Renholder/Renholdsvikar/Tilkallingsvikar

Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for sammenstilling av data tillates ikke uten eksplisitt, skriftlig tillatelse fra FINN.no.

©
1996–2024
FINN.no AS

Engasjert og dyktig driftsleder søkes!

Om oss

I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet fremover. Vi jobber for å levere en sikker og tilgjengelig jernbane. Hos oss får du engasjerte og nytenkende kolleger med en sterk tro på at vårt oppdrag er viktig – og stadig blir viktigere. Nå trenger vi en driftsleder som vil bidra til å modernisere Norge sammen med oss og våre samarbeidspartnere.

I Bane NOR, Kongsvinger får du 50 dyktige kolleger som fordeler seg på 4 avdelinger. Disse avdelingene er: Linjen/Signal/Høyspent og Lavspent. Her finner du god takhøyde og godt arbeidsmiljø. Vi er alle samlet på Kongsvinger så kommunikasjonsveiene er korte. Her får du sjansen til å være med å videreutvikle en avdeling med god kompetanse.

Hos oss får du

Vi er en organisasjon i endring. Viktigheten av oppgavene våre vil prege arbeidsmiljøet rundt deg, med flinke folk som brenner for det de jobber med. Vi setter faglig utvikling høyt, med interne kompetansebyggende muligheter for våre ansatte. Du får arbeidsforhold for tiden vi lever i – med fleksibel arbeidstid og du vil bli inkludert i et sosialt miljø med bl.a bedriftsidrettslag, sosiale og faglige arrangementer. Blant ansattgodene finner du svært gode pensjons- og forsikringsordninger, og selvsagt personalbillett med Go Ahead, SJ Nord og VY sine tog. Vi har også:

* Sentrale lokaler på Kongsvinger
* Mulighet til å jobbe noe hjemmefra
* Permisjonsordninger som møter ditt behov
* God seniorpolitikk

Vi er også opptatt av work-life-balance – for vi tror at du fungerer bedre på jobb om du fungerer godt privat.

Hva du kan forvente deg

Som driftsleder vil du ha ansvaret for:

* Sikre at trafikksikkerheten blir ivaretatt ved eget personells arbeid i og ved jernbanens infrastruktur
* Lederansvar med personalansvar
* Økonomioppfølging
* Sørge for god utnytting av ressurser, herunder turnusplanlegging

Dette tror vi du trenger for å lykkes og trives

Vi tror du har relevant bakgrunn innen jernbanefaget. Utdanning på bachelornivå/teknisk utdanning som ingeniørfag, teknisk fagskole eller lignende tror vi du matcher godt. Relevant realkompetanse kan kompensere for utdanningskravet.

Gode samarbeidsegenskaper, struktur, og synlig ledelse er egenskaper som vil bli vektlagt. Driftsleder skal aktivt arbeide med å videreføre det gode arbeidsmiljøet ved avdelingen.

Kjekt å vite

Å søke jobb i Bane NOR skal være enkelt. Du trenger derfor ikke å skrive et søknadsbrev – en godt utfylt CV på norsk og dine svar på noen få spørsmål i søknadsprosessen, er det vi ønsker fra deg.

Ser du noe du ikke kan? Ta det helt med ro – vi skal sikre at du får en god opplæring! Vi oppfordrer deg til å søke stillingen om den er interessant, og om du har lyst til å lære noe nytt.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss kollegaer med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Det er viktig for oss at våre medarbeidere identifiserer seg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende. Hva betyr disse verdiene for deg?

Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Vil du sette spor, håper vi du tar kontakt med oss

Vi søker prosjektledere! Vil du sette ditt preg på Norges jernbanefremtid?

I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet fremover. Derfor jobber vi målrettet med bærekraft, modernisering og knutepunkt. Hos oss får du engasjerte og nytenkende kolleger med en sterk tro på at vårt oppdrag er viktig – og stadig blir viktigere. Nå trenger vi tre dyktige prosjektledere som vil bidra til å modernisere Norge sammen med oss og våre samarbeidspartnere.

Det geografiske arbeidsområde er Innlandet og Trøndelag, hvor vi kan tilby flere alternative kontorsteder som kan passe for deg.

Du vil bli en del av et arbeidsmiljø som består av medarbeidere med høy fagkompetanse og stort engasjement, og du vil få jobbe i team med noen av våre aller mest erfarne prosjektledere.

Hva kan vi tilby deg?

I tillegg til gode utviklingsmuligheter og faglig dyktige kolleger, kan vi tilby deg mange goder som vi anser som sentrale i et godt arbeidsforhold. Hos oss får du stor grad av frihet til å planlegge og gjennomføre egen arbeidsdag, – som betyr både fleksitid og muligheter for å jobbe noe hjemmefra.

