Sykepleier i 100 % fast stilling

Har du en særskilt interesse for personer med kognitiv svikt og er en åpen, tålmodig og engasjert person?
Kan du bidra med faglighet, engasjement, humor og medmenneskelighet til de menneskene som bor hos oss?

Da er det deg vi ønsker oss til vår avdeling for kognitiv svikt!
Stillingen innebærer turnus med natt på helg i team på egen avdeling, samt ambulerende vakter på kveld og helg. Eidskog Helsetun er et fremadrettet sykehjem med teknologiske løsninger og nytt digitalt system for legemidler. Teknologiske løsninger som digitalt tilsyn, fallsensor og adgangskontroll er nylig innført.
Helsetunet har 4 avdelinger, 1 korttidsavdeling med 1 KAD plass, 2 avdelinger for personer med kognitiv svikt og 1 avdeling for somatikk. I tillegg har vi kjøkken og kantine. Vi har sykehjemslege i 80% stilling og fysioterapeuter og ergoterapeut har kontorer i tilknytning til korttidsavdelingen. Helse og omsorgstjenesten i Eidskog er i stor grad samlokalisert og dette fremmer et godt tverrfaglig samarbeid.

Arbeidsoppgaver

  • Forestå medisinering etter legens forordning og gjeldende retningslinjer. 
  • Å delta i oppgaver vedrørende pasienter og i avdelingen.
  • Veiledning av pasienter, pårørende og kolleger.
  • Veiledningsansvar for studenter, elever og lærlinger med praksis i avdelingen. 
  • Pårørende samarbeid.
  • Regelmessig ansvar som teamleder med ansvar for fordeling av daglige oppgaver i avdelingen.
  • Å bidra til kvalitetsutvikling gjennom planer, oppgaver, tiltak og evaluering.
  • Bidra til refleksjon over egen praksis og etiske dilemmaer.
  • Være med på å planlegge sykepleietjenesten inn i fremtiden.
  • Ambulerende vakter utenpå teamet på kveld og helg.

Kvalifikasjoner

Vi ønsker at du har:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier.
  • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper.
  • Gode digitale kunnskaper.
  • Fokus på personsentrert omsorg, brukermedvirkning og "Hva er viktig for deg"?
  • Engasjement for å jobbe pasientnært.
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team.
  • Interessert i å ta til deg ny kunnskap og delta i kvalitetsutvikling.
  • Evne til å ta i bruk teknologiske løsninger.
  • Politiattest må fremvises ved ansettelse.

Personlige egenskaper

  • Fleksibel og endringsvillig.
  • Gode samarbeidsevner.
  • God relasjonsbygger.
  • Ansvarsbevisst og pålitelig.
  • Personlig egnethet vektlegges.
  • Gode evner til å koordinere og planlegge oppgaver.
  • God formidlingsevne og språkforståelse.
  • Tålmodig og effektiv.
  • Ærlig, raus og nysgjerrig.

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver.
  • Et godt arbeidsmiljø.
  • Engasjerte, trivelige og inkluderende kolleger.
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling.
  • Høy andel høyskoleutdannede.
  • Involvering og medbestemmelse.
  • Vår visjon: "Trygghet og tillit".
  • Gode pensjonsordninger-KLP.

Kontaktinformasjon

Anita Johansen, Leder, +47 62833923

Arbeidssted

Dalåsen 4
2230 Skotterud

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Eidskog kommune

Referansenr.: 4888305305
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 31.12.2024

Sykepleier – fast stilling

Vi søker etter sykepleiere med faglig kompetanse og pasientrettet fokus som ønsker å være med å utvikle avdelingen – kanskje er akkurat du den vi søker! 

Avdeling 2.etg har nå 1 ledige sykepleierstillinger i 100 % stilling (eller evt. lavere om ønskelig). Spesifiser gjerne i søknaden hvor stor stillingsstørrelse du ønsker. Sykepleierstudenter som er på slutten av utdanningen, oppfordres også til å søke.

Du vil bli en del av et godt og utviklende team på en spennende og lærerik arbeidsplass, som har samlet mye og allsidig kompetanse. Avdelingen ivaretar oppgaver som rehabilitering, kartlegging, aktiv behandling og palliasjon med fokus på personsentrert omsorg. Vi har en variert arbeidshverdag med tett samarbeid med andre faggrupper – lege, fysioterapeut, ergoterapeut.

