteraner og deres familier og pårørende
  • Lede sanitets og sykepleiertjenesten ved veteransenteret
  • Yte råd og veiledning til veteraner, deres familie og nærmeste pårørende i forbindelse med opphold på Bæreia og i forbindelse med saksbehandling av henvendelser gjennom Forsvarets "Åpen dør"
  • Gi råd og veiledning til avdelinger i Forsvaret samt til eksterne aktører som henvender seg til Forsvarets "Åpen dør"
  • Bidra med kompetansebygging innen eget fagområde
  • Bidra i den daglige driften av FVS etter instruks fra sjef FVS

Kvalifikasjoner

 

For å være kvalifisert for denne stillingen må du ha:

  • Sykepleier autorisasjon
  • Kunne sikkerhetsklareres for HEMMLIG/NATO SECRET før tiltredelse
  • Bestå fysisk test utholdenhet nivå 4, for allerede militært tilsatte på T60 er krav til fysisk test karakter 3.

Det er også en fordel om du har:

  • Grunnleggende befalsutdanning (GBU)*
  • VA-kurs*
  • Tjenesteerfaring fra Internasjonale operasjoner eller internasjonal innsats for Forsvaret (kravene likestilles)
  • Spesialutdanning innen psykisk helsearbeid
  • To års erfaring som militær sykepleier

Ved ansettelse av personer uten spesialistutdanning innen psykisk helsearbeid kan man påregne mulighet for gjennomføring av utdanning etter ansettelse. 

*Påkrevde militære kurs gjennomføres etter tilsetning

 

Personlige egenskaper

Som sykepleier ved FVS blir du en del av vårt ivaretagelsesteam som består av en leder, en sivil sosionom, en militær Feltprest og en militær aktivitetsbefal. 

Vi søker en sykepleier som:

  • Har gode samarbeidsevner og liker å jobbe i tverrfaglig team
  • Er empatisk og omsorgsfull
  • Er fleksibel og serviceinnstilt
  • Evner å sette grenser
  • Evner å arbeide selvstendig og systematisk
  • Har vilje til å yte ekstra innsats i intensive perioder også med arbeidsoppgaver som ikke er knyttet direkte til eget fagområde
  • Er åpen og utadvendt

Vi legger stor vekt på personlig egnethet og søkere må påregne intervju

Vi tilbyr

  • En hektisk arbeidsplass med svært godt arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og  personlig utvikling
  • Gode pensjons- og velferdsordninger
  • Gode treningsmuligheter tilrettelagt i arbeidstid
  • Mulighet for pendlerkvarter
  • Lønn etter stillingskode 1567 Stabssersjant/Flotiljemester (OR7), lønnstrinn 63-68 pt. kr. 615.700-667.700 brutto per år, avhengig av kvalifikasjoner. Av lønnen trekkes 2 % lovbestemt innskudd til Statens pensjonskasse

Vilkår for militær tilsetting
Tilsetningen skjer i henhold til forsvarsloven § 44 fjerde ledd om at militært tilsatte plikter å overholde reglene om tilsetting, utdanning, disponering og avansement mv. som er fastsatt i den til enhver tid gjeldende ordningen for militært tilsatte.

Stillingen lyses ut med tilsetting T-60, aldersuavhengig kompetanse, fra tiltredelsesdato (snarest). Med det menes et fast tilsettingsforhold i Forsvaret til oppnådd pensjonsalder, som pr. i dag er 60 år.
Tilsetting skjer i respektiv Forsvarsgren, iht. tidligere avtjent førstegangstjeneste og i stillingens grad. Den som tilsettes disponeres mot stillingen iht. gjeldende tidsbegrensning, minimum tre år. Forsvarets behov for å beholde kompetanse i stillingen det tilsettes i, gjør at søkere normalt ikke gis mulighet til å søke andre stillinger før det har gått tre år etter tilsetting.

Kontortid for henvendelser angående stillingen er man-fre 0730-1530.

Kontaktinformasjon

Hestnes, Arnstein, Oberstløytnant, Sjef Forsvarets veteransenter , +47 990 96 541

Arbeidssted

Bæreiavegen 588
2208 Kongsvinger

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Forsvaret

Referansenr.: 4814165055
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.06.2024

Er du engasjert og kreativ? Vi søker kommunikasjonsrådgiver!

