Klar for en spennende hverdag, der du gjør en forskjell? Stendi søker etter miljøterapeut

En hverdag der du gjør en forskjell:

Stendi Klokkegården er en avdeling for heldøgns omsorgstjenester, som ligger på Arneberg i Åsnes. Avdelingen trenger flere medarbeidere, og vi ser etter deg som ønsker å bidra til å skape et sterkt lag med et spennende fagmiljø!

Boligen er et hjem for mennesker med ulike bistandsbehov, med hovedvekt innenfor ROP- segmentet. Hos oss får brukerne tydelige forventninger, rammer og strukturer, i kombinasjon med takhøyde, fleksibilitet og omsorg. Arbeidet i boligen handler om å hjelpe brukerne med mål om en meningsfull hverdag. Brukerne får faste måltider, hjelp til å opprette, huske og gjennomføre avtaler, bistand i forhold ADL, hjelp til å administrere medisiner m.m

Stillingen vi utlyser er 100% fast ansettelse i langvakt stilling, dvs 12,5 timer (med arbeid i tre og fire dager på rad, med opp til en uke fri imellom hver arbeidsperiode.) Arbeidsoppgavene vil være allsidige, og du vil være involvert i ulike aktiviteter knyttet til brukernes liv. Ingen dager er like, så om du trives med varierte og utfordrende dager er dette stillingen for deg!

Engasjerte kollegaer i et godt fagmiljø:

Når du starter i rollen får du god opplæring og kurs. Med eget

opplæringsprogram holder vi et faglig høyt nivå, og vi legger til rette for videreutdanning innenfor den retningen du ønsker.

Vi har et bredt spekter av ulike profesjoner med et høyt tverrfaglig samarbeid.

Stendi er best i det vi gjør og er ledende innen private helsetjenester i Norden. Vi utvikler bransjens beste medarbeidere, investerer i bærekraftig vekst og kvalitet i tjenestene. Vi ser utfordringene og vi håndterer dem. Ofte får vi utfordringer som andre ikke har fått til fordi vi er så gode og løsningsorienterte.

Det er enkelt å være ansatt hos Stendi. Vi ønsker å være fleksible og gi fri/bytte vakter når du har behov for det. I tillegg har vi fokus på helsefremmende aktiviteter. Du får tilgang til oppgradert treningsrom og et godt mattilbud når du er på jobb.

Du – en empatisk person med gode vurderingsevner:

I denne rollen er ingen dager like, og derfor er det en fordel å være en løsningsorientert og fleksibel person som alltid er klar for nye utfordringer! Vi ser også for oss at du er trygg i deg selv, møter mennesker med respekt, og har forståelse for hvorfor pasientene er på bolig.

Til denne stillingen er det et krav at du har 3-årig helse-/ sosialfaglig utdannelse på høyskolenivå innenfor disse profesjonene: sykepleier, vernepleier, barnevernspedagog, sosionom, bachelor i psykologi eller ergoterapi.

Erfaring innen miljøarbeid eller lignende arbeid er en fordel.

Akutte situasjoner kan oppstå, og da er det viktig at du klarer å stå i disse krevende situasjonene og løse de sammen med teamet. Vi ser derfor for oss at du er tydelig i din kommunikasjon og har god gjennomføringevne.

Som ansatt hos oss kommer du til å samarbeide mye med dyktige kolleger, så gode samarbeidsevner er viktig. Vi søker deg som godtar alle for dem de er, både når det gjelder kolleger og brukere. Å være en god relasjonsbygger er derfor et "must" i denne rollen.

Våre ansatte må også ha førerkort på bil.

Alle som jobber i omsorgstjenesten må oppgi politiattest, og snakke godt norsk/ha gjennomført Bergenstest B2. Kjenner du deg igjen i egenskapene som er beskrevet, kommer du til å passe godt hos oss!

Har du noen spørsmål om stillingen? Da er det bare å ta kontakt! Vi ser frem til å ta imot søknaden din. 

Kontaktperson:

Navn: Hilde Lilleåsen

Tittel: Avdelingsleder

Epost: hilde.lilleasen@stendi.no

Informasjon til deg som søker jobb:

    • Dersom du blir innkalt til intervju bes det om at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i teamtailor.

    NB! Vær oppmerksom på linker du mottar i forhold til mulig svindelforsøk, vi ber aldri om bank ID eller personnummer i forbindelse med rekrutteringsprosessen. 