Sykehjemmet er lokalisert på Grue Helsetun sammen med Hjemmebaserte tjenester og Tilrettelagte tjenester. Vi har samlet hukommelsesteam, ernæringsfysiolog, videreutdanning i rehabilitering på et sted. Vi har sykehjemslege tilgjengelig på dagtid alle hverdager.

Grue sykehjem er organisert under strategisk område helse og velferd og består av ca. 58 årsverk. Sykehjemmet har til sammen 50 plasser fordelt på to avdelinger. 1.etasje har 27 langtidsplasser for personer med kognitiv svikt, og 2.etasje har 15 langtidsplasser og 8 korttidsplasser og 1 KAD plass. 

Grue sykehjem er pilot for utprøving av årsturnus på 2.året. Det er mulighet for langvakter med arbeid hver 4. helg, og ansatte planlegger fritid og arbeid for 52 uker.

Arbeidsoppgaver

  • Utføre tjenester i tråd med aktuelt lovverk og kommunens regelverk
  • Sørge for forsvarlig drift med god kvalitet
  • Observere og vurdere, iverksette forebyggende tiltak, gi behandling og gi omsorg til pasientene 
  • Utføre sykepleiefaglige oppgaver etter gjeldende rutiner og prosedyrer, sikre god dokumentasjon, samt ivareta retningslinjer og krav til god sykepleie
  • Tverrfaglig samarbeid med lege, fagarbeidere, assistenter, fysioterapeut, ergoterapeut osv. 
  • Veiledningsansvar overfor kollegaer, studenter, brukere og pårørende
  • Holde deg oppdatert innen eget fagområde og delta i faglig utviklingsarbeid

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier. Hvis du er student i slutten av utdanningen, oppfordres du også til å søke.
  • Relevant yrkeserfaring
  • Må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode dataferdigheter og gjerne beherske dokumentasjonsprogrammet Profil
  • Politiattest nyere enn tre måneder må fremlegges før tiltredelse av stillingen

Personlige egenskaper

  • Interesse og engasjement for pasientrettet arbeid og det å gi en tjeneste av god kvalitet
  • Positiv innstilling og gode samarbeidsevner
  • Trives med ulike faglige oppgaver og utfordringer
  • Tåler variert og til tider høyt arbeidstempo
  • Motivert og ansvarsbevisst
  • Sette pasienten i fokus og være faglig engasjert
  • Gode relasjonelle ferdigheter og evne til å inkludere pårørende

Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr

  • Todelt turnus, med langvakter hver 4.helg, muligheter for arbeid hver 3. helg hvis ønskelig
  • Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale, ikke lavere enn tilsvarende 8 års ansiennitet
  • Generelt sykepleiertillegg
  • Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale
  • Gode muligheter for etter- og videreutdanning

Kun søknader sendt via vært elektroniske søknadssystem vil bli tatt i betraktning. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, ta kontakt.

Kontaktinformasjon

Kaia Kristin Hagen, Avd.leder 2.etg, 99622018, kaia.kristin.hagen@grue.kommune.no
Mona Banken Breisjøberget, Enhetsleder sykehjem, 90199876, mona.banken.breisjoberget@grue.kommune.no

Arbeidssted

Finnskogvegen 139
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4884420367
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.12.2024

Helsefagarbeidere 100% stilling 

Vi søker engasjerte helsefagarbeidere med faglig kompetanse og pasientrettet fokus, og som har et ønske om å gjøre hverdagen meningsfull for pasientene våre.  

Grue sykehjem er organisert under strategisk område helse og velferd. Sykehjemmet har til sammen 50 plasser fordelt på to avdelinger. 1.etasje har 27 langtidsplasser for personer med kognitiv svikt, og 2.etasje har 15 langtidsplasser og 8 korttidsplasser. Fra 2023 driftes en KAD-plass (Kommunal akutt døgnplass)  i avd. 2.etg. 

Vi har nå 2 ledige 100% stillinger som helsefagarbeidere i avd. 2.etg. Arbeidstid er dag, kveld og helg. Grue sykehjem er pilot for utprøving av årsturnus på 2.året. Det er mulighet for langvakter med arbeid hver 4. helg, og ansatte planlegger fritid og arbeid for 52 uker.

Avd. 2.etg gir mulighet for varierte arbeidsoppgaver ettersom vi både tilbyr korttidsopphold –  tidsbegrenset til personer som for en kortere periode har omfattende behov for helse og omsorgstjenester, rehabilitering, kartlegging/vurdering og langtidsopphold til pasienter med et omfattende bistandsbehov.  