Vi har også personalbillett med GO Ahead, SJ NORD og Vy sine tog, svært gode pensjons – og forsikringsordninger, sommer – og vintertid, betalt lunsjtid, samt gode permisjonsordninger.

Som prosjektleder vil du møte på mange interessante utfordringer

  • Du vil ha ansvaret for å følge opp og lede prosjekterings- og byggeprosesser, samt overlevere det ferdige anlegget til driftsorganisasjonen.
  • Du vil også være ansvarlig for å inngå avtaler og kontrakter med rådgivende ingeniører og entreprenører på vegne av Bane NOR.
  • Videre vil du ha ansvaret for oppfølging av entrepriser med hensyn til sikkerhet og kvalitet, fremdrift og kostnad, samt endrings- og avviksbehandling.
  • Du vil lede og motivere teamet til å jobbe i samme retning, samt sørge for godt samarbeid med andre i organisasjonen og med eksterne interessenter og samarbeidspartnere.

For å lykkes og trives tror vi du kjenner deg igjen i dette

  • Vi søker deg med høyere utdanning på Master eller Bachelornivå innen ingeniørfaget.
  • Det er ønskelig med erfaring fra rådgiver, entreprenør eller byggherre innenfor samferdselsanlegg.
  • Du har gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig på norsk, og du behersker dataverktøy som er nødvendig for stillingen.
  • Du liker å jobbe systematisk og målrettet for å oppnå gode resultater.
  • I tillegg bør du ha evne til å motivere og skape gode relasjoner, være fleksibel, selvstendig og ha stor arbeidskapasitet.

Ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat før du søker!

Å søke jobb i Bane NOR skal være enkelt. Du trenger derfor ikke å skrive et søknadsbrev – en godt utfylt CV og dine svar på noen få spørsmål i søknadsprosessen, er det vi ønsker fra deg.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss kollegaer med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Det er viktig for oss at våre medarbeidere identifiserer seg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende. Hva betyr disse verdiene for deg?

Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Mapei søker: backofficemedarbeider

Den helhetlige kundeopplevelsen av å være kunde i Mapei skal være den beste blant leverandørene til bygg- og anleggsmarkedet. Backoffice er en nøkkelfunksjon i leveransekjeden, et bindeledd mot våre kunder, og dermed en viktig del av den totale kundeopplevelsen.

Vi søker nå etter en medarbeider til et vikariat som backofficemedarbeider, avd. bygg.

 

I denne stillingen vil du gi salgsstøtte til både selgere og kunder innen bygg, herunder registrering av ordre, fakturering, avtale- og tilbudsutforming, transportplanlegging og lignende.

 

Vi søker deg med en løsningsorientert og serviceinnstilt holdning, som evner å håndtere flere saker samtidig.  Det er en stor fordel med erfaring fra kundeservice og transport. I tillegg må du kunne kommunisere godt, skriftlig og muntlig, både på norsk og engelsk. Du må beherske officeprogrammer og arbeid i ERP-systemer.

 

Vi kan tilby en utfordrende og spennende stilling i en bedrift i sterk utvikling med godt arbeidsmiljø. Midlertidige ansettelser i Mapei kan gi muligheter for fast arbeid på sikt.

 

Du vil rapportere til teamleder backoffice bygg, Marianne Halvorsen, som kan nås på tlf. 416 44 488. Ved ytterligere spørsmål knyttet til stillingen, ta gjerne kontakt med leder for employer branding og rekruttering, Ingeborg Julsrud, på tlf. 454 69 562.

 

Alle henvendelser behandles konfidensielt og vi kontakter referanser kun etter nærmere avtale. Søknad og CV sendes fortrinnsvis inn via annonsen på finn.no. 

Kombinert sykepleierstilling ved  medisinsk poliklinikk og sengepost

Ønsker du å få kontinuitet på både poliklinikk og sengepost, og bli trygg i rollen din som sykepleier?

Akershus universitetssykehus ved Medisinsk divisjon, medisinsk avdeling Kongsvinger, har ledig fast sykepleierstilling i 60% stilling ved medisinsk poliklinikk og 40% stilling som sykepleier på medisinsk sengepost, med p.t. todelt turnus hver 3. helg på sengeposten.

Her har du en unik mulighet til å kunne jobbe på både poliklinikk og sengepost, og få med deg alle de fordelene dette innebærer. Du vil få varierte arbeidsoppgaver, og følge pasientene både på poliklinikk og sengepost. Dette vil være med på å styrke pasientforløpene og du vil være en viktig medarbeider i prosessen. Stillingsprosentene er delt slik at du skal få kontinuitet og oppleve trygghet i begge roller.