Kongsvinger kommune søker nå etter en ny medarbeider for et ettårig vikariat med mulighet for forlengelse. Du vil bli en del av et lite kommunikasjonsteam og del av enheten HR og organisasjon. Som kommunikasjonsrådgiver i Kongsvinger kommune jobber du tett sammen med resten av organisasjonen med både intern og ekstern kommunikasjon. Oppstart er så snart som mulig.

Arbeidsoppgaver

  • Videreutvikle og forvalte kommunikasjonsplanen med forankring i kommunens kommunikasjonsstrategi
  • Faglig og strategisk rådgivning
  • Strategisk kommunikasjon både internt og eksternt
  • Medie- og pressehåndtering
  • Forvaltning av kommunens grafiske profil
  • Delta i regionalt arbeid innenfor omdømme og kompetansearbeid

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen medie-/kommunikasjonsfag, strategi eller tilsvarende
  • Erfaring fra relevant kommunikasjonsarbeid/kommunikasjonsrådgivning og mediekontakt er ønskelig
  • Gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig, muntlig og digitalt

Relevant erfaring kan erstatte formell utdanning

Personlige egenskaper

  • God vurderingsevne og evne til å arbeide helhetlig i organisasjonen
  • God formidlingsevne
  • Kreativ og initiativrik
  • Selvstendig, men evner å jobbe i team
  • Strukturert og kvalitetsbevisst
  • Strategisk og analytisk

Personlig egnethet tillegges særlig vekt

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø preget av samarbeid og deling
  • Konkurransedyktig lønn etter gjeldende lov- og avtaleverk
  • Gode pensjonsvilkår
  • Kontor sentralt i Kongsvinger sentrum
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Tilgang til kantine

 

Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke. 

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.

Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

Vi ser frem til å motta din søknad!

Kontaktinformasjon

Eivind Røvde Solberg, HR- og organisasjonssjef, +47 934 08 550

Arbeidssted

Rådhusplassen 3
2212 Kongsvinger

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune

Referansenr.: 4807628859
Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Søknadsfrist: 29.05.2024

Spesialpedagog i barnehagene i Grue kommune

Grue kommune,avdeling barnehage har ledig stilling som spesialpedagog i 40% stilling. Vil du være med å bidra til den gode barnehagekvaliteten i vår kommune?

Arbeidsoppgaver

Spesialpedagogen skal sammen med barnehagenes ansatte sikre god kvalitet i det allmennpedagogiske og spesialpedagogiske arbeidet i Grue kommune.

Spesialpedagogen skal gi veiledning og rådgivning til barnehagen og foreldrene med utgangspunkt i sakkyndig vurdering og vedtak.

Spesialpedagogen skal bidra til helhetsforståelse og tverrfaglig samarbeid i kommunen.

Spesialpedagogen skal bidra til å bygge team rundt enkeltbarn og veilede personalet i barnehagen til det beste for alle barn.

Kvalifikasjoner

Godkjent barnehagelærerutdanning med videreutdanning innen spesialpedagogikk ( minimum 60 studiepoeng)

God kjennskap til barnehage og erfaring fra arbeid i barnehage.

Relevant erfaring innen spesialpedagogisk arbeid.

Veiledningskompetanse.

Gode IKT kunnskaper i det pedagogiske arbeidet.

Meget gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter i norsk.

Godkjent politiattest.

Stillingen forutsetter førerkort og egen bil.

Personlige egenskaper

Du setter barnet i fokus og har godt omsorgsevne for alle barn.

Du har evne til å være inkluderende, positiv og bidrar til å fremme ett godt arbeidsmiljø.

Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.

Du er selvstendig, strukturert og løsningsorientert.

Du har evne til å være engasjert, ta initiativ og motivere andre i deres arbeid.

Du er tilpasningsdyktig og fleksibel.

Evne til å jobbe på individ-, gruppe- og systemnivå, og se disse i sammenheng.

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale.

Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale.

 

Kontaktinformasjon

Berit Enger Melsnes, Avdelingsleder, +47 62942222

Arbeidssted

St. Olavs veg 1
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4812110405
Stillingsprosent: 40%
Fast
Startdato: 01.08.2024
Søknadsfrist: 28.05.2024

Vi trenger flere selgere, sentralt i Kongsvinger

Vi søker selgere som skal ringe privatmarkedet og selge inn symbolprodukter(feks brosjyrer/kalendere).

Vi har et lite team som håper på å få et par nye kolleger.

Du må ikke ha erfaring, men pågangsmot er viktig.

Fast timelønn og provisjon.