    Technical Support for Swedish Customers

    Are you a five stars Technical Support willing to deliver the best client service?

    About us

    Efficy is a leading European Customer Relationship Management (CRM) solution that provides businesses of all sizes with complete, flexible, customisable and scalable software to enable their growth. Efficy’s platform includes products for marketing automation, sales, project management, customer service and customer nurturing. Currently, more than 300,000 users from 60 countries use Efficy’s tool.

    Founded in 2005 and headquartered in Brussels, Efficy’s more than 500 employees work in local offices in Belgium, France, Spain, the Netherlands, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Hong Kong or remotely.

    Our mission is to contribute to the success of every company by helping them transform customer data into customer insight while simplifying the work of their employees.

    Are you a real problem solver driven by deadlines and high demands of our customers? Are you analytical, technical as well as a team player?  And you are fluent in Swedish ?Then you are the Technical Customer Support (L1) we are looking for!

    Within the company's support department and under the responsibility of a Support Manager, you will be working with your team on multiple interesting projects at the same time.

    Mission

    You report to the Support Manager and you are involved with the technical and functional support of the customers. You work from the office in Brussels.

    You act as an "Efficy Specialist" and are responsible for the following tasks:

    1. Customers/Partners Support

      1. Answering the phone quickly.
      2. Creating a "case" for every problem (we want to log everything).
      3. Find a solution with or without the customers.
      4. Informing the customer that the solution has been found.
      5. Apply the solution and check if the customer is happy with the proposed solution.
    1. Partners Help

      1. Answering every question about Efficy Installation.
      2. Helping the Partner when he has a problem on live installations, …
      3. Helping the partner to find technical articles that can be used for trainings installations, configuration.

      Profile

      A successful candidate needs to meet the following requirements:  

      As our customers deserve the best CRM solution on the market and a great UX, we expect the following minimum requirements:

      • Bachelor degree or equivalent in experience
      • Excellent communication skills in Swedish
      • Good general IT knowledge (Windows, Ms-Office and classic applications)
      • Fluent in English
      • Strong problem-solving skills
      • Meticulous and punctual
      • Pragmatic and conscientious
      • Customer-focused and solution oriented
      • Very good learning skills
      • Autonomous and flexible

      Bonus points for

      • A computer science degree
      • CRM and/or SaSS expirence
      • Fluent in Danish 

      Position type

      Full time 

      Join us!

      We thrive in the ever-evolving world of CRM and Digital Marketing.

      Why?

      Because it gives us a chance to exceed expectations and always turn toward fresh new discoveries, while still leaning on what is behind us. From employees to customers, our work revolves around people.

      People who challenge in order to evolve. People who take ownership and simplify complex data-driven solutions to meet customer needs. And people with big hearts and great ambitions who shine when others succeed.

      We offer you:

      • A competitive salary package and a referral program bonus
      • A stable and growing company with an entrepreneurial mindset where we will listen to your ideas and support you to make it happens
      • High flexibility and hybrid work is part of our DNA
      • State of the art offices with our unique co-living-co-working concept where team work is the norm
      • International growing opportunities and internal mobility
      • Events: team lunches, afterworks, sport, trips
      • Learning opportunities: languages, tech, product

      Find out more at efficy.com! 

      Do you have questions about the position?
      Please contact jobs@efficy.com

      Disclaimer 

      Efficy is not accepting unsolicited assistance from search firms for this employment opportunity. Please, no phone calls or emails. All resumes submitted by search firms to any employee at Efficy via-email, the Internet or in any form and/or method without a valid written search agreement in place for this position will be deemed the sole property of Efficy. No fee will be paid in the event the candidate is hired by Efficy as a result of an unsolicited referral or through other means.

      Mødebooker til København

      Får du også at vide du snakker for meget? Så er det nu, du skal lytte!

      Lige nu giver vi dig nemlig chancen for at tjene gode penge på at snakke med spændende mennesker i alle typer virksomheder i Danmark.
      … og hvis du er god, kan du faktisk gå hjem med en del ekstra på kontoen!

      Din opgave bliver at booke møder med andre der beskæftiger sig med CRM eller marketing.

      SÅ, leder du efter første- eller næste skridt i din salgskarriere, og søger du det i en sund IT-virksomhed med tætte og gode kollegaer?