Som helsefagarbeider i avdelingen vil du jobbe med ulike pasientgrupper der du får brukt og utviklet dine ferdigheter. 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve pleie og omsorg i tråd med gjeldende krav og lovverk
  • Daglig stell og oppfølging av pasienter, yte gode omsorgstjenester til pasientene
  • Ivareta pasientens ressurser og gi personsentrert omsorg til den enkelte pasient
  • Kartlegge, igangsette og gjennomføre tiltak med fokus på brukermedvirkning og mestring
  • Ha et primær- og sekundær ansvar overfor pasienten
  • Veilede, undervise og informere pasienter, pårørende og kolleger
  • Legemiddelhåndtering

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisert helsefagarbeider/hjelpepleier
  • Må beherske norsk, skiftlig og muntlig
  • Gode dataferdigheter og gjerne beherske dokumentasjonsprogrammet Profil
  • Politiattest nyere enn 3 måneder må fremlegges før tiltredelse

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Etisk bevissthet i egen rolle
  • Trives med ulike faglige oppgaver og utfordringer
  • Tåle variert og til tider høyt arbeidstempo
  • Fleksibel, lojal og ansvarlig
  • Være endringsorientert og bidra i forbedringsarbeidet
  • Evne til å holde seg faglig oppdatert
  • Sette pasienten i fokus og og være faglig engasjert

Personlig egnethet vil vektlegges.

Vi tilbyr

  • Todelt turnus, med langvakter hver 4.helg, muligheter for arbeid hver 3. helg hvis ønskelig
  • Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale
  • Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale
  • Gode muligheter for etter- og videreutdanning

Kun søknader sendt via vært elektroniske søknadssystem vil bli tatt i betraktning. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, ta kontakt.

Kontaktinformasjon

Kaia Kristin Hagen, Avd.leder 2.etg, 99622018, kaia.kristin.hagen@grue.kommune.no
Mona Banken Breisjøberget, Enhetsleder sykehjem, 90199876, mona.banken.breisjoberget@grue.kommune.no

Arbeidssted

Finnskogvegen 139
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4884429340
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.12.2024

Vernepleier/Sykepleier – fast stilling

Vi ønsker oss flere dyktige medarbeidere til demensavdelingen på Grue sykehjem.

Er du vernepleier eller sykepleier og brenner for faget demens med pasienten i fokus,  søk da til oss! 

Du vil bli en del av et ungdommelig team som jobber målrettet med miljøarbeid, der mange ansatte har videreutdanning innen demensfaget.  Målet vårt er å  bidra  til livskvalitet og de gode øyeblikk for pasientene som bor hos oss. Vi har stort fokus på personsentrert omsorg. Vi ser behovet for tverrfaglig samarbeid med ulike yrkesgrupper for å kunne gi gode tjenester. 

Det er nå ledig 1 fast stilling i 100% som vernepleier/sykepleier.

Studenter (innen vernepleie- eller sykepleiefaget) oppfordres til å søke.

Grue sykehjem er organisert under strategisk område helse og velferd og består av ca. 58 årsverk. Sykehjemmet har til sammen 50 plasser fordelt på to avdelinger. 1.etasje har 27 langtidsplasser for personer med demens fordelt på to team, og 2.etasje har 15 langtidsplasser, 8 korttidsplasser og 1 KAD-plass.  

Grue sykehjem er pilot for utprøving av årsturnus på 2.året. Det er mulighet for langvakter med arbeid hver 4. helg, og ansatte planlegger fritid og arbeid for 52 uker.

Arbeidsoppgaver

  • Utføre tjenester i tråd med aktuelt lovverk og kommunens regelverk
  • Sørge for forsvarlig drift med god kvalitet
  • Observere og vurdere, iverksette forebyggende tiltak, gi behandling og gi omsorg til pasientene 
  • Utføre sykepleiefaglige oppgaver etter gjeldende rutiner og prosedyrer, sikre god dokumentasjon, samt ivareta retningslinjer og krav til god sykepleie
  • Tverrfaglig samarbeid med lege, fagarbeidere, assistenter, fysioterapeut, ergoterapeut osv. 
  • Veiledningsansvar overfor kollegaer, studenter, brukere og pårørende
  • Holde deg oppdatert innen eget fagområde og delta i faglig utviklingsarbeid

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som vernepleier/sykepleier.  Vernepleie- og sykepleiestudenter kan søke. 
  • Relevant yrkeserfaring
  • Må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode dataferdigheter og gjerne beherske dokumentasjonsprogrammet Profil
  • Politiattest nyere enn tre måneder må fremlegges før tiltredelse av stillingen