Medisinsk poliklinikk tar imot pasienter for utredning og behandling av generell indremedisin, blodsykdommer, hjerte- og karsykdommer, søvnapne, mage- og tarmsykdommer og stoffskiftesykdommer. Det finnes også en egen observasjonspost hvor pasientene kommer til dagbehandling for infusjoner, transfusjoner og injeksjoner.
Personalgruppen består av sykepleier og spesialsykepleier som samarbeider tett med lege og sekretærer.

Medisinsk sengepost består av to sengeposter fordelt over to etasjer med til sammen 51 senger. Pasientene er innenfor fagfeltene: hjerte, lunge, slag, generell indremedisin, endokrinologi, hematologi og infeksjon.
Personalgruppen består av assistenter, hjelpepleiere/helsefagarbeidere, sykepleiere, sekretærer og leger.

Er du en faglig engasjert sykepleier som setter pasienten og faget i sentrum og har evne til å inspirere og opprettholde et utviklende miljø, da kan du være den vi søker etter.

Se mer om oss her:http:////www.sykehusrekruttering.no/kongsvinger-sykehus

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger,og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn.Arbeidsgiver tar forbehold om endring av arbeidssted, arbeidsoppgaver og ansvarsområde ved behov.

Arbeidsoppgaver

  • Variert arbeidshverdag med pasientkonsultasjoner i poliklinikk, oppfølging av pasienter på sengepost
  • Arbeide helg på medisinsk sengepost
  • Assistere lege i ulike prosedyrer på poliklinikk
  • Ivareta pleie og behandle alvorlig syke pasienter, samt ivaretakelse av deres pårørende

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med erfaring fra poliklinikk og/eller sengepost

Personlige egenskaper

  • Tenke helhetlig ivaretagelse av pasienten. Du må kunne engasjere deg og se løsninger for pasientforløpene
  • Evne til å jobbe tverrfaglig, og kunne arbeide selvstendig
  • Takle travelhet i en arbeidshverdag
  • Være medvirkende til at vi opprettholder et godt arbeidsmiljø for alle
  • Være opptatt av kvalitet for pasientene, utstyret og miljøet
  • Ha god planleggingsevne
  • Være serviceinnstilt, fleksibel og endringsdyktig
  • Stor arbeidskapasitet
  • Gode kommunikasjon- og IKT-ferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Arbeid i et spennende og interessant fagmiljø
  • Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst
  • Gode velferdstilbud for ansatte og aktiviteter i regi av AKOS Aktiv
  • Medlemskap i pensjonsordning
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag

Er du vår nye kollega på Flisa?

Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for sammenstilling av data tillates ikke uten eksplisitt, skriftlig tillatelse fra FINN.no.

©
1996–2024
FINN.no AS

Kombinert sykepleierstilling ved  medisinsk søvnpoliklinikk og sengepost

Ønsker du å få kontinuitet på både poliklinikk og sengepost, og bli trygg i rollen din som sykepleier?

Akershus universitetssykehus ved Medisinsk divisjon, medisinsk avdeling Kongsvinger, har ledig engasjement i 60% stilling ved medisinsk poliklinikk som søvnsykepleier og 40% stilling som sykepleier på medisinsk sengepost, med p.t. todelt turnus hver 3. helg på sengeposten. Det er mulighet for fast ansettelse.

Her har du en unik mulighet til å kunne jobbe på både poliklinikk og sengepost, og få med deg alle de fordelene dette innebærer. Du vil få varierte arbeidsoppgaver, og følge pasientene både på poliklinikk og sengepost. Dette vil være med på å styrke pasientforløpene og du vil være en viktig medarbeider i prosessen. Stillingsprosentene er delt slik at du skal få kontinuitet og oppleve trygghet i begge roller.

Søvnpoliklinikken er en del av medisinsk poliklinikk og er en sykepleierdrevet søvnpoliklinikk. Du jobber selvstendig som sykepleier i samarbeid med lege. Pasienten kommer inn til søvnregistrering. I etterkant av søvnregistreringen blir pasienten satt opp til maskebehandling (CPAP, ASV og VAUTO maskiner). Videre følges pasientene opp med kontroller hvor man gjør analyser av hvor godt behandlingen fungerer.