      Efficy giver dig muligheden for at vise, hvad du duer til – og belønner dig godt for det. Ikke bare med en attraktiv løn, men også med muligheden for senere at gøre karriere, enten på hovedkontoret I Danmark, eller på et af vores kontorer i Belgien, Frankrig, Spanien, Holland, Sverige, Norge, Finland…

      Dagligt vil du:

      • Foretage outbound-kald: kontakte relevante personer med henblik på at booke et møde med en af vores salgsansvarlige
      • Ringe og skrive med potentielle kunder der kommer ind via hjemmeside, messer eller lignende
      • Bistå i kampagner, events og andet, hvor vi leder efter potentielle kunder

      Din profil:

      • Du har talegaverne i orden og sætter en ære i at ringe så meget som muligt 
      • Du har måske tidligere erfaring fra lignende job
      • Du er social og elsker at kunne se og mærke resultater hver eneste dag
      • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk

      Dit team

      Sammen med tre kollegaer i Danmark, herunder din nærmeste chef Nis Vinten, starter du med at få træning i de systemer vi tilbyder inden for CRM- og marketing automation. Herefter får du lov til at give dig i kast med at ringe løs.

      Udover teamet i Danmark, bliver du en del af vores SDR-team (Sales Development Representative), som er spredt på flere lokationer i Sverige, Frankrig, Spanien og Holland. SDR-teamet arbejder desuden også tæt sammen på tværs af landegrænser- og taler sammen på daglig basis.

      Det bedste fra to verdener

      Selvom du starter i en international virksomhed med +500 medarbejdere, så bliver du en del af et kontor med en stærk lokal ånd. Det er vigtigt for os at det er sjovt at gå på arbejde, og derfor skal du være forberedt på at du kan blive udsat for skønsang, pausegymnastik, dårlige jokes og hyggelige fredagsbarer.

      Hvad tilbyder vi?
      Hos os bliver du en del af en velfungerende og spændende arbejdsplads i konstant udvikling. Vi lægger stor vægt på personligt drive og motivation, og vi hujer højt, når der lukkes gode aftaler.

      Efficy har en flad organisationsstruktur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og hvor vi løfter i flok på tværs af afdelinger, alder og køn.

      Jobbet hos os i Efficy rummer gode muligheder for udvikling, personligt som fagligt. Du får større og større ansvar i takt med at vi sammen finder de arbejdsområder, hvor du gør dig stærkest.

      Løn: 26.000 + bonus uden loft.

      Opstart: Snarest.

      Send dit CV m.m. på engelsk!

      Barnehager – vikar på tilkalling 2024/2025

      Det er gjennom året et varierende behov for vikarer med pedagogisk utdanning , fagarbeidere, samt  assistenter i barnehagene i Åsnes kommune.  Det kan dreie seg om dagsoppdrag og kortere vikariater. 
      Erfaring og personlig egnethet kan i spesielle tilfeller kompensere for utdanningskravet. Tilkallingen skjer
      etter behov og i henhold til avtale i det enkelte tilfelle. Arbeidsforholdet er en midlertidig tilsetting med
      hjemmel i arbeidsmiljølovens § 14.9 nr. 1 pkt. b. Avtalen innebærer ingen rett til vikaroppdrag og
      arbeidstakeren kan takke nei til de tilbudte vakter.

      Arbeidsoppgaver

      Praktisk og pedagogisk arbeid med barn i alderen 1-6 år.

      Kvalifikasjoner

      Det er ønske om kompetanse som fagarbeider eller barnehagelærer, men personlig egnethet tillegges
      stor vekt, og utdanningskravet kan kompenseres med erfaring.

      Personlige egenskaper

      Den som tilsettes som vikar på tilkalling må være fleksibel, og ha evne til å samarbeide med andre
      ansatte. Personlig egnethet til å samhandle med barn og foreldre vektlegges.

      Vi tilbyr

      Avtale som vikar på tilkalling med vilkår jfr. Arbeidsmiljøloven og  Hovedtariffavtalens bestemmelser.

      Kontaktinformasjon

      Monica Clausen Kleppe, Enhetsleder Myrsnipa barnehage, 92490559, MonicaClausen.Kleppe@asnes.kommune.no
      Edith Monja Dahl, Enhetsleder, 62952050, edithmonja.dahl@asnes.kommune.no
      Eva Karin Christensen, Enhetsleder Sønsterud , 41020744, evakarin.christensen@asnes.kommune.no

      Arbeidssted

      Rådhusgata 1
      2270 Flisa

      Nøkkelinformasjon:

      Arbeidsgiver: Åsnes kommune

      Referansenr.: 4607409523
      Stillingsprosent: 1%
      Annet