Personlige egenskaper

  • Interesse og engasjement for pasientrettet arbeid og det å gi en tjeneste av god kvalitet
  • Positiv innstilling og gode samarbeidsevner
  • Trives med ulike faglige oppgaver og utfordringer
  • Tåler variert arbeid
  • Motivert og ansvarsbevisst
  • Sette pasienten i fokus og være faglig engasjert
  • Gode relasjonelle ferdigheter og evne til å inkludere pårørende

Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr

  • Todelt turnus, med langvakter hver 4.helg, muligheter for arbeid hver 3. helg hvis ønskelig
  • Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale, ikke lavere enn tilsvarende 8 års ansiennitet
  • Generelt sykepleiertillegg
  • Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale
  • Gode muligheter for etter- og videreutdanning

Kun søknader sendt via vært elektroniske stønadssystem vil bli tatt i betraktning. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, ta kontakt.

Kontaktinformasjon

Mona Banken Breisjøberget, Enhetsleder, 90199876, mona.banken.breisjoberget@grue.kommune.no

Arbeidssted

Finnskogvegen 139
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4884889759
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 08.12.2024

Motiveres du av mål og relasjoner? Bli vår neste kundekonsulent!

På vegne av vår kunde søker vi nå etter en engasjert og målretted kundekonsulent som trives med å bygge relasjoner og nå mål – både individuelt og i team. Hvis du motiveres av å hjelpe mennesker, har en naturlig evne til å kommunisere, og liker å jobbe mot tydelige mål, er dette en stilling som vil passe deg perfekt.
 

Om stillingen: Som kundekonsulent vil du jobbe i et erfarent team i et inkluderende og støttende arbeidsmiljø. Arbeidsoppgavene vil omfatte kundebehandling og salg av både lokale og kjente merkevarer til nåværende og tidligere kunder. Her vil du få opplæring, støtte og muligheten til å utvikle deg i et selskap som vokser raskt og feirer både små og store seire sammen.

Arbeidsform: Vikariat i 6 måneder – Store muligheter for fast ansettelse for den riktige kandidat.
 

Arbeidstid:

  • Mandag: 10:00 – 19:00
  • Tirsdag og torsdag: 9:00 – 17:00
  • Onsdag: 10:00 – 19:00
  • Fredag: 9:00 – 15:00

Vi tilbyr:

  • Et inspirerende arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer.
    • "Great Place To Work" sertifisert tre år på rad!
  • En kantine med varm mat, kald mat og salatbar
  • Grundig opplæring og kontinuerlig oppfølging
  • Konkurransedyktig timelønn med provisjon og bonuser
  • Sentralt plassert kontor i Kongsvinger
  • Hyggelige sosiale arrangementer gjennom året

Hvem er du? For å trives og lykkes i denne stillingen ser vi for oss at du har følgende kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Utmerkede kommunikasjonsevner og et klart, tydelig språk
  • Engasjement og pålitelighet; du tar eierskap til dine oppgaver og er ansvarsfull
  • Erfaring fra salg/ kundeservice er en fordel, men vi vektlegger personlig egnethet like mye som erfaring
  • Trives med telefon som arbeidsverktøy
  • Tilgjengelig for snarlig oppstart, men vi kan tilby noe fleksibilitet for den rette kandidaten

 

Er du klar for en jobb hvor du vil utvikle deg, bygge gode relasjoner, og få anerkjennelse for ditt arbeid? Da vil vi gjerne høre fra deg!

CV og søknad sendes til Markus Stensbak i Christiania Personell Hamar ved at du følger linken Søk på stillingen og deretter velger om du vil søke via LinkedIn, Jobreg.no eller ved å laste opp egen CV. Ta kontakt ved spørsmål underveis i søkeprosessen.

Spørsmål kan rettes på epost til markus@christianiapersonell.no eller på tlf: 988 58 008 eller på 62 52 65 00. Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt og fortløpende uavhengig av søknadsfrist.
 

Bli en del av et profesjonelt produksjonsmiljø hos Vestre – Vi søker deg som vil gjøre en forskjell!

Vestre søker en strukturert og kreativ produksjonstekniker!

Hos Vestre har vi store ambisjoner om å skape en bedre verden – litt etter litt. Vi er i vekst og søker nå en engasjert produksjonstekniker for trebearbeiding til vårt team.

Som en del av Vestre vil du være med på å forene kvalitet, design og bærekraft for å skape vakre og bærekraftige sosiale møteplasser. I rollen som produksjonstekniker får du en nøkkelposisjon i vår produksjon, med ansvar for kvalitet, effektivitet og relasjoner – både internt og eksternt.