Medisinsk sengepost består av to sengeposter fordelt over to etasjer med til sammen 51 senger. Pasientene er innenfor fagfeltene: hjerte, lunge, slag, generell indremedisin, endokrinologi, hematologi og infeksjon.
Personalgruppen består av assistenter, hjelpepleiere/helsefagarbeidere, sykepleiere, sekretærer og leger.

Det innebærer å arbeide helg på medisinsk sengepost.

Er du en faglig engasjert sykepleier som setter pasienten og faget i sentrum og har evne til å inspirere og opprettholde et utviklende miljø, da kan du være den vi søker etter.

Mer informasjon om oss finner du her:http://www.sykehusrekruttering.no/kongsvinger-sykehus

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger,og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn.Arbeidsgiver tar forbehold om endring av arbeidssted, arbeidsoppgaver og ansvarsområde ved behov.

Arbeidsoppgaver

  • Variert arbeidshverdag med pasientkonsultasjoner i poliklinikk, oppfølging av pasienter på sengepost
  • Arbeide helg på medisinsk sengepost
  • Ivareta pleie og behandle alvorlig syke pasienter, samt ivaretakelse av deres pårørende

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med erfaring fra poliklinikk og/eller sengepost
  • Ønskelig med erfaring innenfor søvn og ventilasjon

Personlige egenskaper

  • Tenke helhetlig ivaretagelse av pasienten. Du må kunne engasjere deg og se løsninger for pasientforløpene
  • Evne til å jobbe tverrfaglig, og kunne arbeide selvstendig
  • Takle travelhet i en arbeidshverdag
  • Være medvirkende til at vi opprettholder et godt arbeidsmiljø for alle
  • Være opptatt av kvalitet for pasientene, utstyret og miljøet
  • Ha god planleggingsevne
  • Være serviceinnstilt, fleksibel og endringsdyktig
  • Stor arbeidskapasitet
  • Gode kommunikasjon- og IKT-ferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Arbeid i et spennende og interessant fagmiljø
  • Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst
  • Gode velferdstilbud for ansatte og aktiviteter i regi av AKOS Aktiv
  • Medlemskap i pensjonsordning
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag

Jurister med kompetanse innen inntektsbeskatning

Vi søker etter jurister med god kompetanse innen inntektsbeskatning.

Juridisk stab søker etter dyktige jurister med erfaring fra inntektsbeskatning fra privat eller offentlig virksomhet. Juridisk stab utgjør et stort fagmiljø, og har til sammen 40 medarbeidere med kontorsted i Bergen, Oslo, Stavanger, Ulsteinvik, Leikanger, Kongsvinger og Tønsberg.

Juridisk stab skal på vegne av divisjonsdirektøren sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i divisjon brukerdialog og i etatsprodukter som divisjonen forvalter. Vier divisjonens kontaktpunkt mot Skattedirektoratet, og ledes fra Bergen. Vi tilbyr en arbeidsplass med flotte kollegaer, og et arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse og fokus på utvikling.

Kulturen til Skatteetaten er preget av bred leveranseevne, grundighet, profesjonalitet og stolthet for samfunnsoppdraget. Dette er verdier du kan kjenne deg igjen i.

Vi er ett lag. Problemer løser vi best sammen. Vi snakker og samarbeider på tvers, både hos oss og med andre.

Stillingen kan ha kontorsted i Bergen, Stavanger, Leikanger, Kongsvinger eller Tønsberg, alt etter hvor søker bor.

Hva går jobben ut på?

Dine arbeidsoppgaver vil omfatte:

  • utrede rettsspørsmål, intern rådgivning og kvalitetssikring
  • arbeide sammen fra start med analytikere, IT og ulike fagmiljøer for at etaten skal bli mer datadrevet
  • delta i nettverk og fagteam
  • håndtere høringer og utredningsoppdrag
  • regelverksutvikling
  • være statens prosessansvarlige i rettssaker innen skatt
  • holde foredrag og bidra til kompetanseoverføring

Hvilken kompetanse er viktig?

  • Det kreves master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen. Internasjonale grader tilsvarende norsk master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen må være godkjent av NOKUT / HK-dir.
  • Du må ha god kompetanse innen personskatt og/eller næringsskatt

Det er en fordel med

  • erfaring innen skatteforvaltningsrett
  • kompetanse innen EØS-/statsstøtterett

Hva ser vi etter hos deg?

  • Du har en positiv innstilling og er god i dialogen med andre, både skriftlig og muntlig.
  • Du er utviklingsorientert, og liker å arbeide i tverrfaglige team.
  • Du kan ta ansvar ut over eget ansvarsområde, og leter etter måter å forbedre arbeid eller prosesser på.
  • Du lærer raskt nye oppgaver og kan jobbe selvstendig.