Vi ser etter deg som er strukturert, kvalitetsbevisst og en lagspiller med gode kommunikasjonsevner. Nå har du muligheten til å bli med på en spennende reise i et selskap i utvikling!

I rollen som produksjonstekniker for trebearbeiding hos Vestre, vil du jobbe tett med både produksjon og produktutvikling. Hovedansvaret ditt vil være å skape de beste mulige forutsetningene for å utnytte trebearbeidingens fulle potensial.

Dine viktigste arbeidsoppgaver inkluderer:

  • Å fungere som et naturlig kontaktpunkt mellom produksjon og produktutvikling.
  • Optimalisere eksisterende CNC-programmer og utvikle nye.
  • Heve selskapets produksjonstekniske kompetanse.
  • Identifisere, foreslå, gjennomføre og følge opp endringer som støtter forbedret produksjonsresultat med fokus på sikkerhet, kvalitet, levering, kostnad, miljø og/eller personale innen treproduksjonen.
  • Gjennomgå konstruksjonsløsninger, delta i konstruksjonsgjennomganger og sikre at nye produkter støtter en effektiv produksjonsprosess.

 Hva skal til for å lykkes i stillingen?

  • Stor interesse for produksjon og problemløsning.
  • Nøyaktig, strukturert og kvalitetsbevisst.
  • God kunnskap om tre som materiale.
  • Erfaring med CAD og CNC-programmering er en fordel.
  • At du trives i ett arbeidsmiljø med engasjement for oppdraget om å skape sosiale møteplasser, med ett ekstremt kundefokus.

Siden vi er et internasjonalt selskap, kreves det svært gode ferdigheter i norsk (eller svensk) og engelsk, både muntlig og skriftlig. Kunnskaper i tysk er en fordel. Vi legger stor vekt på personlige egenskaper for å utvikle og skape et fantastisk arbeidsmiljø.

Hva kan vi tilby deg?

Vestre består av et engasjert team som brenner for det de gjør. Vi tilbyr et godt og inkluderende arbeidsmiljø samt konkurransedyktige betingelser, inkludert:

  • Overskuddsdeling.
  • Dekning av treningsabonnement opp til en fastsatt sum.
  • Dekning av kostnader for innkjøp av mobiltelefon opp til en fastsatt sum.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Betalt fagforeningskontingent.
  • Et godt arbeidsmiljø som dyrker våre kulturverdier om at vi er et team, vi forplikter til endring, inspirer gjennom handling, anstrenger oss for å bli bedre og en liten dose galskap.

For å øke mangfoldet på arbeidsplassen, oppfordrer vi kvinner til å søke.

Hvem er vi?

Vestre er en norsk produsent av bymøbler. I over 75 år har vi skapt sosiale møteplasser for millioner av mennesker i samarbeid med anerkjente skandinaviske designere, og vi har mottatt en rekke priser for vårt design og vår formgivning. Langsiktig bærekraft er en grunnleggende del av alt vi gjør.

All produksjon skjer i Skandinavia, basert på fornybar energi og bærekraftige materialer. Vi har produksjonsanlegg i Torsby i Sverige og ved The Plus på Magnor. The Plus, som åpnet i juni 2022, er verdens mest miljøvennlige møbelfabrikk.

Vestre har hovedkontor i Oslo, og salgskontorer i Stockholm, Berlin, London, New York, Austin og Los Angeles. Vi er i dag rundt 130 ansatte og har en årlig omsetning på ca. 450 MNOK. 80 prosent av omsetningen kommer fra eksport, og vi forventer videre vekst i alle markeder.

Les mer om hvordan vi arbeider med bærekraftig utvikling på www.vestre.com.

Send oss din søknad i dag og bli en del av et selskap som ikke bare drømmer om en bedre verden – vi jobber aktivt for å skape den!

Vi vurderer søkere fortløpende og inviterer aktuelle kandidater til intervju. Vi ser frem til å høre fra deg!

Tilkallingsvikarer til dag-, kveld- og nattevakter søkes!

Kirkenær barnevern- og omsorgssenter har sju avdelinger og en felles administrasjon på Kirkenær i Grue kommune, 35 km nord for Kongsvinger.
Våre fire barnevernsavdelinger gir et tilbud til 11 barn i alderen 8-18 år. To av barnevernsavdelingene våre jobber etter Omsorgs- og Endringsmodellen, og to er i implementeringsfasen av NMT. Våre tre avdelinger for enslige mindreårige asylsøkere gir et omsorgstilbud til barn under 15 år som kommer alene og søker om beskyttelse i Norge. Omsorgssenteret er organisert i tre avdelinger med til sammen 21 plasser, en avdeling for barn og to avdelinger for ungdom.

Vi søker etter tilkallingsvikarer og helgevikarer. Stillingene er fordelt på våre 7 avdelinger på Kirkenær.

Det er behov for deg som kan jobbe dag- og kveldsvakter på ukedager og helger, samt nattevakter på kort varsel.

Intervjuer vil bli gjort fortløpende.

Arbeidsoppgaver

Som miljøterapeut på en av våre avdelinger vil du få jobbe sammen med kollegaer med bred faglig kompetanse innen ordinært barnevern og enslige mindreårige asylsøkere. Arbeidsoppgavene vil være varierte, givende og utfordrende. Arbeidshverdagene er ikke for alle, da den inkluderer uforutsigbare og krevende situasjoner og kriser som må håndteres. Vi trenger trygge voksene som har erfaringer med å gjøre en forskjell for barn og unge i en vanskelig periode i livet sitt. For å kunne møte barn og unge i vanskelige livssituasjoner er det viktig at du har et avklart forhold til din egen historie og livsbelastninger.
 
Du deltar aktivt i det daglige omsorgsarbeidet på avdelingen sammen med dine kollegaer. Dette krever at du har en god forståelse av miljøterapi og traumebasert omsorg, og at du er nysgjerrig, undrende og villig til å tilegne deg ny fagkunnskap.

Kvalifikasjoner

  • Vi ønsker fortrinnsvis søkere med minimum treårig relevant høyskoleutdanning, tilsvarende 180 studiepoeng/bachelorgrad som barnevernspedagog, sosionom eller vernepleier.
  • Andre relevante helse- og/eller sosialfaglige  utdanninger kan også være aktuelt.
  • Søkere uten fullført relevant utdanning eller studenter som har gjennomført minimum 90 studiepoeng vil bli vurdert om søkermassen ikke skulle representere tilstrekkelige antall søkere med endt bachelorutdanning. 
  • Krav om førerkort klasse B.
  • Krav om personlige egenskaper der vi legger særlig vekt på faglig integritet, samarbeidsevner, relasjonsbygging og en robust personlighet.

Det er ønskelig at du har:

  • gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
  • evne til å beherske bruk av elektronisk IKT-verktøy
  • erfaring fra miljøterapeutisk arbeid med barn og traumebasert omsorg
  • erfaring fra miljøterapeutisk arbeid med barn som har en flerkulturell bakgrunn

Personlige egenskaper

Hvem ser vi etter?

  • Du som innehar et verdigrunnlag i tråd med Bufetats visjon, menneskesyn og verdier.
  • Du som er imøtekommende, liker å jobbe med barn og unge og har et bevisst forhold til egne verdier.
  • Du som har evnen til å skape relasjoner som er virksomme i miljøterapeutisk arbeid.
  • Du som tåler ulike uttrykk, og søker hjelp når egen følelseshåndtering hemmer det miljøterapeutiske arbeidet.
  • Du som søker faglig utvikling og gir og tar imot veiledning.
  • Du som har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.

Jobben vil passe for deg som har evne til å arbeide selvstendig, nøyaktig og strukturert, samtidig som du kan jobbe godt i et team.
Vi legger stor vekt på personlig egnethet og gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr

Hva får du hos oss?

  • Som miljøterapeut hos oss vil du først og fremst få mulighet til å være med på å skape en meningsfull forskjell for barn og ungdom som trenger det aller mest.
  • Du vil få en arbeidshverdag med mange spennende utfordringer.
  • Du vil få mulighet til å jobbe innenfor et spennende område der internasjonale hendelser er med på å påvirke hverdagen.
  • Du vil få jobbe i et hektisk og dynamisk arbeidsmiljø sammen med positive og engasjert kollegaer med høy fagkompetanse.
  • Stillingene er plassert i statlig lønnsregulativ i stillingskode 1489 miljøterapeut, p.t. kr 466 600 – 565 900 pr. år (ltr. 45-58).
  • Studenter med fullført minst 90 studiepoeng lønnes i stillingskode 1488 miljøterapeut, p.t.. kr. 443 000 – 495 200 pr. år (ltr. 41-49). Andre brukerrettede fagspesifikke stillingskoder kan benyttes i henhold til statlig lønnsregulativ og lokal lønnspolitikk for Bufetat. Stillingskode og lønnsplassering vurderes etter utdanning og ansiennitet.
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse jf. Lov om Statens pensjonskasse, som innebærer en god tjenestepensjonsordning, mulighet for boliglån til konkurransedyktige betingelser, samt yrkesskade- og gruppelivsforsikring.