Personlige egenskaper vektlegges høyt.

Hvorfor skal du velge oss?

Høres det givende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker i en nytenkende organisasjon som høster stor tillit i befolkningen. Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.

Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse, som blant annet har en av Norges beste pensjonsordninger, følger også med.

Vi vet at mange ønsker seg en hybrid og fleksibel arbeidshverdag med muligheter for å veksle mellom å jobbe hjemmefra og møtes på kontoret. Det vil vi tilrettelegge for. Hos oss kan man inngå avtale om hjemmearbeid når arbeidsoppgavene tilsier at det lar seg gjøre.

Du blir ansatt som seniorskattejurist, med en årslønn mellom kr 700 000 og 950 000, avhengig av kvalifikasjonene dine. For spesielt kvalifiserte kandidater kan vi vurdere å gi noe høyere lønn enn dette.

Verdt å merke seg før du søker:

Vi vil at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss. Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ønske for å finne bedre ut om vi er en god match.

Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.

Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du fra oss.

Jurister med kompetanse innen merverdiavgift

Vi søker etter jurister med god kompetanse innen merverdiavgift.

Juridisk stab søker etter dyktige jurister med erfaring fra merverdiavgift fra privat eller offentlig virksomhet. Juridisk stab utgjør et stort fagmiljø, og har til sammen 40 medarbeidere med kontorsted i Bergen, Oslo, Stavanger, Ulsteinvik, Leikanger, Kongsvinger og Tønsberg.

Juridisk stab skal på vegne av divisjonsdirektøren sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i divisjon brukerdialog, og i etatsprodukter som divisjonen forvalter. Vier divisjonens kontaktpunkt mot Skattedirektoratet, og ledes fra Bergen. Vi tilbyr en arbeidsplass med flotte kollegaer, og et arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse og fokus på utvikling.

Kulturen til Skatteetaten er preget av bred leveranseevne, grundighet, profesjonalitet og stolthet for samfunnsoppdraget. Dette er verdier du kan kjenne deg igjen i.

Vi er ett lag. Problemer løser vi best sammen. Vi snakker og samarbeider på tvers, både hos oss og med andre.

Stillingen kan ha kontorsted i Bergen, Stavanger, Leikanger, Kongsvinger eller Tønsberg, alt etter hvor søker bor.

Hva går jobben ut på?

Dine oppgaver vil være:

  • utrede rettsspørsmål, intern rådgivning og kvalitetssikring
  • arbeide sammen fra start med analytikere, IT og ulike fagmiljøer for at etaten skal bli mer datadrevet
  • delta i nettverk og fagteam
  • være statens prosessansvarlige i rettssaker innen merverdiavgift
  • håndtere høringer og utredningsoppdrag
  • regelverksutvikling
  • holde foredrag og bidra til kompetanseoverføring

Hvilken kompetanse er viktig?

  • Det kreves master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen. Internasjonale grader tilsvarende norsk master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen må være godkjent av NOKUT / HK-dir.
  • Du må ha god kompetanse innen merverdiavgift.

Det er en fordel med

  • erfaring innen skatteforvaltningsrett, og/eller merverdiavgiftskompensasjon
  • kompetanse innen EØS-/statsstøtterett

Hva ser vi etter hos deg?

  • Du har en positiv innstilling og er god i dialogen med andre, både skriftlig og muntlig.
  • Du er utviklingsorientert, og liker å arbeide i tverrfaglige team.
  • Du kan ta ansvar ut over eget ansvarsområde, og leter etter måter å forbedre arbeid eller prosesser på.
  • Du lærer raskt nye oppgaver og kan jobbe selvstendig.

Personlige egenskaper vektlegges høyt.

Hvorfor skal du velge oss?

Høres det givende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker i en nytenkende organisasjon som høster stor tillit i befolkningen. Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.

Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse, som blant annet har en av Norges beste pensjonsordninger, følger også med.

Vi vet at mange ønsker seg en hybrid og fleksibel arbeidshverdag med muligheter for å veksle mellom å jobbe hjemmefra og møtes på kontoret. Det vil vi tilrettelegge for. Hos oss kan man inngå avtale om hjemmearbeid når arbeidsoppgavene tilsier at det lar seg gjøre.

Du blir ansatt som seniorskattejurist, med en årslønn mellom kr 700 000 og 950 000, avhengig av kvalifikasjonene dine. For spesielt kvalifiserte kandidater kan vi vurdere å gi noe høyere lønn enn dette.

Verdt å merke seg før du søker

Vi vil at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss. Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ønske for å finne bedre ut om vi er en god match.

Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.

Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du fra oss.