Informasjon til deg som søker:

  • Inkludering og mangfold er en styrke og gjør at vi kan løse oppgavene våre enda bedre. Derfor ønsker vi oss medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaringer og perspektiver. Har du funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, oppfordrer vi deg som søker til å krysse av i jobbsøkerportalen. Er det kvalifiserte søkere, kaller vi inn minst én i hver gruppe til intervju, og får du jobben, legger vi til rette for deg om du trenger det. Utenom å velge ut riktige kandidater bruker vi ikke avkrysningene til noe annet enn anonymisert statistikk.
  • Politiattest må fremlegges ved ansettelse, jf. lov om barnevern § 12-11 andre ledd, og forskrift om politiattest § 7. Denne attesten skal ikke legges med søknaden.
  • Du kan be om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlisten. Dette må i så fall begrunnes. Vi kontakter deg dersom ønsket ditt ikke tas til følge.
  • Søknad med CV sendes elektronisk via link på denne siden.
  • Vitnemål og attester med bekreftet stillingsstørrelse og varighet skal lastes opp elektronisk som vedlegg i Webcruiter, samt tas med ved et eventuelt intervju.

Kontaktinformasjon

Inger Helene Ulfsbøl, Assisterende leder, 46617149, inger.ulfbol@bufetat.no
Marina Seigerud Moe, Enhetsleder, 46617014, marina.seigerud.moe@bufetat.no

Arbeidssted

Energivegen 13
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Bufetat

Referansenr.: 4887267147
Stillingsprosent: 0%
Annet
Søknadsfrist: 31.12.2024

Søker sjåfør

Søker sjåfør kl ce

Hva vi ser etter

Søker sjåfør som har litt erfaring , jenter oppfordres til å søke fint om er fra kongsvinger området

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgaver består i å hente bringe lastebiler fra forskjellige steder rundt i norge

Vi tilbyr

Vi tilbyr fastlønn pr mnd. det er veldig variert med arbeid mange dager er ikke jobb

Kulturskolelærer piano

Grue kulturskole er en liten, men aktiv kulturskole. Vi tilbyr undervisning i billedkunst, teater, piano, gitar, sang, fiolin, kantele, ukulele og band. Vi holder til i lokalene til Grue barne- og ungdomsskole på Kirkenær.

Ved tiltredelse må det framlegges gyldig politiattest av nyere dato jfr. Opplæringslova §10-9.

 

Arbeidsoppgaver

Eneundervisning av pianoelever, fra nybegynnernivå og oppover. Elevene er i hovedsak i grunnskolealder, men både videregåendeelever og voksne forekommer. Du må bidra til minst to årlige elevkonserter, med elever og som akkompagnatør for andre. Kommunikasjon og organisering overfor elever/foresatte. Litt møtevirksomhet. I tillegg jevnlig elektronisk kommunikasjon med leder. Samarbeid på tvers av fag i kulturskolen.

Kvalifikasjoner

Musikkfaglig utdanning: Fullført treårig kunstfaglig utdanning innen musikk, med spesialisering i piano.

Musikkpedagogikk: Relevant utdanning og erfaring innen musikkpedagogikk.

Gode norskkunnskaper.

Mulighet til å undervise i flere fag enn piano vil vektlegges positivt.

Personlige egenskaper

Vi søker en løsningsorientert person med god kommunikasjons- og samarbeidsevne. Vi ønsker at du bidrar til et godt arbeidsmiljø og er engasjert i både egne elever og kulturskolen som helhet.
Personlige egenskaper vektlegges.

Vi tilbyr

Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale
Gruppelivsforsikring og pensjonsavtale
Trivelig arbeidsmiljø

Kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem vil bli tatt i betraktning. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, ta kontakt.

Kontaktinformasjon

Eva Vermundsberget, Avdelingsleder, +47 93227423, eva.vermundsberget@grue.kommune.no

Arbeidssted

Solørvegen 1022
2260 Kirkenær

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Grue kommune

Referansenr.: 4884386051
Stillingsprosent: 20%
Fast
Søknadsfrist: 30.11.2024

Sykepleier natt

Vi har en fast stilling som sykepleier natt i 60,8 % stilling, ledig for deg som har interesse for å utøve helhetlig sykepleie og samtidig håndtere komplekse og utfordrende medisinske problemstillinger.

Vi søker deg som ønsker å jobbe som sykepleier i ett større og spennende fagmiljø med pasienten i fokus. Vi har en svært varierende pasientgruppe med ulike behov og sammensatte diagnoser som gir rom for faglig utvikling. Hos oss vil du få varierte arbeidsoppgaver som gir en spennende og utfordrende arbeidshverdag. 

Kommunen er i en tid med omfattende utvikling for å forbedre tjenestene i møte med demografiske endringer. Innenfor kommunalområdet helse- og mestring jobber vi godt med oppgavefordeling, det pågår et arbeid med å definere kjerneoppgaver for helsepersonellet, samt at vi har tatt innover oss at nye typer teknologiske løsninger er på full fart inn tjenesteområdet.

Stillingen er tilknyttet sykehjemstjenesten som i dag består av Nord-Odal sykehjem med 2 avdelinger og Solheim. Stillingen er organisert under enhetsleder for sykehjemstjenesten. Det vurderes å etablere ett felles sykepleierteam for sykehjemstjenesten og hjemmetjenesten. Vårt lederteam er opptatt av å legge til rette for et godt arbeidsmiljø, medvirkning og faglig utvikling.

Nord-Odal kommune sin verdiplattform er forkortet TEAM – Troverdig, Engasjement, Ansvar og Muligheter, og vi søker deg som identifiserer deg med nettopp dette. Vi har tro på at kvalitet i tjenesten skapes med faglig fokus, tverrfaglig samarbeid og gjennom et godt inkluderende arbeidsmiljø.

Stillingen inngår i turnus. Kommunen holder på å innføre helsefremmende turnuser.

Arbeidsoppgaver

  • Du får anledning til å yte sykepleietjenester i et større faglig miljø med fokus på kvalitet og pasientsikkerhet.
  • Du skal utføre sykepleie til pasienter i henhold til gjeldende prosedyrer og retningslinjer.
  • Du blir delaktig i utarbeidelse og gjennomføring av mål- og tiltaksplaner.
  • Du skal bidra til at arbeid med oppgaveglidning – rett kompetanse til rett oppgave er kontinuerlig.
  • Du bidrar til å sikre kvalitet og pasientsikkerhet i den direkte tjenesteytingen.
  • Du bidrar til at tjenesten tar i bruk teknologi og digitale løsninger som understøtter pasienters- og pårørendes ressurser, mestringsmuligheter og medvirkning.
  • Du bidrar med veiledning til helsefagarbeidere og assistenter.

Kvalifikasjoner

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som sykepleier, HPR-nummer registreres i CV.
  • Førerkort klasse B.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk, med minimum norskkompetanse på nivå B2.
  • Gode digitale ferdigheter og evne til å lære nye teknologi og nye systemer.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring fra kommunal helse- og omsorgstjeneste.
  • Ønskelig med erfaring med e-helse, teknologi og hverdagsmestring i helse- og omsorgstjenesten.

Personlige egenskaper

Vi søker en kollega som

  • Er faglig trygg, lærevillig og tar tak der det trengs.
  • Er engasjert, fleksibel og jobber strukturert i en variert hverdag.
  • Liker å arbeide både selvstendig og sammen med andre.
  • Har evne til faglig refleksjon.
  • Vil bidra til et positivt og støttende arbeidsmiljø, både faglig og sosialt.

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

  • Spennende, meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.
  • Muligheter for faglig utvikling og etter- og videreutdanning.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Lokal særavtale for nattstilling.
  • God pensjon og forsikringsordninger.

 

Nyttig å vite før du starter hos oss
Arbeidstakere ansettes i Nord-Odal kommune i henhold til lover, reglement og tariffavtale. Prøvetiden er 6 måneder.

Politi- og tuberkuloseattest
Før tiltredelse må det fremlegges politiattest, ikke eldre enn 3 måneder.
Skjemaet "Tuberkulose og MRSA-kontroll ved ansettelser og utenlandsreiser", skal fylles ut av alle personer som skal tiltre stilling innen kommunalområdet helse- og mestring.

 

Annet

Vi ber om at vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter) benyttes, da dette gir grunnlag for utvidet søkerliste – følg link: "Søk på stillingen".

Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir du varslet om dette, jf. Offentleglova § 25.

Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss.

Kontaktinformasjon

Bent Olav Engesveen, Direktør organisasjon og utvikling, 93600603

Arbeidssted

Herredsvegen 2
2120 Sagstua

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune

Referansenr.: 4886790667
Stillingsprosent: 60,8%
Fast
Søknadsfrist: 09.12.2024